A londoni központú Nemzetközi Szakértői Bizottság 2004 februárjában hozta el Magyarországra a Superbrands programot. A szervezet felállított egy elismert szakértőkből álló zsűrit, amely értékelte hazánk vezető márkáit. A kiválasztás alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal "PIPACS" adatbázisa adta, amelyben közel 44.000 védbejegyzés található. A Magyarországon elérhető egyik legismertebb csokoládémárkát a Bonbonetti Csoport gyártja. A tibi elnevezés ma már nem csak a táblás csokoládé, hanem egy széles termékportfóliót magában foglaló márkanév elnevezése is. A tibi márkanév alatt forgalmazott termékek (táblás csokoládék, drazsék, szaloncukrok, pralinék) értékesítéséből származó árbevétel az elmúlt három évben mintegy 33%-kal növekedett. A Bonbonetti Kft. az utóbbi években dinamikusan növelte kulcsmárkái (tibi, Cherry Queen, Bonbonetti) forgalmát. A kulcsmárkák aránya az árbevételen belül meghaladja az 50%-ot.
Tibi-siker
Tibi-győzelem könyvelendő el 2005-ben is: az édesség ismét elnyerte a Superbrand titulust Magyarországon.
Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!
Klasszis Befektetői Klub
2025. május 27. 17:00, Budapest
Véleményvezér

Donald Trump hivatalos közösségi oldalán pápának öltözve látható, sokan kiakadtak
Rossz vicc, vagy egy politikusi tréfa?

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből
Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát
Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek
Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.