Update Consulting Kft.

1061 Budapest, Andrássy út 4. Tel./fax: 266-5687 e-mail: [email protected] www.update.hu

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Testreszabott CRM rendszer három hónap alatt

Idén alakult meg az angol–magyar Update Consulting Kft. kifejezetten azzal a céllal, hogy magyarországi közép- és nagyvállalatok számára ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszert forgalmazzon. A cég az osztrák update.com software AG marketing.manager elnevezésű szoftverét értékesíti, amely 2000-ben egyike volt az amerikai Information Systems Marketing Inc. által a legjobb 15 CRM rendszer közé sorolt szofvereknek. A minden évben megtartott minősítésen három éve ez az első európai CRM megoldás, amelynek sikerült bekerülnie ebbe a körbe.

Az egyre kiélezettebbé váló piacon a siker kulcsa az ügyfélkapcsolatok magas szintű kezelése. Takáts István, a cég ügyvezető igazgatója elmondta, hogy munkatársaik korábban ERP rendszerek bevezetésével, vezetői információs rendszerekkel és adattárházakkal foglalkoztak. A továbblépést a CRM bevezetése jelentheti egy vállalat számára, és úgy érezték, hogy a magyar piacon szűk a középvállalkozásoknak kínált ilyen rendszerek köre.

Feltérképezve a nemzetközi piacot, esett választásuk a legnépszerübb európai CRM programra, az update.com software AG által fejlesztett marketing.managerre. „A már 12 éve működő fejlesztő és tanácsadó cég az Amerikai Egyesült Államokban, Ausztráliában és 11 európai országban, köztük itt, a kelet-európai piacon is rendelkezik tapasztalatokkal, sőt a marketing.manager már magyar vállalatoknál is bizonyított. A választásnál az sem volt mellékes szempont, hogy a magyar piacon magyar nyelvű szoftvercsomagot tudunk értékesíteni, megkönnyítve ezzel a felhasználók munkáját” – indokolta döntésüket Takáts István.

Mivel minden iparágnak megvan a maga sajátossága, a marketing.manager rendszer három szektorspecifikus verziójával igyekszik eleget tenni a piac követelményeinek. A bankok és biztosítótársaságok számára a Financial Services (FS); a média, technológia, építőipar és telekommunikáció vállalatai számára a Business to Business (B2B); míg a fogysztási cikkek, gyógyszeripar és kereskedelem területén tevékenykedő cégek számára az Over the Counter (OTC) elnevezésű szoftvercsomag jelentheti a testreszabott megoldást. Ez és a felhasználóbarát, könnyen elsajátítható alkalmazás lehetővé tette, hogy a bevezetési időszak lerövidüljön: körülbelül három hónap az első lépéstől az utolsóig, vagyis a cég munkatársainak megjelenésétől a betanításig – ismertette Takáts István. A felgyorsult piaci versenyben ez nem elhanyagolható szempont.

A rugalmas és felhasználóbarát marketing.managert világszerte több mint 400 vállalat több mint 40 ezer felhasználója alkalmazza sikerrel mindennapos munkájában. Az ügyvezető igazgató szerint magyarországi sikerének egyik kulcstényezője, hogy a legmodernebb internetes technológia mellett a programcsomag támogatja a hagyományos technológiákat is, így lehetővé válik, hogy hazánkban is kihasználható legyen a CRM minden előnye. A felhasználó cég működésében maximális hatását akkor éri el, ha a teljes vállalati ügyfélkezelési folyamatot lefedi az értékesítéstől a marketingen keresztül az ügyfélszolgálati munkáig.

Az Update Consulting Kft. a CRM rendszerek értékesítése mellett üzletviteli tanácsadással, helyzetfelmérések készítésével, rendszerek tervezésével és megvalósításával, betanítással, valamint szoftverkövetéssel foglalkozik. Idei legfontosabb célkitűzésüknek azt tekintik, hogy bemutassák a magyar piacon a CRM technológiát, valamint megismertessék a cégekkel szükségességét és a használatából fakadó előnyöket. A piaci versenyben ma már a termékek közötti különbség elveszíti fontosságát, a fogyasztók egyre kevésbé a termék minősége alapján döntenek. A szolgáltatás, a hosszú távú garancia, a megbízhatóság és az ügyfélszolgálat fontossága rendkívüli módon felértékelődik. A megnövekedett ügyfélszám miatt azonban elveszett a vásárlók egyedi jellege. A CRM a vevők számától függetlenül lehetővé teszi a személyreszabott kiszolgálást. „A sarki fűszeressel anno meglévő személyes kapcsolatot a technológia fogja visszahozni a nagyvállalatoknál. Amikor bemegyek egy céghez, ismét úgy érezhetem, hogy ismernek ott. A sok cég között ez versenyelőnyt fog jelenteni az amúgy uniformizált piacon” – ismerteti a CRM szükségességét Takáts István.

Egy évvel a piacra lépése után az Update Consulting úgy látja, nagy az érdeklődés a CRM rendszerek iránt. A multinacionális nagyvállalatok mellett a hazai középvállalati kör is egyre inkább érzi, hogy piaci részesedésük megtartásához elengedhetetlen a megfelelő szintű ügyfélkezelés.

Véleményvezér

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.
Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban

Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban 

Megjelent a World Justice Project 2024-es jogállamiság rangsora.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo