A Stadler Bussnang AG és a Magyar Államvasutak Részvénytársaság 2005. augusztus 15-én 30 FLIRT típusú villamos motorvonat szállításáról írt alá szerződést további 30 szerelvényre vonatkozó opcióval. A megrendelés részét képezi a szerelvények 30 éves futamidejű karbantartási szerződése is. A szerződésben foglalt feladatok hatékony megvalósítása érdekében a Stadler Rail Group magyarországi leányvállalatot alapít, amely 2005. december 1-én kezdi meg működését. A Stadler Hungary Kft. néven bejegyzésre kerülő társaság ügyvezető igazgatói feladatait Dunai Zoltán látja el. Az új leányvállalat fókuszában a MÁV számára szállítandó FLIRT motorvonatok szállításáról szóló szerződés megvalósításának támogatása, különösen a magyarországi beszerzések és végszerelés vonatkozásában, a pusztaszabolcsi karbantartó központ felépítése, valamint további potenciális magyarországi projektek kidolgozása áll.
Stadler-leány Magyarországon
Leányvállalatot alapít Magyarországon a Stadler Rail Group. Az előzmény, hogy a Stadler és a MÁV augusztusban kétszer 30 FLIRT típusú villamos motorvonat szállításáról írt alá szerződést.
Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében
A ketchup ártalmatlannak bizonyult.

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra
Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.

Atrocitás érte a prágai magyar nagykövetséget, miután Orbán Viktor az oroszok győzelméről beszélt
Orbán Viktor ellenszenves Európában.

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak
Bajban a kulturális és innovációs miniszter.