Megszületett az Enterprise Bus Ltd " PLASMA" midibusza, melyben a Rába Futómű Kft. által kifejlesztett és gyártott független mellső felfüggesztési rendszert, speciális behajtású hátsóhidat és egy új rendszerű szöghajtóművet alkalmaznak. A külső mérethez viszonyított minél nagyobb hasznos belső tér biztosítására az autóbusz hátsó részét is megrövidítették. Ez leginkább a motor és a váltó keresztben történő beépítésével érhető el, amit a járműiparban eddig alkalmazott egyik legkisebb szögű, 35 fokos szöghajtás és a hozzátartozó 35 fokos behajtású hátsó futómű kifejlesztése és beépítése tesz lehetővé. A hátsó futómű ezáltal olyannyira hátra kerül, hogy az autóbusz hátsó túlnyúlása egészen minimális. Az autóbusz elején a független mellső felfüggesztés a mellső futómű vonalában széles utas folyosót enged meg, így az alacsony padlómagasság az autóbusz szinte teljes hosszán biztosítható.
A Rába által kifejlesztett új főegységek, hajtáselemek alkalmazásával nincs szükség bonyolult hátsó futómű beépítésére. A megoldás eleget tesz az autóbusz futóművekkel szemben támasztott olyan követelményeknek, mint a gazdaságosság, a jó manőverező képesség, az alacsony zajszint és önsúly, valamint a magas élettartam.
A számos újdonságot tartalmazó hajtásrendszer elemeit a Rába sikeresen tesztelte. Első példányai beépítésre kerültek az Enterprise Bus Ltd. mintajárműveibe és a járművizsgálatok befejezése után megkezdődik a sorozatgyártás.