Utasbiztosítás egy perc alatt

A Groupama Biztosító Rt. december 15-én megkezdi az utasbiztosítások interneten történő értékesítését, mely jelentős árkedvezményt jelent a "normál" üzletkötésekhez képest.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Megjelent az első interneten megköthető utasbiztosítás: a Groupama Biztosító Rt. december 15-én megkezdi az utasbiztosítások ilyen úton történő értékesítését. Ezzel lehetővé teszi, hogy a neten keresztül néhány perc alatt lehessen utazásbiztosítást kötni, a biztosító pedig az ügynöki díjak megspórolásának köszönhetően eddigi legolcsóbb termékénék mintegy 20 százalékkal kedvezőbb áron tudja kínálni termékét: az átlagos biztosítási díj fejenként 360 forint körül alakul egy napra. A biztosító egyelőre egyetlen terméket kínál ily módon, az elméleti lehetőség azonban fennáll további biztosítási formák integrálására is.

A Groupama Biztosító Rt. 1997 óta értékesít utazási biztosításokat Magyarországon. E termékek díjbevétele 2005. szeptember végéig elérte a 385 millió forintot, az eladott kötvények száma pedig megközelítette a 96 ezer darabot. A hazai piacon a Groupama ezzel 2005-ben mintegy 8 százalékos piaci részesedést mondhat magáénak. A Groupama 2006-ban a szolgáltatás bevezetésétől az utasbiztosítási területen 30 millió forint éves díjbevételt vár.

Európa nyugati részén a külföldre utazók 70-95 százaléka köt biztosítást, miközben ez az arányszám hazánkban mindössze 30 százalék. Itthon az utasbiztosítások legfontosabb értékesítési csatornái 2005-ben az utazási irodák (az országos díjbevétel kb. 80 százaléka), a biztosítótársaságok ügyfélszolgálati irodái, ügynökei, a bankkártyákhoz kapcsolt utasbiztosítások, a biztosítási alkuszok, és a postafiókok. A tendencia azonban azt mutatja, hogy a neten értékesítő fapados társaságok megjelenése, és az utazási szokások miatt egyre kevesebben veszik igénybe az utazási irodák szolgáltatásait. Az internetes foglalások a biztosítást kötők számát is növelhetik, hiszen az utazásukat az internet segítségével szervező ügyfelek repülőjegy és szállásfoglalásuk mellett néhány perc alatt beszerezhetik utasbiztosításukat is.

Ennek érdekében a Groupama 2005. december 15-én megkezdi az internetre fejlesztett utasbiztosítási terméke, az EMA-Net diszkont áron történő online értékesítését. A szolgáltatás december 15-től a www.groupama.hu, a www.euromondial.hu illetve a www.emanet.hu oldalakon válik elérhetővé.

Véleményvezér

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo