A díjtaroló Rover és az ellophatatlan BMW
Azt, hogy a Wallis Motor Kft. kínálata az igényeseknek szól, nem kell bizonygatni: a BMW, a Rover és a Land Rover márkák mindenki számára, aki csak kicsit is érdeklődik az autók iránt, a minőséget testesítik meg. Az 1999. év eseményei, eredményei pedig tovább gyarapították ezt a hírnevet.
Az Arany Kormánykerék Díjat, amelyet a legnagyobb német vasárnapi lap, a Bild am Sonntag autós szakemberei ítélnek oda minden évben, a Rover 75 nyerte el. A 28 főből álló zsűri a Rover 75 2.5 V6, ötsebességes automata váltós modellt különösen jó ár-érték arányáért, menetkomfortjáért, alacsony fogyasztásáért és az utastér designjáért díjazta. Az elismerés közel negyedszázados történetében ez volt a tizenegyedik alkalom, hogy a BMW csoport terméke kapta e díjat, s az első, hogy brit autó nyerte el.
A Rover 75 ezenkívül még számos díjat kapott az 1900-as évek utolsó esztendejében. Köztük a What Car? magazin Az Év Autója, az Auto Express magazin Az Év Dízelautója, s Európa, Ázsia, Amerika és Ausztrália vezető autós újságírói döntése alapján A Világ Legjobb Autója (World Car 1999) Díjat. Ez utóbbi odaítélésekor mindenekelőtt a designt, a konstrukciót, a mérnöki teljesítményt és a minőséget értékelték. A Rover 75 a BMW csoport termékei közül másodikként lett A Világ Legjobb Autója, mivel három évvel korábban a BMW 5-ös sorozat kapta ezt a kitüntető címet.
A BMW gépkocsikról az a közvélekedés, hogy ezt a márkát kedvelik az autótolvajok. Nos, az, hogy kedvelik, valószínű, hiszen ezek az autók a világ élvonalába tartoznak. Elkötni azonban bajosan tudják őket. Az Országos Rendőr-főkapitányság nyilvános körözési adatai alapján készült kimutatás szerint ugyanis az országos gépjármű-körözési listán amelyen több mint százezer gépkocsi alvázszáma szerepel csupán tíz olyan 1995. január 1-je után gyártott BMW van, amelyet Magyarországon helyeztek forgalomba, s közülük hétről biztosan tudható, egyről pedig feltételezhető, hogy a saját kulcsával tulajdonították el; egyetlenegy sincs azonban közöttük, amelyet bizonyítottan kulcs nélkül tulajdonítottak el.
E rendkívül jó statisztikai eredmény természetesen nem a véletlen műve, mert 1995. január 1-je fontos dátum a BMW gépkocsik történetében: minden ez időpont után gyártott autó ugyanis EWS II, illetve EWS III védelmi rendszerrel van ellátva. A BMW gyári védelmi rendszere gyakorlatilag tökéletes biztonságot nyújt az eltulajdonítás ellen. Ennél nagyobb biztonságot ma egyetlen autógyártó cég sem tud nyújtani gyári védelmi rendszerével.
Minden BMW-kulcs egyedülálló matematikailag mintegy 100 milliárd rejtjelezett variáns lehetséges , a gyárban programozzák és kódolják a négy kulcsot, amelyet az ügyfélnek a kocsival együtt adnak át. Tartalékkulcsok is csak a megfelelő dokumentumok bemutatásával, a BMW-márkakereskedőkön keresztül, egy központi helyről kaphatók. Az összes új kulcsért benyújtott kérelmet dokumentálják, így ezek nyomon követhetők.
A BMW-tulajdonosnak tehát csak egy feladata van: vigyázni az autóval kapott négy kulcsra.
Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!
Vegyen részt és kérdezzen Ön is!
2024. november 28. 15:30
Véleményvezér
Sok nagy okos már világháborút lát
Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat
A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten
A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt
A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben
Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről
Az elmaradt reformok tragédiája.