Pharmavit Rt. Bristol-Myers Squibb Company

2112 Veresegyház, Lévai u. 5. Tel.: 36-28-385-960, 386-890 Fax: 36-28-385-980

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Plusssz új-régi üzenete

Tizenegy éve jelent meg a hazai piacokon a Pharmavit Plusssz pezsgőtablettája, az első olyan vitaminkészítmény, melyet orvosi ellenőrzés nélkül, táplálékkiegészítőként patikán és gyógynövény-szakboltokon kívül is lehetett kapni. Azt is mondjuk, hogy a Plusssz pezsgőtabletták piaci megjelenésétől lehet számítani az egészségre való figyelem, a testi fittség divatjának elterjedését Magyarországon. Az egyén önmaga egészsége iránt érzett felelősségének növelésében úttörő szerepet játszó Plusssz pezsgőtabletták a tizenegy év során „csak” olcsóságukat és minőségüket őrizték meg. A termékpalettát – nem kis részben az egyre élesedő konkurenciaharcnak köszönhetően – folyamatosan bővítették. A diverzifikáció nem tett jót a termék elismertségének – állítja dr. Somody Imre, a Pharmavit Rt. vezérigazgatója. – A Plusssz tabletták egyszerű üzenete egyre bonyolultabbá vált, s megzavarta a fogyasztókat. Vissza kell térnünk a termék alapvető szerepének hangsúlyozására, amit alacsony ára is igazol, s ami ma sem más: a Plusssz egészséges táplálkozásunk része, a kenyérrel és tejjel azonos síkon.

– Legfőképpen az eladás megtorpanása, dinamikájának lelassulása késztetett bennünket arra, hogy teljes körű megújításban gondolkodjunk. A vállalat története három jól elkülöníthető szakaszra osztható. 1994-ig Magyarországra fokuszált az üzletpolitikánk. Eladásaink folyamatosan növekedtek, telítettük a piacot, s ennek eredményét visszaforgattuk fejlesztésekbe. A következő szakaszra a külpiaci terjeszkedés, illetve a portfólió szélesítése volt a jellemző. A Sport, az Aktív, a Komfort termékeink mellett külön a gyerekeknek szánt termékekkel, granulátumokkal leptük meg a fogyasztókat, akik ettől azonban bizonytalanabbak lettek. A Plusssz ugyanis korábban általános üzenetet hordozott: az ember mindennapi táplálkozásának részeként, a rendszerváltás utáni évek, a káosz túlélésének jelképeként, az egészséges életmód úttörőjeként élt a köztudatban. Ezzel a sikerrel természetesen hatalmas piacot teremtettünk a konkurenciának is. Táplálékkiegészítő készítmények tömege lepte el a gyógyszertárakat, szakboltokat, vagy saját terjesztési hálózattal jelent meg szinte minden külföldi márka. Most a harmadik szakaszban tartunk. Leültünk, s átgondoltuk, hogyan tovább. A teljes körű megújítás mellett döntöttünk, ami konkrétan a név, az arculat, a portfólió, a csomagolás, a tabletta és a kommunikáció változását jelenti.

– Milyen fogyasztói információkra alapozzák az új üzenetet?

– Az amerikai tulajdonos Bristol Myers Squibb szakértői segítségével világszínvonalú módszerekkel folyt a piacfelmérés és az adatok kiértékelése. A Plusssz továbbra is tömegtermék kíván maradni, s a régi és új termék közötti kapcsolat, az új termék iránti bizalom megtartására, a minőség garantálására nagy figyelmet fordítottunk. A Plusssz pezsgőtabletták eddig is és ezután is tartalmazzák a legalapvetőbb vitaminokat és ásványi anyagokat. Az egészségmegőrzés szempontjából optimális összetételűek, de tisztában vagyunk azzal, hogy a mai világban nagyon nehéz a fogyasztónak beazonosítani, melyik termék mögött van tartalom, nem csak hitvilág. Az új terméket Plusssz Balance-nak hívjuk, mely szintén üzenetet hordoz. A XX. század a mennyiségi növekedés időszaka volt, lehetőségeivel és korlátaival együtt. A XXI. század az egyensúly megtalálásáról szól majd, az emberi élet célja egyre inkább a kiegyensúlyozottság, a harmónia megtalálása lesz. A Plusssz Balance egységes, sárga arculattal megjelenített termékcsalád, különleges kivitelezésű dobozban. A garantált minőséget az én aláírásom is erősíti a bolti megjelenésben domináló nyomtatott dobozokon. A hat különböző Plusssz pezsgőtablettát tartalmazó cső mindegyikén szerepel a „forrás” szó. A forrás üzenete szerint természetes igényeket kielégítő, eredeti, alapvető emberi szellemi és testi táplálék, a forrás magunkhoz vételével természetes egyensúlyba hozhatjuk önmagunkat.

– A vevőre van bízva, döntse el, egyszerre, külön-külön, vagy egyáltalán hogyan szedje be azokat?

– A multivitamint, c-vitamint, kalciumot, magnéziumot, vasat, junior multivitamint tartalmazó Plusssz Balance termékpalettával azt akarjuk sugallni, hogy ez nem egy fix kombináció, de napi használatára van szükség az egyensúly megőrzése érdekében, s a fogyasztó bátran eldöntheti, milyen ez milyen összetételben történjék, mivel a biztonság garantált, a túladagolás veszélye nem áll fenn. A Plusssz Balance a napi változatos táplálkozás természetes kiegészítője, mindennapi életünk szerves része. Ugyanúgy, mint a kenyér vagy a tej. Ebben rejlik a termék legnagyobb értéke.

– A mai világban, ahol a fogyasztókat megtévesztő, illúziót sugalló, hozzáértés nélkül egészségre káros hatású táplálékkiegészítők és csodaszerek tömegével elárasztott a piac, ilyen biztonságot sugalló, egyszerű üzenetet kommunikálni talán nagyobb bátorság, de mindenképpen etikus, mint kitalálni valami hatalmas blöfföt, egy újabb illúziót, mely az embereket becsapja, elhiteti velük, hogy nem rajtuk múlik saját lelki, testi egyensúlyuk megtalálása.

– Ezt a szót, hogy etikus, nem használtuk közvetlen üzenetre. Tudatosan nem törekedtünk rá, de reméltük, hogy ez a következtetés megszületik. Ha ezt észre lehet venni, akkor talán igaz, hogy a Plussszban mindig is benne volt ez a tartalom. A kampánytól azt várjuk, hogy a jövő évi forgalmunk túllépje az ideit, tehát elmozduljunk a stagnálás állapotából. Szeretnénk patikai részesedésünket is növelni. Termékeink kilencven százalékát jelenleg az élelmiszerboltokban adjuk el. Valaha, az induláskor az eladás negyven százaléka a patikákban történt. Az új termék reklám- és promóciós kampánya szeptember végén kezdődik. Nemsokára meglátjuk, mit lép erre a konkurencia.

Véleményvezér

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.
Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo