A generális gyártó
A Renault V. I./Mack csoport a világ harmadik legnagyobb tehergépkocsi-gyártója, 26 ezer embert foglalkoztat világszerte. Tavaly mintegy 100 ezer járművet állított elő az 5 tonna feletti kategóriában, melyből 65 ezer Renault márkájú és 35 ezer Mack volt. A járműgyártó magyarországi leányvállalata, a Renault Trucks Hungária Kft., pólusközpontként a Renault romániai és bulgáriai kereskedelmi tevékenységét is felügyeli mondja Luc Mallard úr, a Renault Trucks Hungária Kft. ügyvezető igazgatója és a MagyarországBalkán Államok regionális igazgatója.
A Renault V. I./Mack csoport többek között Franciaországban, Angliában, Spanyolországban, Marokkóban, Koreában és az USA-ban rendelkezik gyárakkal és leányvállalatokkal az USA-ban azóta, amióta a 90-es évek elején a Renault V. I. felvásárolta az amerikai Mack teherautó-gyártó vállalatot. A franciaamerikai cég a japán Nissanban is részesedést szerzett.
A Renault Trucks Hungária 100 százalékos Renault V. I.-tulajdonlás alatt márkaképviseleti irodaként debütált Magyarországon, míg 1996-ban a Renault haszongépjárművek kizárólagos importőrévé vált. Póluspozíciót képvisel, ami azt jelenti, hogy értékesítési hálózata kiterjed Romániára és Bulgáriára is: Magyarországról terjeszti a Renault haszonjárműveket a két országba. A hazai, saját értékesítési és szervizhálózatot országosan nyolc márkaképviselet látja el. Közülük kettő Budapesten és hat vidéken található.
A Renault a generális gyártókhoz tartozik, termékpalettája a legkisebb személyautótól, a Renault Twingótól a 40 tonnás Magnum kamionig terjed. A magyar 5 tonna feletti haszonjárműpiac évente 2500-3000 járművet jelent, a Renault Trucks Hungária a piac 15-20 százalékát fedi le, tavaly 16,5 százalék volt a részesedése. A Renault magyarországi hálózata több mint 460 járművet értékesített tavaly, de idén ez a szám még az 550-et is meghaladhatja. Tavaly a nagykategóriában 170 járművet értékesítettünk mondja Mallard úr.
A haszonjármű-paletta alját a Renault Master melyet ko-disztribúcióban forgalmaz a Renault Hungária és a Renault Trucks Hungária belföldi kisáruszállító jelenti, amely 2,8-tól 5,5 tonnás verzióban kapható, 80-115 LE-s motorral. A következő kiskategóriás jármű a tavaly piacra dobott Mascott, amely 3,5 tonnástól 6,5 tonnásig kapható, a legkülönfélébb karosszálással. Dízelmotorjainak teljesítménye 85 és 125 lóerő között változik, belföldi áruterítésre használják.
Idén májusban mutatják be Magyarországon a Renault új, középkategóriás járművét, a Midlumot, amely a Midlinert váltja fel. A Midlum városi terítésre optimalizált, de kisebb nemzetközi fuvarozásra is alkalmas teherautó 6 és 16 tonna össztömeg között. 136-tól 250 LE-ig terjedő teljesítménnyel kerül forgalomba. A Midlumot mindjárt háromféle fülkeváltozatban kínálják: rövid fülkével (1600 mm); hosszú fülkével (+400 mm) irodai (Office), pihenő (Relax), éjszakai (Night) és használati (Activity) kivitelben és négyajtós, 6/7 üléses duplafülkével.
A Renault V. I. modellpalettájának következő képviselője a Premium család. A Premium Distributiont belföldi áruterítésre használják, motorteljesítménye 210-340 LE. A Premium Route motorok 209-392 LE-vel gazdálkodnak. A Renault nagykategóriás teherautók legsikeresebb képviselője pedig a Magnum, amelynek legújabb fejlesztett változatával, a Magnum 2000-el idén ismerkedhetünk meg. A Magnum csúcsváltozata 472 lóerős motorral készül. A Renault emellett összkerékhajtású, nehéz terepre szánt járműveket például a Kerax és katonai célokra speciális járműveket is gyárt. A Renault V. I./Mack csoport a legújabb termékcsaláddal büszkélkedhet a haszonjármű-gyártók között, 1995-ös a legrégibb modellje fűzi hozzá Luc Mallard úr.
A Renault Trucks Hungária tavaly használt járművekkel is elkezdett kereskedni, több mint 100 járművet értékesített. Ügyfelei számára pluszszolgáltatás, hogy új jármű vásárlásakor a Renault Trucks Hungária beszámítja a régi, általa felértékelt használt autót. Új teherautók vásárlásánál a Renault Trucks Hungária személyre szabott finanszírozási konstrukciókat is kínál ügyfeleinek, a Budapest Lízinggel áll szerződéses kapcsolatban. Bárki, aki januártól új teherautót vásárol a Mascott kategóriától a Renault Trucks Hungáriánál, két év teljes körű szerződéses garanciát kap rá mondja Luc Mallard. A Renault Trucks Hungária által kínált termékpaletta minden fuvarozói igényt kielégít, de az igazi extrát az egyéb hozzáfűzött szolgáltatások jelentik, mint a szervizhálózat, az állandó karbantartási lehetőség, a 24 órás vevőszolgálat, valamint az állandó alkatrészellátás raktárról való biztosítása fejezi be az ügyvezető igazgató.
Renault Trucks Hungária Kft.
2046 Törökbálint, Tó park
Levélcím: 2045 Törökbálint, Pf. 300.
Tel.: 06 (23) 513-500, Fax: 06 (23) 513-514
Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!
Találkozzunk személyesen!
2024. november 21. 16:00 Budapest
Véleményvezér
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát
Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba
Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
A Jobbik volt elnöke megerősítette Magyar Péter állítását, hogy a Fidesz titkosszolgálati eszközöket is használ az ellenzék lejáratására
Régi-új szereplő jelent meg a belpolitikai porondon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten
Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt
A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.
Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban
Megjelent a World Justice Project 2024-es jogállamiság rangsora.