Kibérelték ötévnyi időre Skála Metrót. A Nyugati téren lévő áruházról Samu Józsefné, az üzletközpont új üzemeltetője elmondta, hogy szándékul szerint családi áruházként tevékenykednek a 6000 négyzetméteres létesítmény háromnegyedén, mégpedig minőségi árukészlettel.
Folyamatos szerződést felajánlva számukra, megtartották az egykori skálás eladókat, pénztárosokat. A régi-új áruház 55 dolgozója régi munkahelyén folytathatja munkáját. A bérlők üzletfilozófiája, hogy a család minden tagja, a kisgyermekektől a nagyszülőkig megtalálja az öltözködéshez, a testápoláshoz szükséges minden terméket. A fehérneműtől az öltözék kiegészítőkön, gyermek-, férfi-, női- sportöltözékeken, lakástextileken át, az illatszerekig széles választékot kínálnak. A már hagyományos, közismert világmárkákon kívül sikerült újakat is megnyerni. Gondoltak azokra is, akik nem tudják a luxusnak számító árukat megvásárolni, ezért szélesítették a közép-árfekvésű, ám megbízható, jó minőségű portékák választékát. A beszállítói kör meghatározásakor figyelembe vették, hogy amit csak lehetett, hazai termelőktől rendeljék meg.
A Skála Metró sajátossága, hogy nem kíván a plázák sorába beállni, azokkal versenyezni, megmarad a családokat kiszolgáló, a családi hangulatot sugárzó áruháznak. Szeptember 8-án, csütörtökön egész napos ünnepségen, az áruházból bejelentkező rádiós műsorokkal, s más meglepetésekkel köszöntik a megújult Skála Metróba betérőket.