Volvo Autó Hungária és Délkelet-Európa Kereskedelmi Kft.

WestEnd Office Center 1062 Budapest, Váci út 1–3./C Tel.: 238-8100 Fax: 238-8190 E-mail: [email protected]

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Közvetlen értékesítés innovatív módszerekkel
Budapesti székhellyel regionális központtá alakult a Volvo délkelet-európai irodája és a Volvo magyarországi képviselete.
A Volvo Autó Hungária és Délkelet-Európa Kereskedelmi Kft. új értékesítési és vevőszolgálati rendszert vezetett be Magyarországon: a Volvo személygépkocsikat közvetlenül, új vevőszolgálati megoldásokkal értékesíti Budapest és Pest megye területén, a Volvo saját alkalmazásában álló értékesítési csapatával, párhuzamosan a meglévő márkakereskedésekkel. A gépkocsikat közvetlenül a gyártó cég képviselője adja el, így az ügyfelek élvezhetik a Volvo szakértelméből fakadó előnyöket. A közvetlen eladás közel egy időben kezdődött meg Magyarországon, Lengyelországban és Csehországban; a Volvo e három országot találta ideális terepnek a közvetlen értékesítés és a hozzá kapcsolódó új értékesítési módszerek bevezetésére.

Új eladási technikák
Az új értékesítési rendszer alapja a személyes tanácsadás, a jelmondata pedig: „Személyesen, a Volvótól!” A rendszer – amelyet a Volvo európai szervezete és a Volvo Autó Hungária közösen dolgozott ki – minden részletében az ügyfelet helyezi a középpontba: az első kapcsolatfelvételtől kezdve az autó megvásárlásán és a szervizelésen át a használt autó beszámításáig a Volvo tanácsadással, a gondtalan autózáshoz szükséges szolgáltatásokkal segít.

A Volvo értékesítési tanácsadói nem várják meg, amíg a vevő hozzájuk fordul: ők maguk mennek közvetlenül a vevőhöz, a vevő igényei és kívánságai szerint. A Volvo munkatársai az igen elfoglalt ügyfélkört a számukra legmegfelelőbb időben és helyen keresik fel, akár az ügyfél irodájában vagy otthonában, s akár hétvégén is.
A Volvo – eltérően a hagyományos autókereskedői „nyílt napoktól” – olyan rendezvények segítségével próbálja leendő ügyfeleit megtalálni, amelyek az ügyfélkör érdeklődési körébe esnek: sí- és vitorlásversenyek, a potenciális ügyfelek számára rendezett speciális események kínálnak lehetőséget a Volvo-modellekkel való első találkozásra. A közvetlen, aktív eladást olyan direkt marketingeszközök segítik, mint rendszeres események szervezése, a call center, a Volvo Magazin vagy az internet.

Mobil és vevőorientált csapat
Az új értékesítési rendszer legfontosabb eleme a mobil és vevőorientált csapat, amely értékesítési tanácsadókból és vevőszolgálati munkatársakból áll.
Az értékesítési tanácsadók személyesen keresik fel az érdeklődőket, tesztvezetést szerveznek, specifikálják az autót, finanszírozási ajánlatot készítenek, és megkötik a szerződést; ők az ügyfelek első számú kapcsolatai a Volvóval az üzletkötés során és azt megelőzően. A vevőszolgálati munkatársak feladata az autók tulajdonosainak kiszolgálása és segítése minden kérdésben, ami az autó eladása után felmerül: ők adnak időpontot – egyelőre csak az általuk eladott autók tulajdonosainak – a Volvo márkaszervizekben, a logisztikai osztállyal egyeztetve megszervezik a javításra váró autók elszállítását és visszajuttatását a tulajdonoshoz, továbbá a Volvo Assistance szolgáltatáson túl csere- és bérautót kínálnak. Az értékesítési tanácsadók a vevőszolgálati munkatársakkal és a logisztikai csapattal szoros együttműködésben dolgoznak.

Volvo Galéria
A Volvo Autó Hungária 2001 első negyedévében megnyitja bemutatótermét a West End Irodaházban. A közel 400 négyzetméter alapterületű Volvo Galéria sokkal több, mint hagyományos autókereskedés: kiállítóterem és rendezvényhelyszín is egyben, ahol az érdeklődők a Volvo-paletta legújabb modelljei és azok műszaki tartalma mellett megismerkedhetnek a Volvo filozófiájával, a biztonság és a környezetvédelem iránti elkötelezettségével is. A Volvo Galéria az év folyamán egy sor rendezvénynek ad majd otthont.

Véleményvezér

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.
Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo