Reklámot a reklámnak!

A reklám gazdaságélénkítő szerepének akar reklámot csinálni a szakma szövetsége egy Reklámhét nevű rendezvényen. Céljuk, hogy megértessék a fogyasztókkal a reklám törvényszerűségeit, eloszlassák a reklámokkal kapcsolatos tévhiteket.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

 

Reklámhét elnevezéssel szeptember 26-30. között rendezvénysorozaton találkozik egymással a reklám megannyi szakmai szervezete. Mindezt beleágyazzák az idén 30 éves Magyar Reklámszövetség köszöntésébe.

A szövetség közleménye szerint  "az MRSZ a közelmúltban összefogásra szólította fel szakmai társszervezeteit, valamint a média és a reklámszakma szereplőit annak érdekében, hogy a hazai piacon működő ügynökségek, médiumok és márkák (illetve a mögöttük munkálkodó megrendelők), azaz a reklámszakma a Reklámhét több helyszínen, egy héten keresztül zajló rendezvényei keretében egységes egészként szóljon a fogyasztókhoz, a sajtóhoz és a törvényalkotókhoz". 

 A Reklámhét nem más, mint a reklámszakma tevékenységének, eredményeinek, sikereinek és kihívásainak bemutatására hivatott rendevénysorozat, mely tematikus kiállításokkal, előadásokkal, a márkák evolúciójának bemutatásával emberközelivé kívánja tenni a hirdetések, kampányok és stratégiák azon oldalait, amelyek a fogyasztók számára általában ismeretlenek. A rendezvény azzal a szándékkal született, hogy felhívja az emberek figyelmét a reklám gazdaságélénkítő szerepére, megértesse a fogyasztókkal a reklám törvényszerűségeit, eloszlassa a reklámokkal kapcsolatos tévhiteket, valamint hogy megünnepelje a reklámokat alapvetően meghatározó kreativitást. A Reklámhét során a publikum számos nyitott és ingyenes fórumon, előadássorozaton, kiállításon vehet részt. A programok célja, hogy a reklámszakma értékes múltbéli, de meghatározó jelenkori és jövőbeni szerepére is felhívják a figyelmet.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo