Tibi-siker

Tibi-győzelem könyvelendő el 2005-ben is: az édesség ismét elnyerte a Superbrand titulust Magyarországon.

A londoni központú Nemzetközi Szakértői Bizottság 2004 februárjában hozta el Magyarországra a Superbrands programot. A szervezet felállított egy elismert szakértőkből álló zsűrit, amely értékelte hazánk vezető márkáit. A kiválasztás alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal "PIPACS" adatbázisa adta, amelyben közel 44.000 védbejegyzés található. A Magyarországon elérhető egyik legismertebb csokoládémárkát a Bonbonetti Csoport gyártja. A tibi elnevezés ma már nem csak a táblás csokoládé, hanem egy széles termékportfóliót magában foglaló márkanév elnevezése is. A tibi márkanév alatt forgalmazott termékek (táblás csokoládék, drazsék, szaloncukrok, pralinék) értékesítéséből származó árbevétel az elmúlt három évben mintegy 33%-kal növekedett. A Bonbonetti Kft. az utóbbi években dinamikusan növelte kulcsmárkái (tibi, Cherry Queen, Bonbonetti) forgalmát. A kulcsmárkák aránya az árbevételen belül meghaladja az 50%-ot.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo