V-Power Racing a gyorsaság szerelmeseinek
Mikor a Shell tavaly a hazai piacra bevezette a V-Power üzemanyagot, kevesen hittek abban, hogy az ára ellenére tömegek választják, „pusztán” a motor kímélése, tisztán tartása és dinamikusabb teljesítménye miatt. Ma már a Shell 124 hazai töltőállomása forgalmának 21 százalékát teszi ki az egyre népszerűbb üzemanyag. E Magyarországon is jól bevált üzleti filozófiára és keresletre építve hozták létre a Shell Forma–1-es fejlesztéseinek eredményeképpen a V-Power Racing üzemanyagot, mely jelenleg a Shell németországi finomítójában, egy különleges receptúra alapján készül. Aki szereti érezni autójában a lehető legtöbb energiát, aki ezt az erőt gyorsuláskor élvezi ki a legjobban, annak találták ki Európa legjobb üzemanyagát.
– A V-Power Racing a legjobb minőségű üzemanyag Magyarországon. Az oktánszám és az üzemanyag összetétele úgy lett kialakítva, hogy utcai körülmények között is élvezhető legyen a maximális energia. Biztos vagyok benne, hogy azok az autósok, akik szeretik a gyorsaságot és a szenvedélyes vezetést, szeretni fogják új termékünket – mondta Kapitány István, a Shell Hungary Rt. elnök-vezérigazgatója azon a sajtótájékoztatón, melyen az újságírók és meghívottak maguk is meggyőződhettek az új üzemanyag rendkívüli tudásáról. Két 10 év körüli Volkswagen Golfot, egy pirosat és egy kéket versenyeztettek egymással. A kék, benne a V-Power Racinggel, mindahányszor összemérte gyorsaságát a pirossal, 500 méterenként legalább 15 métert vert rá.
A Forma–1-es kapcsolat a Shell és a Ferrari között már számos, jelentős eredményt produkált az üzemanyagok és a kenőanyagok fejlesztésében. A Shell fejlesztőmérnökei az olajok és az üzemanyagok teljesítőképességének maximumát hozták ki. Bizonyítja ezt a Forma–1-ben elért 18 egyéni és 11 csapatgyőzelem. A V-Power Racing eredetileg a versenypályákra készült, de az üzemanyag összetételének változtatásával a maximális teljesítmény szériaautókban, utcai körülmények között is elérhető lett.
A Forma–1 illúziója az új üzemanyag révén a mindennapok valóságává vált * állítják, akik kipróbálták a minimum 99-es oktánszámú, ólommentes alapüzemanyagra épülő, válogatott komponensszerkezetű, a ma ismert legfejlettebb gyártási technológiával gyártott benzint. Komoly, alapos tesztek bizonyítják, hogy mivel a V-Power Racing nagyobb hatásfokkal ég el a motorban, ezáltal több energiát ad le, mint bármilyen más üzemanyag, áldásos hatása már az első tankolást követően érzékelhető.
Az autósoknak azonban tudniuk kell, hogy csak olyan autókba tankolható a V-Power Racing, amelyek nem igényelnek ólmozott benzint. Viszont kompatibilis és keverhető bármilyen ólommentes benzinnel, s kíméli a katalizátort és motort egyaránt. Az ólmot igénylő autósok is használhatják az új benzint, amennyiben Shell Millennium adalékot tesznek hozzá.
Természetesen az új üzemanyag csak a Shell töltőállomásokon kapható. Az új termékcsodához kedvet is csinál a Shell Hungary Rt. Az ez év december utolsó napjáig tartó akcióban a havonként megtartott sorsolásban azok vehetnek részt, akik legalább 30 liter V-Power Racingget tankolnak. Közülük százan, tehát összesen 500-an nyereményként megduplázhatják Smart pontjaik számát.
A Shell költségmegtakarító internetes szolgáltatásai
Az első forintalapú euroShell kártyát nyolc évvel ezelőtt bocsátotta ki a Shell Magyarországon. Ami leginkább vonzóvá teheti a készpénzkímélő és biztonságos euroShell-kártya-rendszert, az a nemrég bevezetett euroShell Online és Fuel Logic szolgáltatás, amely a belföldi és nemzetközi fuvarozással foglalkozó cégek és a flottamenedzsmentben érintett társaságok számára teszi lehetővé a felhasználások naprakész követését. „Európában összesen 4 millió kártya van forgalomban, amelyekkel évente 6 milliárd liternyi üzemanyagot vásárolnak a felhasználók. Az euroShell Online segítségével egy új korszak kezdődik: a Shell szakemberei olyan virtuális irodát hoztak létre, amely testre szabott szolgáltatások sorát kínálja a felhasználóknak idő- és költségkímélő módon” – mondja Runtág Tivadar, a Shell Hungary Rt. nagykereskedelmi igazgatója.
A siker záloga a minőség és a megbízhatóság mellett a szolgáltatások elérhetőségében rejlik. Európában a Shell rendelkezik a legnagyobb saját hálózattal – és ez igaz a kelet-közép-európai térségre is. Az olajvállalat a napokban bevezetett két legújabb szolgáltatásával, az euroShell Online-nal és a Fuel Logic-kal kíván eleget tenni a hazai ügyfelek igényeinek. A Shell a leghatékonyabb adatátviteli rendszer, az Internet segítségével veszi fel az információs forradalom diktálta iramot. A vállalat honlapján – jelszóval – elérhető, egyedülálló üzemanyag-gazdálkodási rendszerről, az euroShell Online-ról a tranzakciót követő 48 óra elteltével kérhetők le az adatok, s segítségével részletes „kivételi riportok” is készíthetők. A legnagyobb flották esetében a kimutatások fejlesztésével a Shellnek tovább kellett lépnie, így jött létre a már rendelkezésre álló euroShell Fuel Logic, az üzemanyag-gazdálkodásra kifejlesztett legújabb számítógépes szoftvercsomag. A több mint 300 európai állomáson hozzáférhető euroShell Monitor már 24 óra elteltével elérhetővé teszi az adatokat, valamint kizárja annak a lehetőségét, hogy az euroShell kártya terhére idegen járműbe töltsenek üzemanyagot. Az euroShell kártyához kapcsolódó szoftvercsomag újfajta, virtuális irodaként funkcionál, amely rugalmas, sokoldalú, gyors, biztonságos, költségkímélő és rendkívül egyszerű. A Shell tehát ismét elébe ment a 21. század igényeinek, s a megszokott minőséget, biztonságot garantálva várja már meglévő és leendő ügyfeleit.
Kiszolgálás és Shell-minőség – 75 éve Magyarországon
A Shell éppen 75 éve jelent meg Magyarországon, hazánk ekkor kapcsolódott be az ismert vállalat sikertörténetébe. A Shell Hungary Rt. hazánkban elért eredményei nemzetközi szinten is kiemelkedőnek számítanak. Kapitány István, a Shell Hungary Rt. elnök-vezérigazgatója szerint az elért sikerek elsősorban a szakértelemnek, valamint a vállalat újszerű, kreatív akcióinak köszönhetők. A Shell Hungary Rt. méltó módon az 1999-es év eredményeivel ünnepelhette magyarországi jelenlétének 75. évfordulóját: „Az elmúlt 75 év alatt a cég magyarországi képviselete bebizonyította, hogy a legkülönfélébb környezeti körülményekhez is képes alkalmazkodni. Az elmúlt kilenc évben 100 millió dolláros befektetéssel 75 töltőállomást létesítettünk. A magyarországi hálózat 600 millió literes éves forgalmával 20 százalék körüli piaci részesedést mondhat magáénak, s ezzel a piacvezető MOL Rt. mögött a második helyen áll” – mondta Kapitány István.
A számok valóban egyedülállóan eredményes működést türköznek. A Shell Hungary Rt. 1999-ben 100,6 milliárd forint árbevételt ért el, ami a megelőző évhez képes 27 százalékos növekedést jelent.
Kapitány István elmondása szerint a Shell Hungary Rt. újabb és újabb ötletekkel, akciókkal próbálja elnyerni ügyfelei tetszését. E koncepció keretébe tartozott többek között a SMART program bevezetése is, amely lehetőséget ad arra, hogy a törzsvásárlók a kártyájukon gyűlő pontokért egyre többféle árucikket, illetve szolgáltatásra jogosító kupont vásároljanak. A SMART program sikerességét alátámasztja az a megállapodás is, amely a Shell Hungary Rt. és a McDonald’s Magyarországi Étterem Hálózat Kft. között jött létre. A szerződés értelmében a SMART törzsvásárlói programot kiterjesztik több mint 70 McDonald’s étteremre is. A tavalyi akciók közül Kapitány István az új üzemanyag, a Shell V-Power bevezetését tartja a legjelentősebbnek: „A speciális üzemanyag a bevezetés óta egyre népszerűbb, jelenleg a forgalom 25 százalékát teszi ki.”
A Shellnél nagy hangsúlyt fektetnek a cég társadalmi célú tevékenységére, s régóta fennálló tény, hogy a vállalat érzékenységet mutat a legkülönfélébb szociális problémákra. A Shell Hungary Rt. társadalmi elkötelezettségének újabb megnyilvánulásaként 5 millió forintot, míg a Shell Gas Hungary Rt. egymillió forint értékű gázkupont ajánlott fel mindazoknak, akik a Magyarországot sújtó árvíz miatt segítségre szorulnak.