Progressive Marketing

1061 Budapest, Liszt Ferenc tér 5–7. Tel./fax: 352-0139, 322-0139, 269-3247 E-mail:

Bizalomra épülő partnerkapcsolat

Esztétikus öncélúság? Agresszivitás? – teszi fel a kérdést elegáns kiadványában a Progressive Marketing. A kérdés jogos. A svéd–magyar cég sikerének alapját, a munkában részt vevők – a megbízók és a szakemberek – együttműködését egy zenekar tiszta hangzása jellemzi – magyarázza meg a cég jelképét Aradi Varga István, a cég hazai tulajdonosa.

A Progressive Marketing PR marketing- és consultingcég. Göteborgban, 1985-ben alapították. 1996-ban egy megbízás kapcsán hozta létre budapesti irodáját. A hazai gárda hűen követi az anyacég hagyományteremtő munkamódszerét, miközben megteremti a hazai viszonyoknak megfelelő saját profilját. Marketingstratégiai tanácsadás, ügyfélkapcsolati találkozók szervezése. Mindezek stratégiája, koordinálása egy teljes „reklámév” keretei között.

Az alapelv: mindenki partner. Az ügyfél és az alvállalkozók is. Az eredmények magyarázata, hogy megbízóival közösen kimunkált célok szerint dolgozhat. A Progressive Marketing a munkában erre a kapcsolatra helyezi a hangsúlyt.
A Nyugat-Európában és az egyesült Államokban a marketingpiacnak ez a legdinamikusabb ága. Nálunk is terjed, de kialakulatlansága komoly szakmai lehetőségeket rejt. A belső piac, valamint az uniós csatlakozás is növekvő igényeket támaszt. Ez a műfaj ugyanis nemcsak a belföldi partner, gyártó, felhasználó közötti találkozók számára teremt alkalmat. Átlép a régió- és az országhatárokon. A svéd tapasztalatokat felhasználva közvetlen kapcsolatot is létesít a régiók és vállalkozásai között.

A módszer a külkapcsolati elméleti ismeretekkel is rendelkező marketingszakember szerint újabb távlatokat jelent. A partnerek sajátosságait beépítik a konkrét eseménykörbe. Így imázsformáló is számukra. S hogy ez a marketing műfaj egyre sikeresebb és eredményesebb, jelzi, hogy mind több jelentős partnere van a Progressive Marketing szolgáltatásainak. A bizalomból újabb szellemi tőkét kovácsolva, a projektmenedzseri rendszerrel, magasan képzett szakemberekkel, korszerű eszköztárral és nem utolsósorban kreatív szakértői csapattal végzi munkáját.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo