A Stadler Bussnang AG és a Magyar Államvasutak Részvénytársaság 2005. augusztus 15-én 30 FLIRT típusú villamos motorvonat szállításáról írt alá szerződést további 30 szerelvényre vonatkozó opcióval. A megrendelés részét képezi a szerelvények 30 éves futamidejű karbantartási szerződése is. A szerződésben foglalt feladatok hatékony megvalósítása érdekében a Stadler Rail Group magyarországi leányvállalatot alapít, amely 2005. december 1-én kezdi meg működését. A Stadler Hungary Kft. néven bejegyzésre kerülő társaság ügyvezető igazgatói feladatait Dunai Zoltán látja el. Az új leányvállalat fókuszában a MÁV számára szállítandó FLIRT motorvonatok szállításáról szóló szerződés megvalósításának támogatása, különösen a magyarországi beszerzések és végszerelés vonatkozásában, a pusztaszabolcsi karbantartó központ felépítése, valamint további potenciális magyarországi projektek kidolgozása áll.
Stadler-leány Magyarországon
Leányvállalatot alapít Magyarországon a Stadler Rail Group. Az előzmény, hogy a Stadler és a MÁV augusztusban kétszer 30 FLIRT típusú villamos motorvonat szállításáról írt alá szerződést.
Véleményvezér

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak
Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését
Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét
Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő
Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Magyarország költi a legkevesebbet az egészségügyre az unióban
Hová tűnik az adófizetők rengeteg pénze?