Oriflame Hungary Kozmetika Kft.

1033 Budapest, Flórián tér 1. 1439 Bp., Pf.: 624 Hungary Tel.: 201-3055, Fax: 457-3833

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Oriflame – több mint szépség

Az Oriflame-t 1967-ben alapította a svéd Robert és Jonas af Jochnick, és a vállalat azóta is svéd tulajdonban van. A kozmetikai cég mára nemzetközivé nőtte ki magát, több mint hatvan országban van jelen, és közel egymillió disztribútor forgalmazza termékeit. „A közvetlen értékesítési rendszerben működő Oriflame volt Európában az első kozmetikai cég, amelyik természetes alapanyagokból készítette minőségi termékeit, soha nem tesztelte azokat állatokon, és környezetbarát csomagolóanyagokat használt” – mondja Kamrás Ria, az Oriflame Hungary ügyvezető igazgatója.

– Mikor jött létre és mivel foglalkozik a magyarországi vállalat?

– 1991-ben jött létre budapesti székhellyel, és további nyolc vidéki városban – Szegeden, Győrben, Székesfehérváron, Pécsett, Kecskeméten, Nyíregyházán, Miskolcon és Debrecenben – vannak szervizcenterei. Az Oriflame Hungary az anyacég több mint négyszáz terméket felölelő kínálatát forgalmazza, amely arc-, haj- és testápolókat, dekorkozmetikumokat, férfi és női illatokat, napozószereket és gyermekápolókat foglal magában. Ezek a késztermékek döntően az Oriflame dublini és varsói gyárából érkeznek Magyarországra, de egyes kiegészítőket Franciaországból és Olaszországból szerez be az anyavállalat. Az Oriflame nem klasszikus kereskedelmi cég, kozmetikumait nem árusítja boltokban, hanem világszerte disztribútorain keresztül juttatja el a végfelhasználóknak. Globális disztribútori hálózatot épített ki, amely az MLM-en, a Multi Level Marketing módszerén alapul.

– Az Oriflame Hungary, gondolom, szintén rendelkezik ilyen hálózattal. Hogyan működik az MLM?

– Az MLM elsősorban abban különbözik a hagyományos kereskedelemtől, hogy azonnali hasznot hoz a forgalmazónak, és nagyon hatékony. A termékeket ugyanis csak a disztribútoroktól lehet megvenni, akik a cégtől szerzik be az árut, és közvetlen értékesítéssel azonnal tovább is adják a vásárlónak. Így, a hagyományos kereskedelemmel szemben, a gyártó és a felhasználó között közvetlen kapcsolat jön létre, amely megváltoztatja a vásárlói szokásokat. Az Oriflame Hungarynél minden tizennyolcadik életévét betöltött személy termékforgalmazóvá válhat. Ha nincs anyagi fedezete, egyedülálló lehetőséghez juttatjuk: huszonhatezer forint értékű terméket vásárolhat hitelbe, amelyet harminc napon belül kell értékesítenie, majd a pénzt visszafizetnie. Az eladásból származó haszon máris az övé. Eladhat termékeket és szponzorálhat disztribútorokat országszerte, sőt nemzetközileg is, az üzleti növekedésnek nincs határa. A további haszon pedig újabb emberek beléptetésével, csoportok szponzorálásával érhető el. Magyarországon már ötvenezer aktív disztribútort tartunk nyilván, akik sikeresen építik a hálózatot. Mivel a kozmetikumok gyorsan fogynak, a jól dolgozó disztribútor kialakult vásárlóköre később rendszeresen tőle fog vásárolni. Az Oriflame sikerének titka mindenekelőtt az emberekben rejlik.

– Hogyan tartják a kapcsolatot az ötvenezer termékforgalmazóval?

– A cég trénerei hetente tartanak előadásokat a disztribútorok számára. Informáljuk őket az esetleges új termékekről, céghírekről, valamint stratégiai tanácsokkal látjuk el a szponzorokat, segítünk nekik az üzletépítésben.

– Az emberek hogyan szereznek tudomást az Oriflame-ről?

– Tapasztalataink szerint a céget nem kell kiplakátolni, mert aki Oriflame termékekkel kezd kereskedni, az beszél róla, és így reklámozza magát a céget is. Ezenkívül számos rendezvényen mutatjuk be termékeinket, hallatunk magunkról, illetve havonta kiadjuk disztribútoraink számára az Oriflame Híradót.

– Milyen új Oriflame terméket tudna ajánlani?

– Minden hónapban meglepjük vásárlóinkat jó néhány újdonsággal. Márciusi újdonságunk a Pure Light dekorkozmetikai sorozat, amely az új tavaszi divattrend színeit varázsolja az arcra. Az egész családnak ajánljuk a Family Care család két új termékét, a Fenyő tusolózselét és a Jázmin tusolókrémet, illetve a Family Skincare bőrápoló-sorozatot. Márciusi különlegességünk a Fitt Forma anticellulitisz testápoló zselé és a Kebelbarát mell- és nyakzselé is.

Véleményvezér

Élve fejeztek le egy magyart az oroszok

Élve fejeztek le egy magyart az oroszok 

Miért hallgat a magyar kormány, amikor az oroszok gyilkolnak magyarokat?
A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára

A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára 

A munkavállalók a lábukkal szavaznak.
Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.
Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz 

Milliárdosok aggódhatnak egy kormányváltás esetén.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo