Turizmusfejlesztési pillérek

A magántőkére és az uniós forrásokra épít a turizmusfejlesztési stratégia. Öt pillérről számol be a regionális fejlesztésért és felzárkóztatásért felelős tárca nélküli miniszter környezetének közlemény.

Az életminőség javítása áll a kormányzat által elfogadott nemzeti turizmusfejlesztési stratégia középpontjában. A stratégia - ismerteti a regionális fejlesztésért és felzárkóztatásért felelős tárca nélküli miniszter hivatalától származó közlemény - öt pillérre épül. Az első pillér a versenyképesség és a fenntartható fejlesztés, vagyis a dokumentum a vezetés-szervezési kérdések mellett a turizmus nem gazdasági hatásainak optimalizálására is törekszik. A második pillér a kínálat és a promóció. A harmadik és negyedik pillér az infrastruktúra és a humán erőforrás fejlesztésével foglalkozik, tehát a turisták komfort- és a munkavállalók biztonságérzetét hivatott biztosítani. Az ötödik pillér az irányítás és fejlesztés intézményrendszerével foglalkozik. A stratégia elsősorban a magántőkére és az uniós forrásokra épít, ezek teszik ki a tervezett források több mint 80 százalékát.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo