A Stadler Bussnang AG és a Magyar Államvasutak Részvénytársaság 2005. augusztus 15-én 30 FLIRT típusú villamos motorvonat szállításáról írt alá szerződést további 30 szerelvényre vonatkozó opcióval. A megrendelés részét képezi a szerelvények 30 éves futamidejű karbantartási szerződése is. A szerződésben foglalt feladatok hatékony megvalósítása érdekében a Stadler Rail Group magyarországi leányvállalatot alapít, amely 2005. december 1-én kezdi meg működését. A Stadler Hungary Kft. néven bejegyzésre kerülő társaság ügyvezető igazgatói feladatait Dunai Zoltán látja el. Az új leányvállalat fókuszában a MÁV számára szállítandó FLIRT motorvonatok szállításáról szóló szerződés megvalósításának támogatása, különösen a magyarországi beszerzések és végszerelés vonatkozásában, a pusztaszabolcsi karbantartó központ felépítése, valamint további potenciális magyarországi projektek kidolgozása áll.
Stadler-leány Magyarországon
Leányvállalatot alapít Magyarországon a Stadler Rail Group. Az előzmény, hogy a Stadler és a MÁV augusztusban kétszer 30 FLIRT típusú villamos motorvonat szállításáról írt alá szerződést.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből
A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.