Osztódva gyarapszik a MÁV?

Több társaságra bontva folytatja tevékenyégét a MÁV, s a cég elnöke azt tartja jónak, hogy magánbefektetők versenyeznek majd a személyszállítás üzletágában is.

"A járatgyakoriság, pontosság, tisztaság nemcsak esztétikai kérdés, ez egy egész országot érintő versenyképességi kérdés" - emelte ki Gaál Gyula, a MÁV Rt. elnök-vezérigazgatója a Political Capital és a Klubrádió Jegyzett tőke című műsorában. A vasúttársaság vezetője emlékeztetett rá, az autópálya-építések fő hulláma 2006 végére lezárul, így uniós források bevonásával 2007-től valóban elindulhat a vasúti infrastruktúra fejlesztése. Az elnök-vezérigazgató elmondta, hogy szerkezeti és szervezeti változásokra van szükség ahhoz, hogy 2006. január elsejétől ténylegesen új struktúrában tudjon működni a MÁV. Az várható tehát, hogy több társaságra bontva folytatja tevékenyégét a MÁV.

Az árufuvarozásról az elnök-vezérigazgató kifejtette: "Most vagyunk azon a ponton, ahol a Malév volt 6-8 éve, az utolsó pillanatban ugyan, de most még lehetőség van arra, hogy a MÁV megerősítse pozícióit" Gaál Gyula elmondta, véleménye szerint az árufuvarozás nyereségesen végezhető tevékenység. A személyszállítás privatizációja kapcsán pedig így nyilatkozott: "Nem az a lényeg, hogy az állam vagy magánbefektető csinálja, de az jó, ha magánbefektetők versenyeznek a személyszállítás üzletágában is".

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo