Utasbiztosítás egy perc alatt

A Groupama Biztosító Rt. december 15-én megkezdi az utasbiztosítások interneten történő értékesítését, mely jelentős árkedvezményt jelent a "normál" üzletkötésekhez képest.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Megjelent az első interneten megköthető utasbiztosítás: a Groupama Biztosító Rt. december 15-én megkezdi az utasbiztosítások ilyen úton történő értékesítését. Ezzel lehetővé teszi, hogy a neten keresztül néhány perc alatt lehessen utazásbiztosítást kötni, a biztosító pedig az ügynöki díjak megspórolásának köszönhetően eddigi legolcsóbb termékénék mintegy 20 százalékkal kedvezőbb áron tudja kínálni termékét: az átlagos biztosítási díj fejenként 360 forint körül alakul egy napra. A biztosító egyelőre egyetlen terméket kínál ily módon, az elméleti lehetőség azonban fennáll további biztosítási formák integrálására is.

A Groupama Biztosító Rt. 1997 óta értékesít utazási biztosításokat Magyarországon. E termékek díjbevétele 2005. szeptember végéig elérte a 385 millió forintot, az eladott kötvények száma pedig megközelítette a 96 ezer darabot. A hazai piacon a Groupama ezzel 2005-ben mintegy 8 százalékos piaci részesedést mondhat magáénak. A Groupama 2006-ban a szolgáltatás bevezetésétől az utasbiztosítási területen 30 millió forint éves díjbevételt vár.

Európa nyugati részén a külföldre utazók 70-95 százaléka köt biztosítást, miközben ez az arányszám hazánkban mindössze 30 százalék. Itthon az utasbiztosítások legfontosabb értékesítési csatornái 2005-ben az utazási irodák (az országos díjbevétel kb. 80 százaléka), a biztosítótársaságok ügyfélszolgálati irodái, ügynökei, a bankkártyákhoz kapcsolt utasbiztosítások, a biztosítási alkuszok, és a postafiókok. A tendencia azonban azt mutatja, hogy a neten értékesítő fapados társaságok megjelenése, és az utazási szokások miatt egyre kevesebben veszik igénybe az utazási irodák szolgáltatásait. Az internetes foglalások a biztosítást kötők számát is növelhetik, hiszen az utazásukat az internet segítségével szervező ügyfelek repülőjegy és szállásfoglalásuk mellett néhány perc alatt beszerezhetik utasbiztosításukat is.

Ennek érdekében a Groupama 2005. december 15-én megkezdi az internetre fejlesztett utasbiztosítási terméke, az EMA-Net diszkont áron történő online értékesítését. A szolgáltatás december 15-től a www.groupama.hu, a www.euromondial.hu illetve a www.emanet.hu oldalakon válik elérhetővé.

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo