Nyomul a kiskereskedelem átvilágítója

Az ACNielsen Piackutató Kft. tavalyi forgalma 1,63 milliárd forintot tett ki, a cég bevételének 85 százaléka a kiskereskedelmi kutatásokból származik.

Magyarországon is piacvezető a világ legnagyobb piackutató cége, az ACNielsen, melynek magyar leányvállalta a kiskereskedelmi kutatások specialistájaként a napi fogyasztási cikkek gyártói számára nyújt alapvető piaci információkat a marketinggel, értékesítéssel és trade marketinggel kapcsolatos döntések meghozatalához. A VNU Marketing Információs Csoport részeként az ACNielsen a világ vezető marketing információs társasága.

Az ACNielsen Piackutató Kft. tavalyi forgalma 1,63 milliárd forint, amely 2 százalékkal haladja meg az előző évit. A vállalat megerősítette piacvezető pozícióját a magyarországi piackutató szektorban. Szalóky Tóth Judit igazgató tájékoztatása szerint a bevétel 85 százaléka a kiskereskedelmi kutatásokból származik, amelyek az élelmiszer, háztartási vegyi áru és kozmetikum bolti értékesítéséről szolgáltatnak részletes adatokat, gyártók és kereskedők számára. A cég profiljába tartozik a kiemelkedően növekvő fogyasztói kutatás is: a napi fogyasztási cikkek mellett kiterjed a médiára, pénzügyi szolgáltatásokra és autóiparra.

Az adatok feltárásában az ACNielsennel együttműködik minden kereskedelmi vállalat, kivéve egy beszerzési társulást és a diszkontokat. Az elmúlt időszak fontos eredménye, hogy az adatfeldolgozás idejét sikerült 15 napra csökkenteni. Ez azt jelenti, hogy a hónap utolsó napját követő két hét múlva rendelkezésre állnak az értékesítés adatai, különböző szempontok szerint részletezve. A 180 dolgozót foglalkoztató cég fejlődésének egyik motorja az egyes üzletláncok forgalmának részletes elemzése, amelyre egyre nagyobb az igény az élesedő verseny következtében. Az ACNielsen mind speciálisabb piaci információkkal - árak összehasonlításától az eladásösztönző akciók hatékonyságáig - segíti a gyártókat az egyes kereskedelmi partnerekre vonatkozó értékesítési stratégia kialakításában. A holland VNU globális információs és média vállalat marketing információs csoportjának tagja az ACNielsen, amely piackutatásra, továbbá marketing tanácsadásra szakosodott. Egyik évről a másikra 3 százalékkal növelte forgalmát, amely elérte az 1,8 milliárd eurót tavaly.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo