Nagy online szereplőkkel és már meglévő drogérialáncokkal fogunk versenyezni a vásárlókért. Nagyon várjuk már ezt a megmérettetést, amelynek igazi haszonélvezője a vásárló lesz. Több mint 6000 termékkel indulunk, és hasonlóan Csehországhoz és Szlovákiához, kínálatunkat folyamatosan bővíteni fogjuk – osztotta meg Grósz Béla, a Pilulka magyar piacért felelős vezetője.
A saját márkás termékek értékesítését is növelni szeretné a Pilulka, amelyek a magyar piacon is megjelennek Csehország, Szlovákia és Románia mellett. llyenek pl. a nálunk már indulástól elérhető Snäksy termékek, pl. magvak, liofilizált gyümölcsök. A jövőben számítani lehet még saját márkás étrendkiegészítőkre, továbbá egy olyan prémium minőségű termékvonalra is, amivel minden igényre szeretnének saját márkás ajánlatot is kínálni.
A Pilulka Csoport kereskedelmi stratégiája a kiválasztott gyártókkal és beszállítókkal való széleskörű, globális együttműködésen alapul. Magyarországon a cég a legnépszerűbb márkákra, valamint az egyedi szolgáltatásokra és ügyfélkezelésre kíván építeni a szigorú magyar jogszabályokat maradéktalanul betartva, miközben magas szolgáltatási színvonalat kínál az egészségügyi szegmensben.
Egyedi VMS (Vendor Management System) felületén a Pilulka megkönnyíti a gyártók és forgalmazók számára a külföldi piacokra történő belépést, illetve egyszerűsíti kampányaik kezelését és raktárkészleteik nyilvántartását. „Hónapról hónapra növekvő ügyfél- és rendelésszámot tervezünk, és stratégiai partnerséget szeretnénk kialakítani a szegmens meghatározó beszállítóival. Kiváló lehetőség lehet ez azoknak a hazai gyártóknak és forgalmazóknak, akik szeretnének megjelenni Csehországban, Szlovákiában, Romániában és akár Ausztriában is” – tette hozzá Grósz Béla.