Renault Trucks Hungária Kft.

2046 Törökbálint, Tó park Levélcím: 2045 Törökbálint, Pf. 300. Tel.: 06 (23) 513-500, Fax: 06 (23) 513-514

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A generális gyártó

A Renault V. I./Mack csoport a világ harmadik legnagyobb tehergépkocsi-gyártója, 26 ezer embert foglalkoztat világszerte. Tavaly mintegy 100 ezer járművet állított elő az 5 tonna feletti kategóriában, melyből 65 ezer Renault márkájú és 35 ezer Mack volt. „A járműgyártó magyarországi leányvállalata, a Renault Trucks Hungária Kft., pólusközpontként a Renault romániai és bulgáriai kereskedelmi tevékenységét is felügyeli” – mondja Luc Mallard úr, a Renault Trucks Hungária Kft. ügyvezető igazgatója és a Magyarország–Balkán Államok regionális igazgatója.

A Renault V. I./Mack csoport többek között Franciaországban, Angliában, Spanyolországban, Marokkóban, Koreában és az USA-ban rendelkezik gyárakkal és leányvállalatokkal – az USA-ban azóta, amióta a 90-es évek elején a Renault V. I. felvásárolta az amerikai Mack teherautó-gyártó vállalatot. A francia–amerikai cég a japán Nissanban is részesedést szerzett.

A Renault Trucks Hungária 100 százalékos Renault V. I.-tulajdonlás alatt márkaképviseleti irodaként debütált Magyarországon, míg 1996-ban a Renault haszongépjárművek kizárólagos importőrévé vált. Póluspozíciót képvisel, ami azt jelenti, hogy értékesítési hálózata kiterjed Romániára és Bulgáriára is: Magyarországról terjeszti a Renault haszonjárműveket a két országba. A hazai, saját értékesítési és szervizhálózatot országosan nyolc márkaképviselet látja el. Közülük kettő Budapesten és hat vidéken található.

A Renault a generális gyártókhoz tartozik, termékpalettája a legkisebb személyautótól, a Renault Twingótól a 40 tonnás Magnum kamionig terjed. A magyar 5 tonna feletti haszonjárműpiac évente 2500-3000 járművet jelent, a Renault Trucks Hungária a piac 15-20 százalékát fedi le, tavaly 16,5 százalék volt a részesedése. „A Renault magyarországi hálózata több mint 460 járművet értékesített tavaly, de idén ez a szám még az 550-et is meghaladhatja. Tavaly a nagykategóriában 170 járművet értékesítettünk” – mondja Mallard úr.

A haszonjármű-paletta alját a Renault Master – melyet ko-disztribúcióban forgalmaz a Renault Hungária és a Renault Trucks Hungária – belföldi kisáruszállító jelenti, amely 2,8-tól 5,5 tonnás verzióban kapható, 80-115 LE-s motorral. A következő kiskategóriás jármű a tavaly piacra dobott Mascott, amely 3,5 tonnástól 6,5 tonnásig kapható, a legkülönfélébb karosszálással. Dízelmotorjainak teljesítménye 85 és 125 lóerő között változik, belföldi áruterítésre használják.

Idén májusban mutatják be Magyarországon a Renault új, középkategóriás járművét, a Midlumot, amely a Midlinert váltja fel. A Midlum városi terítésre optimalizált, de kisebb nemzetközi fuvarozásra is alkalmas teherautó 6 és 16 tonna össztömeg között. 136-tól 250 LE-ig terjedő teljesítménnyel kerül forgalomba. A Midlumot mindjárt háromféle fülkeváltozatban kínálják: rövid fülkével (1600 mm); hosszú fülkével (+400 mm) irodai (Office), pihenő (Relax), éjszakai (Night) és használati (Activity) kivitelben és négyajtós, 6/7 üléses duplafülkével.

A Renault V. I. modellpalettájának következő képviselője a Premium család. A Premium Distributiont belföldi áruterítésre használják, motorteljesítménye 210-340 LE. A Premium Route motorok 209-392 LE-vel gazdálkodnak. A Renault nagykategóriás teherautók legsikeresebb képviselője pedig a Magnum, amelynek legújabb fejlesztett változatával, a Magnum 2000-el idén ismerkedhetünk meg. A Magnum csúcsváltozata 472 lóerős motorral készül. A Renault emellett összkerékhajtású, nehéz terepre szánt járműveket – például a Kerax – és katonai célokra speciális járműveket is gyárt. „A Renault V. I./Mack csoport a legújabb termékcsaláddal büszkélkedhet a haszonjármű-gyártók között, 1995-ös a legrégibb modellje” – fűzi hozzá Luc Mallard úr.

A Renault Trucks Hungária tavaly használt járművekkel is elkezdett kereskedni, több mint 100 járművet értékesített. Ügyfelei számára pluszszolgáltatás, hogy új jármű vásárlásakor a Renault Trucks Hungária beszámítja a régi, általa felértékelt használt autót. Új teherautók vásárlásánál a Renault Trucks Hungária személyre szabott finanszírozási konstrukciókat is kínál ügyfeleinek, a Budapest Lízinggel áll szerződéses kapcsolatban. „Bárki, aki januártól új teherautót vásárol – a Mascott kategóriától – a Renault Trucks Hungáriánál, két év teljes körű szerződéses garanciát kap rá” – mondja Luc Mallard. – A Renault Trucks Hungária által kínált termékpaletta minden fuvarozói igényt kielégít, de az igazi extrát az egyéb hozzáfűzött szolgáltatások jelentik, mint a szervizhálózat, az állandó karbantartási lehetőség, a 24 órás vevőszolgálat, valamint az állandó alkatrészellátás raktárról való biztosítása” – fejezi be az ügyvezető igazgató.

Véleményvezér

Sok nagy okos már világháborút lát

Sok nagy okos már világháborút lát 

Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat

Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat 

A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo