Prága után minket szeretnek legjobban

Budapest idén a világ második legkedveltebb célpontja lett Prága után, megelőzve New York City-t, Barcelonát és Amszterdamot - legalább is az ír turisztikai szakemberek szerint. Tavaly majdnem 40 százalékkal több ír jött Magyarországra.

A legfrissebb statisztika szerint Írországból Magyarországra 2004-ben az ír vendégek által eltöltött éjszakák száma 56.200 volt, ami 38 (!) százalékos emelkedést jelent a tavalyi eredményekhez képest. A Magyar Turizmus RT. tájékoztatása szerint az év második fele bizonyult erősebbnek, amely a nyári hónapok kedveltségén túl az ősszel beinduló Aer Lingus, valamint az egyre növekvő kapacitással dolgozó Malév járatoknak is köszönhető.

Prága, Budapest, New York

Budapest a világ második legkedveltebb városlátogató célpontja az írek szerint.
Az ír szakmának szóló, nagy presztízsű Irish Travel Trade News január 26-án rendezte meg az ír turisztikai szakma legelismertebb díjkiosztó gálavacsoráját. Magyarország két kategóriában aratott sikert: Budapest idén a világ második legkedveltebb városlátogató célpontja lett Prága után megelőzve New York City-t, Barcelonát és Amszterdamot.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo