Nyomul a kiskereskedelem átvilágítója

Az ACNielsen Piackutató Kft. tavalyi forgalma 1,63 milliárd forintot tett ki, a cég bevételének 85 százaléka a kiskereskedelmi kutatásokból származik.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Magyarországon is piacvezető a világ legnagyobb piackutató cége, az ACNielsen, melynek magyar leányvállalta a kiskereskedelmi kutatások specialistájaként a napi fogyasztási cikkek gyártói számára nyújt alapvető piaci információkat a marketinggel, értékesítéssel és trade marketinggel kapcsolatos döntések meghozatalához. A VNU Marketing Információs Csoport részeként az ACNielsen a világ vezető marketing információs társasága.

Az ACNielsen Piackutató Kft. tavalyi forgalma 1,63 milliárd forint, amely 2 százalékkal haladja meg az előző évit. A vállalat megerősítette piacvezető pozícióját a magyarországi piackutató szektorban. Szalóky Tóth Judit igazgató tájékoztatása szerint a bevétel 85 százaléka a kiskereskedelmi kutatásokból származik, amelyek az élelmiszer, háztartási vegyi áru és kozmetikum bolti értékesítéséről szolgáltatnak részletes adatokat, gyártók és kereskedők számára. A cég profiljába tartozik a kiemelkedően növekvő fogyasztói kutatás is: a napi fogyasztási cikkek mellett kiterjed a médiára, pénzügyi szolgáltatásokra és autóiparra.

Az adatok feltárásában az ACNielsennel együttműködik minden kereskedelmi vállalat, kivéve egy beszerzési társulást és a diszkontokat. Az elmúlt időszak fontos eredménye, hogy az adatfeldolgozás idejét sikerült 15 napra csökkenteni. Ez azt jelenti, hogy a hónap utolsó napját követő két hét múlva rendelkezésre állnak az értékesítés adatai, különböző szempontok szerint részletezve. A 180 dolgozót foglalkoztató cég fejlődésének egyik motorja az egyes üzletláncok forgalmának részletes elemzése, amelyre egyre nagyobb az igény az élesedő verseny következtében. Az ACNielsen mind speciálisabb piaci információkkal - árak összehasonlításától az eladásösztönző akciók hatékonyságáig - segíti a gyártókat az egyes kereskedelmi partnerekre vonatkozó értékesítési stratégia kialakításában. A holland VNU globális információs és média vállalat marketing információs csoportjának tagja az ACNielsen, amely piackutatásra, továbbá marketing tanácsadásra szakosodott. Egyik évről a másikra 3 százalékkal növelte forgalmát, amely elérte az 1,8 milliárd eurót tavaly.

Véleményvezér

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo