Progressive Marketing

1061 Budapest, Liszt Ferenc tér 5–7. Tel./fax: 352-0139, 322-0139, 269-3247 E-mail:

Bizalomra épülő partnerkapcsolat

Esztétikus öncélúság? Agresszivitás? – teszi fel a kérdést elegáns kiadványában a Progressive Marketing. A kérdés jogos. A svéd–magyar cég sikerének alapját, a munkában részt vevők – a megbízók és a szakemberek – együttműködését egy zenekar tiszta hangzása jellemzi – magyarázza meg a cég jelképét Aradi Varga István, a cég hazai tulajdonosa.

A Progressive Marketing PR marketing- és consultingcég. Göteborgban, 1985-ben alapították. 1996-ban egy megbízás kapcsán hozta létre budapesti irodáját. A hazai gárda hűen követi az anyacég hagyományteremtő munkamódszerét, miközben megteremti a hazai viszonyoknak megfelelő saját profilját. Marketingstratégiai tanácsadás, ügyfélkapcsolati találkozók szervezése. Mindezek stratégiája, koordinálása egy teljes „reklámév” keretei között.

Az alapelv: mindenki partner. Az ügyfél és az alvállalkozók is. Az eredmények magyarázata, hogy megbízóival közösen kimunkált célok szerint dolgozhat. A Progressive Marketing a munkában erre a kapcsolatra helyezi a hangsúlyt.
A Nyugat-Európában és az egyesült Államokban a marketingpiacnak ez a legdinamikusabb ága. Nálunk is terjed, de kialakulatlansága komoly szakmai lehetőségeket rejt. A belső piac, valamint az uniós csatlakozás is növekvő igényeket támaszt. Ez a műfaj ugyanis nemcsak a belföldi partner, gyártó, felhasználó közötti találkozók számára teremt alkalmat. Átlép a régió- és az országhatárokon. A svéd tapasztalatokat felhasználva közvetlen kapcsolatot is létesít a régiók és vállalkozásai között.

A módszer a külkapcsolati elméleti ismeretekkel is rendelkező marketingszakember szerint újabb távlatokat jelent. A partnerek sajátosságait beépítik a konkrét eseménykörbe. Így imázsformáló is számukra. S hogy ez a marketing műfaj egyre sikeresebb és eredményesebb, jelzi, hogy mind több jelentős partnere van a Progressive Marketing szolgáltatásainak. A bizalomból újabb szellemi tőkét kovácsolva, a projektmenedzseri rendszerrel, magasan képzett szakemberekkel, korszerű eszköztárral és nem utolsósorban kreatív szakértői csapattal végzi munkáját.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo