Reklámot a reklámnak!

A reklám gazdaságélénkítő szerepének akar reklámot csinálni a szakma szövetsége egy Reklámhét nevű rendezvényen. Céljuk, hogy megértessék a fogyasztókkal a reklám törvényszerűségeit, eloszlassák a reklámokkal kapcsolatos tévhiteket.

 

Reklámhét elnevezéssel szeptember 26-30. között rendezvénysorozaton találkozik egymással a reklám megannyi szakmai szervezete. Mindezt beleágyazzák az idén 30 éves Magyar Reklámszövetség köszöntésébe.

A szövetség közleménye szerint  "az MRSZ a közelmúltban összefogásra szólította fel szakmai társszervezeteit, valamint a média és a reklámszakma szereplőit annak érdekében, hogy a hazai piacon működő ügynökségek, médiumok és márkák (illetve a mögöttük munkálkodó megrendelők), azaz a reklámszakma a Reklámhét több helyszínen, egy héten keresztül zajló rendezvényei keretében egységes egészként szóljon a fogyasztókhoz, a sajtóhoz és a törvényalkotókhoz". 

 A Reklámhét nem más, mint a reklámszakma tevékenységének, eredményeinek, sikereinek és kihívásainak bemutatására hivatott rendevénysorozat, mely tematikus kiállításokkal, előadásokkal, a márkák evolúciójának bemutatásával emberközelivé kívánja tenni a hirdetések, kampányok és stratégiák azon oldalait, amelyek a fogyasztók számára általában ismeretlenek. A rendezvény azzal a szándékkal született, hogy felhívja az emberek figyelmét a reklám gazdaságélénkítő szerepére, megértesse a fogyasztókkal a reklám törvényszerűségeit, eloszlassa a reklámokkal kapcsolatos tévhiteket, valamint hogy megünnepelje a reklámokat alapvetően meghatározó kreativitást. A Reklámhét során a publikum számos nyitott és ingyenes fórumon, előadássorozaton, kiállításon vehet részt. A programok célja, hogy a reklámszakma értékes múltbéli, de meghatározó jelenkori és jövőbeni szerepére is felhívják a figyelmet.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo