Pirula helyett jön a pilulka, cseh-szlovák patika érkezett

Pilulka.hu néven debütált Magyarországon a Pilulka Csoporthoz tartozó e-shop, amelyen minden olyan termék megtalálható, ami az egészséges életvitelhez szükséges. Az idei év a külföldi terjeszkedésről szól a cégnél: hazánk az első állomás, pár hét múlva pedig az osztrák piacra is belép. A Pilulka célja, hogy Magyarország elsőszámú mobilapplikációról is elérhető online drogériája legyen.

Hamarabb hazhozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nagy online szereplőkkel és már meglévő drogérialáncokkal fogunk versenyezni a vásárlókért. Nagyon várjuk már ezt a megmérettetést, amelynek igazi haszonélvezője a vásárló lesz. Több mint 6000 termékkel indulunk, és hasonlóan Csehországhoz és Szlovákiához, kínálatunkat folyamatosan bővíteni fogjuk – osztotta meg Grósz Béla, a Pilulka magyar piacért felelős vezetője.

A saját márkás termékek értékesítését is növelni szeretné a Pilulka, amelyek a magyar piacon is megjelennek Csehország, Szlovákia és Románia mellett. llyenek pl. a nálunk már indulástól elérhető Snäksy termékek, pl. magvak, liofilizált gyümölcsök. A jövőben számítani lehet még saját márkás étrendkiegészítőkre, továbbá egy olyan prémium minőségű termékvonalra is, amivel minden igényre szeretnének saját márkás ajánlatot is kínálni.

A Pilulka Csoport kereskedelmi stratégiája a kiválasztott gyártókkal és beszállítókkal való széleskörű, globális együttműködésen alapul. Magyarországon a cég a legnépszerűbb márkákra, valamint az egyedi szolgáltatásokra és ügyfélkezelésre  kíván építeni a szigorú magyar jogszabályokat maradéktalanul betartva, miközben magas szolgáltatási színvonalat kínál az egészségügyi szegmensben.

Egyedi VMS (Vendor Management System) felületén a Pilulka megkönnyíti a gyártók és forgalmazók számára a külföldi piacokra történő belépést, illetve egyszerűsíti kampányaik kezelését és raktárkészleteik nyilvántartását. „Hónapról hónapra növekvő ügyfél- és rendelésszámot tervezünk, és stratégiai partnerséget szeretnénk kialakítani a szegmens meghatározó beszállítóival. Kiváló lehetőség lehet ez azoknak a hazai gyártóknak és forgalmazóknak, akik szeretnének megjelenni Csehországban, Szlovákiában, Romániában és akár Ausztriában is” – tette hozzá Grósz Béla.

Véleményvezér

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo