Sylenta Kft.

1075 Budapest, Kazinczy u. 24–26. Office Trade Center Tel.: 351-0355 Fax: 413-6561 E-mail: [email protected] Weboldal: www.sylenta.hu

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Sylenta – nonstop

Tegyük fel, hogy ön vasárnapról hétfőre virradó éjjel, fél kettőkor készült el cége éves beszámolójával, esetleg egy termékismertető leírásával vagy mondjuk egy konferenciaanyaggal. Mindháromra reggel kilenckor lenne szükség, 150 példányban, fűzve, benne a színes illusztrációkkal… Ezt nevezik húzós helyzetnek. Vagy inkább nevezték. Mert a digitális technika, no meg a piacgazdaság korában semmi sem lehetetlen.

Ékesen bizonyítja ezt a Sylenta Kft., amely néhány év alatt a semmiből lett a világmárka Xerox-termékek második, legeredményesebb hazai képviselője egyben a másolás-nyomtatás piacán megkerülhetetlen tényező. Hogy hogyan, illetve miért, nos erről szól a fenti példázat is, mert kevesen mondhatják el magukról, hogy ilyen feltételek mellett is hibátlan, pontos és megbízható munkát végeznek. Igen, mint ezt a Sylenta Kft. budapesti területi igazgatója, Kutasi Zsolt és munkatársa, a szolgáltatási üzletág vezetője, Szénási József egybehangzóan megerősítették, a cikk elején említett példa korántsem mondható kivételesnek megrendelőik között, s eddig még nem volt példa rá, hogy az ügyfélnek csalódnia kellett volna.

A Sylenta Kft. ugyanis mind a technikai felszereltség, mind munkatársai képzettsége és tettrekészsége terén a topon van. Lendületes, találékony hozzáállásuknak köszönhetően bevételeik évi negyven százalékkal növekednek, s hogy hosszú távon gondolkodnak, mi sem mutatja jobban, mint az, hogy épp most augusztusban valósítottak meg egy igen jelentős beruházást, aminek következtében mind minőségben, mind kínálatuk szerkezetében tovább erősítették piaci pozícióikat. Konkrétan: csendes zümmögéssel már működik irodájukban az a mérnöki rendszer, amely a tervdokumentációk nyomtatását, másolását, archiválást és digitalizálást végzi felső fokon, mely utóbbiakat joggal nevezték a kft. vezetői a jövő üzletágának, hisz ezzel a módszerrel többemeletnyi műszaki leírás tárolható egy szobányi helyiségben. Beruházásaik másik területe pedig a nyomtató-másoló géppark korszerűsítésére irányult, melynek köszönhetően, a fekete-fehér digitális nyomtatókapacitásuk 160 lap/perccel nőtt.

Szükség is van erre a pluszteljesítményre, mert a Sylenta Kft.-t felsorolni is sok multinacionális, illetve hazai nagyvállalat, cég bízza meg folyamatosan – természetesen nem csak nonstop – munkával. Ez pedig tökéletesen illik a kft. üzletpolitikájába, mert azt vallják, a hosszú távú, szerződéses kapcsolat mindkét fél előnyére szolgál. A Sylenta Kft. tud tervezni, az ügyfél pedig a megbízható, stabil szolgáltatáson túl kedvezményekben is részesül. Például abban, hogy nem kell két-három naponta számlákkal vesződnie, havonta csak egyszer fizet. Arról nem is szólva, hogy a kft. minden egyes partnerének testreszabott árképzési, fizetési, szállítási feltételeket kínál.

A Sylenta Kft. – az eddigiekből úgy tűnhet – csak nagyokkal áll szóba. De nem. Ők a kicsit is becsülik, s ennek szellemében új irodát nyitnak a közeli jövőben, amely az utca, vagy nevezzük inkább a hétköznapi élet emberének nyújtja szolgáltatásait. Erre persze eddig is lehetőség kínálkozott, hisz a cég két irodájának kétszer száz négyzetméterén eddig is kiszolgálták a járókelő ügyfelet. S ha már az irodáknál tartunk, említsük meg, hogy három éve a Sylenta Kft. 25 négyzetméterről indult. Azóta változtak az igények – ma már a nyomtatásé a vezető szerep, a fénymásolás háttérbe szorult –, változott a technika – a digitalizáció tört az élre –, csak egyvalami maradt változatlan a Sylentánál: az elszántság és az odaadás a megrendelő igényeinek mind magasabb szintű kiszolgálására. Legyen az brókercég, bank, ingatlanügynökség, vezérképviselet, egyszerű bt., termelő vállalat, a Sylenta kapui, és vonalai, nyitva állnak. Ami a vonalakat illeti ugyanis, talán mondani sem kéne, a cikk elején említett anyagokat akár neten is elfogadják úgy, hogy a dolgozószobából – némi pihenő után – egyenest lehet is menni az előadásra, az anyag már várni fogja önt, kötve, színesen, frissen. Ahogy ez a Sylenta Kft.-nél lenni szokott. Terveik közt szerepel egyébként, hogy nemcsak hazai, de külföldi címekre is vállalnak igen rövid időre szállítást. Ezt csak azért tettük hozzá, hogy nyilvánvaló legyen: a Sylenta Kft. nem ismer határokat.

***


A Sylenta mindent megold

A Sylenta Kft.-t, a XEROX egyik magyarországi képviseletét júniusi számunkban mutattuk be. Kutasi Zsolttal, a kft. budapesti területi igazgatójával és Pásztor Csaba értékesítési igazgatóval most arról beszélgetünk, hogy hogyan próbálják a Sylenta munkatársai minél inkább az adott cég igényeinek megfelelő megoldást megtalálni ügyfeleik számára. Ez az, ami őket megkülönbözteti más képviseletektől.

– Mi egy újfajta értékesítési szemlélet tükrében igyekszünk partnereink számára a legkedvezőbb megoldást megtalálni – kezdi a beszélgetést Kutasi Zsolt. – A célunk az, hogy az ügyfél minél gyorsabban, a lehető legegyszerűbb módon teljes körű szolgáltatáshoz jusson. Egy telefonszám tárcsázásával vásárolhat, technológiai támogatást kaphat, vagy akár szervizszolgáltatást rendelhet.
A Xerox termékek komplex megoldást nyújtanak a dokumentum előállításától az archiválásig közép- és nagyvállalkozások irodái számára. A digitális színes gépeket akár reklámirodákban vagy grafikai stúdiókban is lehet használni, míg a mérnöki rendszerek a tervezőirodák elengedhetetlen eszközei lehetnek. A kezdetektől csak digitális eszközöket értékesítő Sylenta munkatársai mindig azt a gépet kínálják az adott cégnek, amelyet az mindennapi munkafolyamataiban valóban gazdaságosan ki tud használni.

– Annak érdekében, hogy az igényekhez mért legjobb megoldást megtaláljuk, az első és legfontosabb lépés azok alapos feltérképezése – veszi át a szót Pásztor Csaba. – A potenciális ügyfeleket a Sylenta munkatársai felkeresik, és ingyenes felmérést készítenek számukra. Az anyagban elemzik az adott cég jelenlegi irodatechnikai felszereltségét és az azon elvégzett munkafolyamatokat. A Sylenta szakértői felmérik, hogy a vállalatnál milyen dokumentumot hogyan és milyen rendszerességgel állítanak elő, illetve hogy milyen más dokumentumkezelési igények merülhetnek fel az elkövetkező két-három év távlatában. Ennek alapján ajánlatot készítenek, amely komplex javaslatot tartalmaz arról, hogy milyen típusú Xerox gépet milyen munkafolyamatokra ajánlanának, ez milyen költségekkel járna a beszerzéstől egészen az egy lapra eső üzemben tartási költségekig. Sőt, ahol erre megfelelő adatok rendelkezésre állnak, a már használt és a javasolt új rendszer költség-hatékonyság elemzését és összehasonlítását is elvégzik. Mindez semmilyen kötelezettséget nem jelent az ügyfélvállalat számára.

– Tisztában vagyunk azzal, hogy a legtöbb cégnél, valamilyen módon, megoldott a dokumentumkezelés. Éppen ezért elsősorban hosszú távú kapcsolat kialakítására törekszünk, hiszen a technológia és azzal párhuzamosan az igények is gyorsan fejlődnek ezen a piacon – mondja Kutasi Zsolt.

A „szoros” kapcsolat a tényleges értékesítéssel jön létre, és azt követően sem szűnik meg. A Xerox termékekre átlagosan 1–5 éves garancia van, egyes termékeknél a hároméves jótállás lejártával az ügyfél dönthet úgy is, hogy egyszeri díj ellenében további két évre ezt meghosszabbítja, vagy új Xerox terméket vásárol. Ez utóbbi esetben a korábbi készülékét beszámítják a vételárba. Ha a garanciaidő meghosszabbítását választotta, de egy év után mégis cserélni szeretne, a Sylenta a garanciaidő meghosszabbításának teljes díját beszámítja az új Xerox berendezésbe. A Xerox budapesti képviseleti irodája egy évben kétszer tart úgynevezett DocuShow-t, ahol a régi és új ügyfeleknek módjukban áll a legújabb technológiát megismerni. A következő ilyen eseményre 2001. október 11-én kerül sor.

– Az általunk készített ajánlat átadása előtt az abban szereplő gépeket minden esetben bemutatjuk ügyfelünknek, aki azokat munkakörnyezetben valamelyik bemutatótermünkben vagy akár a saját irodájában is tesztelheti – tér vissza az értékesítési folyamat ismertetéséhez Pásztor Csaba. – Ha az ügyfélnek megtetszik az ajánlat, a Sylenta partnerbankja tartós bérleti, illetve lízingkonstrukciókkal segít az eszközök finanszírozásában. Miután ezek hálózatos berendezések, azaz a cégnél a számítástechnikai hálózat aktív részévé válnak, a beüzemelésnél a Sylenta digitális szakembere és az adott cég IT-menedzsere együttműködnek, és a jövőben is aktív kapcsolatban maradnak. Ezt követően az új berendezést használó munkatársak képzése történik meg, amit igény szerint bármikor megismétel a cég. Vagyis aki egyszer az ügyfelünk lesz, az nagyon sokáig az is marad – mondja Pásztor Csaba.

A Sylenta, bár viszonylag későn lépett be a fénymásolók, nyomtatók piacára, ma mégis a második legeredményesebb magyarországi Xerox képviselet. Mindezt elsősorban a partnerek kényelmét, elégedettségét és gazdasági érdekeit szem előtt tartó üzletpolitikájának köszönheti, amely mind az értékesítési, mind a szolgáltatási üzletágát fémjelzi. Ez utóbbiról bővebben egy későbbi számunkban olvashatnak.

***


Sylenta – egy digitális csapat

Bátrat gondolt Borbély László öt évvel ezelőtt, amikor úgy döntött, hogy Nyíregyházán Xerox-termékek viszonteladójaként kizárólag digitális technikára szakosodik. Utólag persze könnyű okosnak lenni, de lássuk be, öt évvel ezelőtt volt némi kockázata annak, ha valaki üzleti jövőjét egy lapra – jelesül a digitalizáció térhódítására – teszi fel. Nos a tények azt mutatják, Borbély László, aki egy személyben volt szakmai és pénzügyi befektető is, jó lapra tett. Cége – melynek jelenleg társtulajdonosa az Északkelet-magyarországi Regionális Fejlesztő Rt. – két évvel megalakulása után már a legsikeresebb, vidéki Xerox-képviselet volt az országban, pedig akkoriban tizenöten futottak versenyt ezen a szűk piaci szegmensen. A Sylenta Kft.-Magyarország sikeres belépőjét – az említetten túl két év alatt piacvezetők lettek Nyíregyházán és Debrecenben is, s helyüket azóta is tartják – logikus lépésként követte a cég fővárosi megjelenése. Erre három évvel ezelőtt, 1998-ben került sor, s a rákövetkező esztendőben nevezték ki Kutasi Zsoltot budapesti területi igazgatónak.

Ha visszatekintünk a Sylenta Kft.-Magyarország elmúlt, alig két esztendejére, bízvást mondhatjuk sikertörténetnek ezt az időszakot. A cég forgalma négyszeresére nőtt, s míg két éve az ország legjobb Xerox-értékesítője, addig tavaly a legeredményesebb Xerox színes, digitális nyomtató-másoló értékesítője címet és plakettet nyerték el, amit az anyavállalat regionális igazgatója írt alá. Miben áll a siker titka? Kutasi Zsolt szerint egyszerűen csak arról van szó, hogy egy olyan, precízen működő szolgáltatásrendszert alakítottak ki, amelyik pontosan meg tud felelni a legkényesebb fogyasztói igényeknek is. Az üzletágak és támogatói csoportok tevékenysége azóta is dinamikusan fejlődik, a Sylenta Kft.-Magyarország tizenhárom fős csapata pedig alig győzi teljesíteni a megrendeléseket. Ezek közül első helyen említhetjük a cég termékkínálatát – s persze a hozzákapcsolódó szerviztevékenységet –, amely az egyszerűbb asztali gépektől a nagy teljesítményű digitális, multifunkcionális berendezésekig terjed. Ide tartozik, hogy a Sylenta Kft.-Magyarország képviseli, kínálja talán a legtisztábban a Xerox-termékeket, s ez a fajta szakosodás, ráhangolódás ismét csak a fogyasztói igények maximális kielégítése irányába hat.

A Sylenta elmondhatja magáról, hogy a világ legjelentősebb, multinacionális vállalataival áll munkakapcsolatban. S nemcsak az imént említett termékkínálat folyamanyaként, hanem a hasonló profilú cégek közt egyedülállónak számító Xerox Document Centre szolgáltatásainak köszönhetően. Az immár Pesten és Budán is megtalálható központok igény szerint nonstop működnek, akár hétvégeken is, s ezzel lehetővé válik, hogy a digitális nyomtatás és fénymásolás teljes fegyvertárát bevetve igen rövid idő alatt, hibátlan – fekete-fehér vagy színes – minőségben jusson hozzá a megrendelő a kiadványhoz, ami lehet akár könyv, tervrajz vagy más írott dokumentum. A megrendelést akár interneten is fel lehet adni, de a Document Centre vállal futárszolgálatot is. Ha tehát előre jelezzük például, hogy péntek este nyolckor kéziratot adunk, amit másnap reggel kilenckor, könyvformában szeretnénk szétosztani egy szálló halljában tartott tájékoztatón, akkor ennek – a Sylenta Kft.-Magyarország részéről – semmi akadálya. S bár azt gondolhatnánk, hogy ezért borsos árat kell fizetni, érdemes felvenni a telefont, egy kis- vagy középvállalkozónak is. Meg fog lepődni.

Mint ahogy azon is meglepődhet az tájékozódni kívánó vásárló, hogy milyen kedvezményes tartós bérleti és lízinglehetőségekkel kalkulálhat, ha egy kisebb-nagyobb beruházás mellett dönt. Nem véletlen, hogy a cég, eladásaink közel háromnegyedét ebben a konstrukcióban realizálja. A vásárló egyéb kellemességekben is részesülhet, ha a Xerox-terméket a Sylenta Kft.-Magyarországtól veszi. Ez pedig a technikai támogatás. A cég emberei nemcsak abban segítenek, hogy a szóba jöhető partner jelenlegi és várható informatikai feltételeinek felmérése alapján megmondják, melyik berendezés lenne a megfelelő, de készségesen segítenek abban is, hogy vásárlás után a termék – például egy nyomtató, szkenner vagy fénymásoló és az ezekhez kapcsolódó szoftveres megoldások – a rendszer integráns részévé váljon.

Hol vagyunk már 1938-tól, amikor Chester Carlson forradalmasította a fénymásolást, megteremtve ezzel a Xerox-legendát! Ma ez a cég a dokumentumkezelés terén nyújt radikálisan újat, olyat, aminek segítségével a számlák, elszámolások tengere könnyen kezelhető, megszelídített folyammá válnak – csak egy szoftver kell hozzá. Ami pedig – talán sejtik is – a Sylenta Kft.-Magyarországnál be is szerezhető. De erről részletesebben majd legközelebb.

Véleményvezér

Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo