Reklámot a reklámnak!

A reklám gazdaságélénkítő szerepének akar reklámot csinálni a szakma szövetsége egy Reklámhét nevű rendezvényen. Céljuk, hogy megértessék a fogyasztókkal a reklám törvényszerűségeit, eloszlassák a reklámokkal kapcsolatos tévhiteket.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

 

Reklámhét elnevezéssel szeptember 26-30. között rendezvénysorozaton találkozik egymással a reklám megannyi szakmai szervezete. Mindezt beleágyazzák az idén 30 éves Magyar Reklámszövetség köszöntésébe.

A szövetség közleménye szerint  "az MRSZ a közelmúltban összefogásra szólította fel szakmai társszervezeteit, valamint a média és a reklámszakma szereplőit annak érdekében, hogy a hazai piacon működő ügynökségek, médiumok és márkák (illetve a mögöttük munkálkodó megrendelők), azaz a reklámszakma a Reklámhét több helyszínen, egy héten keresztül zajló rendezvényei keretében egységes egészként szóljon a fogyasztókhoz, a sajtóhoz és a törvényalkotókhoz". 

 A Reklámhét nem más, mint a reklámszakma tevékenységének, eredményeinek, sikereinek és kihívásainak bemutatására hivatott rendevénysorozat, mely tematikus kiállításokkal, előadásokkal, a márkák evolúciójának bemutatásával emberközelivé kívánja tenni a hirdetések, kampányok és stratégiák azon oldalait, amelyek a fogyasztók számára általában ismeretlenek. A rendezvény azzal a szándékkal született, hogy felhívja az emberek figyelmét a reklám gazdaságélénkítő szerepére, megértesse a fogyasztókkal a reklám törvényszerűségeit, eloszlassa a reklámokkal kapcsolatos tévhiteket, valamint hogy megünnepelje a reklámokat alapvetően meghatározó kreativitást. A Reklámhét során a publikum számos nyitott és ingyenes fórumon, előadássorozaton, kiállításon vehet részt. A programok célja, hogy a reklámszakma értékes múltbéli, de meghatározó jelenkori és jövőbeni szerepére is felhívják a figyelmet.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo