Nyomul a kiskereskedelem átvilágítója

Az ACNielsen Piackutató Kft. tavalyi forgalma 1,63 milliárd forintot tett ki, a cég bevételének 85 százaléka a kiskereskedelmi kutatásokból származik.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Magyarországon is piacvezető a világ legnagyobb piackutató cége, az ACNielsen, melynek magyar leányvállalta a kiskereskedelmi kutatások specialistájaként a napi fogyasztási cikkek gyártói számára nyújt alapvető piaci információkat a marketinggel, értékesítéssel és trade marketinggel kapcsolatos döntések meghozatalához. A VNU Marketing Információs Csoport részeként az ACNielsen a világ vezető marketing információs társasága.

Az ACNielsen Piackutató Kft. tavalyi forgalma 1,63 milliárd forint, amely 2 százalékkal haladja meg az előző évit. A vállalat megerősítette piacvezető pozícióját a magyarországi piackutató szektorban. Szalóky Tóth Judit igazgató tájékoztatása szerint a bevétel 85 százaléka a kiskereskedelmi kutatásokból származik, amelyek az élelmiszer, háztartási vegyi áru és kozmetikum bolti értékesítéséről szolgáltatnak részletes adatokat, gyártók és kereskedők számára. A cég profiljába tartozik a kiemelkedően növekvő fogyasztói kutatás is: a napi fogyasztási cikkek mellett kiterjed a médiára, pénzügyi szolgáltatásokra és autóiparra.

Az adatok feltárásában az ACNielsennel együttműködik minden kereskedelmi vállalat, kivéve egy beszerzési társulást és a diszkontokat. Az elmúlt időszak fontos eredménye, hogy az adatfeldolgozás idejét sikerült 15 napra csökkenteni. Ez azt jelenti, hogy a hónap utolsó napját követő két hét múlva rendelkezésre állnak az értékesítés adatai, különböző szempontok szerint részletezve. A 180 dolgozót foglalkoztató cég fejlődésének egyik motorja az egyes üzletláncok forgalmának részletes elemzése, amelyre egyre nagyobb az igény az élesedő verseny következtében. Az ACNielsen mind speciálisabb piaci információkkal - árak összehasonlításától az eladásösztönző akciók hatékonyságáig - segíti a gyártókat az egyes kereskedelmi partnerekre vonatkozó értékesítési stratégia kialakításában. A holland VNU globális információs és média vállalat marketing információs csoportjának tagja az ACNielsen, amely piackutatásra, továbbá marketing tanácsadásra szakosodott. Egyik évről a másikra 3 százalékkal növelte forgalmát, amely elérte az 1,8 milliárd eurót tavaly.

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo