Volvo Autó Hungária és Délkelet-Európa Kereskedelmi Kft.

WestEnd Office Center 1062 Budapest, Váci út 1–3./C Tel.: 238-8100 Fax: 238-8190 E-mail: [email protected]

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Közvetlen értékesítés innovatív módszerekkel
Budapesti székhellyel regionális központtá alakult a Volvo délkelet-európai irodája és a Volvo magyarországi képviselete.
A Volvo Autó Hungária és Délkelet-Európa Kereskedelmi Kft. új értékesítési és vevőszolgálati rendszert vezetett be Magyarországon: a Volvo személygépkocsikat közvetlenül, új vevőszolgálati megoldásokkal értékesíti Budapest és Pest megye területén, a Volvo saját alkalmazásában álló értékesítési csapatával, párhuzamosan a meglévő márkakereskedésekkel. A gépkocsikat közvetlenül a gyártó cég képviselője adja el, így az ügyfelek élvezhetik a Volvo szakértelméből fakadó előnyöket. A közvetlen eladás közel egy időben kezdődött meg Magyarországon, Lengyelországban és Csehországban; a Volvo e három országot találta ideális terepnek a közvetlen értékesítés és a hozzá kapcsolódó új értékesítési módszerek bevezetésére.

Új eladási technikák
Az új értékesítési rendszer alapja a személyes tanácsadás, a jelmondata pedig: „Személyesen, a Volvótól!” A rendszer – amelyet a Volvo európai szervezete és a Volvo Autó Hungária közösen dolgozott ki – minden részletében az ügyfelet helyezi a középpontba: az első kapcsolatfelvételtől kezdve az autó megvásárlásán és a szervizelésen át a használt autó beszámításáig a Volvo tanácsadással, a gondtalan autózáshoz szükséges szolgáltatásokkal segít.

A Volvo értékesítési tanácsadói nem várják meg, amíg a vevő hozzájuk fordul: ők maguk mennek közvetlenül a vevőhöz, a vevő igényei és kívánságai szerint. A Volvo munkatársai az igen elfoglalt ügyfélkört a számukra legmegfelelőbb időben és helyen keresik fel, akár az ügyfél irodájában vagy otthonában, s akár hétvégén is.
A Volvo – eltérően a hagyományos autókereskedői „nyílt napoktól” – olyan rendezvények segítségével próbálja leendő ügyfeleit megtalálni, amelyek az ügyfélkör érdeklődési körébe esnek: sí- és vitorlásversenyek, a potenciális ügyfelek számára rendezett speciális események kínálnak lehetőséget a Volvo-modellekkel való első találkozásra. A közvetlen, aktív eladást olyan direkt marketingeszközök segítik, mint rendszeres események szervezése, a call center, a Volvo Magazin vagy az internet.

Mobil és vevőorientált csapat
Az új értékesítési rendszer legfontosabb eleme a mobil és vevőorientált csapat, amely értékesítési tanácsadókból és vevőszolgálati munkatársakból áll.
Az értékesítési tanácsadók személyesen keresik fel az érdeklődőket, tesztvezetést szerveznek, specifikálják az autót, finanszírozási ajánlatot készítenek, és megkötik a szerződést; ők az ügyfelek első számú kapcsolatai a Volvóval az üzletkötés során és azt megelőzően. A vevőszolgálati munkatársak feladata az autók tulajdonosainak kiszolgálása és segítése minden kérdésben, ami az autó eladása után felmerül: ők adnak időpontot – egyelőre csak az általuk eladott autók tulajdonosainak – a Volvo márkaszervizekben, a logisztikai osztállyal egyeztetve megszervezik a javításra váró autók elszállítását és visszajuttatását a tulajdonoshoz, továbbá a Volvo Assistance szolgáltatáson túl csere- és bérautót kínálnak. Az értékesítési tanácsadók a vevőszolgálati munkatársakkal és a logisztikai csapattal szoros együttműködésben dolgoznak.

Volvo Galéria
A Volvo Autó Hungária 2001 első negyedévében megnyitja bemutatótermét a West End Irodaházban. A közel 400 négyzetméter alapterületű Volvo Galéria sokkal több, mint hagyományos autókereskedés: kiállítóterem és rendezvényhelyszín is egyben, ahol az érdeklődők a Volvo-paletta legújabb modelljei és azok műszaki tartalma mellett megismerkedhetnek a Volvo filozófiájával, a biztonság és a környezetvédelem iránti elkötelezettségével is. A Volvo Galéria az év folyamán egy sor rendezvénynek ad majd otthont.

Véleményvezér

Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo