Reklámhét elnevezéssel szeptember 26-30. között rendezvénysorozaton találkozik egymással a reklám megannyi szakmai szervezete. Mindezt beleágyazzák az idén 30 éves Magyar Reklámszövetség köszöntésébe.
A szövetség közleménye szerint "az MRSZ a közelmúltban összefogásra szólította fel szakmai társszervezeteit, valamint a média és a reklámszakma szereplőit annak érdekében, hogy a hazai piacon működő ügynökségek, médiumok és márkák (illetve a mögöttük munkálkodó megrendelők), azaz a reklámszakma a Reklámhét több helyszínen, egy héten keresztül zajló rendezvényei keretében egységes egészként szóljon a fogyasztókhoz, a sajtóhoz és a törvényalkotókhoz".
A Reklámhét nem más, mint a reklámszakma tevékenységének, eredményeinek, sikereinek és kihívásainak bemutatására hivatott rendevénysorozat, mely tematikus kiállításokkal, előadásokkal, a márkák evolúciójának bemutatásával emberközelivé kívánja tenni a hirdetések, kampányok és stratégiák azon oldalait, amelyek a fogyasztók számára általában ismeretlenek. A rendezvény azzal a szándékkal született, hogy felhívja az emberek figyelmét a reklám gazdaságélénkítő szerepére, megértesse a fogyasztókkal a reklám törvényszerűségeit, eloszlassa a reklámokkal kapcsolatos tévhiteket, valamint hogy megünnepelje a reklámokat alapvetően meghatározó kreativitást. A Reklámhét során a publikum számos nyitott és ingyenes fórumon, előadássorozaton, kiállításon vehet részt. A programok célja, hogy a reklámszakma értékes múltbéli, de meghatározó jelenkori és jövőbeni szerepére is felhívják a figyelmet.