Update Consulting Kft.

1061 Budapest, Andrássy út 4. Tel./fax: 266-5687 e-mail: [email protected] www.update.hu

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Testreszabott CRM rendszer három hónap alatt

Idén alakult meg az angol–magyar Update Consulting Kft. kifejezetten azzal a céllal, hogy magyarországi közép- és nagyvállalatok számára ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszert forgalmazzon. A cég az osztrák update.com software AG marketing.manager elnevezésű szoftverét értékesíti, amely 2000-ben egyike volt az amerikai Information Systems Marketing Inc. által a legjobb 15 CRM rendszer közé sorolt szofvereknek. A minden évben megtartott minősítésen három éve ez az első európai CRM megoldás, amelynek sikerült bekerülnie ebbe a körbe.

Az egyre kiélezettebbé váló piacon a siker kulcsa az ügyfélkapcsolatok magas szintű kezelése. Takáts István, a cég ügyvezető igazgatója elmondta, hogy munkatársaik korábban ERP rendszerek bevezetésével, vezetői információs rendszerekkel és adattárházakkal foglalkoztak. A továbblépést a CRM bevezetése jelentheti egy vállalat számára, és úgy érezték, hogy a magyar piacon szűk a középvállalkozásoknak kínált ilyen rendszerek köre.

Feltérképezve a nemzetközi piacot, esett választásuk a legnépszerübb európai CRM programra, az update.com software AG által fejlesztett marketing.managerre. „A már 12 éve működő fejlesztő és tanácsadó cég az Amerikai Egyesült Államokban, Ausztráliában és 11 európai országban, köztük itt, a kelet-európai piacon is rendelkezik tapasztalatokkal, sőt a marketing.manager már magyar vállalatoknál is bizonyított. A választásnál az sem volt mellékes szempont, hogy a magyar piacon magyar nyelvű szoftvercsomagot tudunk értékesíteni, megkönnyítve ezzel a felhasználók munkáját” – indokolta döntésüket Takáts István.

Mivel minden iparágnak megvan a maga sajátossága, a marketing.manager rendszer három szektorspecifikus verziójával igyekszik eleget tenni a piac követelményeinek. A bankok és biztosítótársaságok számára a Financial Services (FS); a média, technológia, építőipar és telekommunikáció vállalatai számára a Business to Business (B2B); míg a fogysztási cikkek, gyógyszeripar és kereskedelem területén tevékenykedő cégek számára az Over the Counter (OTC) elnevezésű szoftvercsomag jelentheti a testreszabott megoldást. Ez és a felhasználóbarát, könnyen elsajátítható alkalmazás lehetővé tette, hogy a bevezetési időszak lerövidüljön: körülbelül három hónap az első lépéstől az utolsóig, vagyis a cég munkatársainak megjelenésétől a betanításig – ismertette Takáts István. A felgyorsult piaci versenyben ez nem elhanyagolható szempont.

A rugalmas és felhasználóbarát marketing.managert világszerte több mint 400 vállalat több mint 40 ezer felhasználója alkalmazza sikerrel mindennapos munkájában. Az ügyvezető igazgató szerint magyarországi sikerének egyik kulcstényezője, hogy a legmodernebb internetes technológia mellett a programcsomag támogatja a hagyományos technológiákat is, így lehetővé válik, hogy hazánkban is kihasználható legyen a CRM minden előnye. A felhasználó cég működésében maximális hatását akkor éri el, ha a teljes vállalati ügyfélkezelési folyamatot lefedi az értékesítéstől a marketingen keresztül az ügyfélszolgálati munkáig.

Az Update Consulting Kft. a CRM rendszerek értékesítése mellett üzletviteli tanácsadással, helyzetfelmérések készítésével, rendszerek tervezésével és megvalósításával, betanítással, valamint szoftverkövetéssel foglalkozik. Idei legfontosabb célkitűzésüknek azt tekintik, hogy bemutassák a magyar piacon a CRM technológiát, valamint megismertessék a cégekkel szükségességét és a használatából fakadó előnyöket. A piaci versenyben ma már a termékek közötti különbség elveszíti fontosságát, a fogyasztók egyre kevésbé a termék minősége alapján döntenek. A szolgáltatás, a hosszú távú garancia, a megbízhatóság és az ügyfélszolgálat fontossága rendkívüli módon felértékelődik. A megnövekedett ügyfélszám miatt azonban elveszett a vásárlók egyedi jellege. A CRM a vevők számától függetlenül lehetővé teszi a személyreszabott kiszolgálást. „A sarki fűszeressel anno meglévő személyes kapcsolatot a technológia fogja visszahozni a nagyvállalatoknál. Amikor bemegyek egy céghez, ismét úgy érezhetem, hogy ismernek ott. A sok cég között ez versenyelőnyt fog jelenteni az amúgy uniformizált piacon” – ismerteti a CRM szükségességét Takáts István.

Egy évvel a piacra lépése után az Update Consulting úgy látja, nagy az érdeklődés a CRM rendszerek iránt. A multinacionális nagyvállalatok mellett a hazai középvállalati kör is egyre inkább érzi, hogy piaci részesedésük megtartásához elengedhetetlen a megfelelő szintű ügyfélkezelés.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo