A londoni központú Nemzetközi Szakértői Bizottság 2004 februárjában hozta el Magyarországra a Superbrands programot. A szervezet felállított egy elismert szakértőkből álló zsűrit, amely értékelte hazánk vezető márkáit. A kiválasztás alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal "PIPACS" adatbázisa adta, amelyben közel 44.000 védbejegyzés található. A Magyarországon elérhető egyik legismertebb csokoládémárkát a Bonbonetti Csoport gyártja. A tibi elnevezés ma már nem csak a táblás csokoládé, hanem egy széles termékportfóliót magában foglaló márkanév elnevezése is. A tibi márkanév alatt forgalmazott termékek (táblás csokoládék, drazsék, szaloncukrok, pralinék) értékesítéséből származó árbevétel az elmúlt három évben mintegy 33%-kal növekedett. A Bonbonetti Kft. az utóbbi években dinamikusan növelte kulcsmárkái (tibi, Cherry Queen, Bonbonetti) forgalmát. A kulcsmárkák aránya az árbevételen belül meghaladja az 50%-ot.
Tibi-siker
Tibi-győzelem könyvelendő el 2005-ben is: az édesség ismét elnyerte a Superbrand titulust Magyarországon.
Véleményvezér

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak
Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését
Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét
Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő
Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Magyarország költi a legkevesebbet az egészségügyre az unióban
Hová tűnik az adófizetők rengeteg pénze?