Novacom RWE Telliance Csoport

1134 Budapest, Váci út 35. Tel.: (+ 36-1) 237-4040, fax: (+ 36-1) 237-4099 E-mail: [email protected] Internet: www.novacom.hu

Sztárt igazolt a Novacom

– Csak itt a szomszédban – mondja mosolyogva dr. Schillinger Attila, a Novacom marketing-vezérigazgatóhelyettese –, Angliában töltöttem másfél évet két nagy ügynökség igazgatósági tagjaként európai koordinációs feladatokkal megbízva. Internetes cégek marketingkommunikációs munkájához nyújtottunk segítséget. Ügyfelünk volt többek között a Magyarországon is jól ismert Vodafone. Az „öreg” Angliát az Atlanti-óceán hullámain kívül elérte az internethullám is, egyre-másra alakultak az internetes cégek, amelyeknek a beindulásához, üzleti stratégiájuknak a kialakításához adtunk tanácsokat. A Novacom természetesen ezen a területen szerzett tapasztalataimat kívánja a hazai körülményeknek megfelelően alkalmazni.

– Nagy a különbség?

– Ami a technológiát illeti, meghökkentő és elképesztő az a fejlődés, amely az utóbbi években ezen a területen végbement. A kutatóintézetek legújabb fejlesztéseibe is volt alkalmam betekinteni. Talán elég annyit megjegyezni, hogy van még mit tanulnunk, fejlődnünk idehaza.

– Milyen indokok alapján döntött úgy, hogy ismét Magyarországon próbál szerencsét?

– Könnyű válaszolnom, mert én is feltettem magamnak ezt a kérdést, és alaposan átgondoltam a dolgot. A Novacom dinamikusan fejlődő, fiatal, ambiciózus alternatív távközlési szolgáltató vállalat, amely számomra kifejezetten szimpatikus szerepet vállal azzal, hogy a monopólium ellen harcol, méghozzá olyan módon, hogy az ügyfelek szívébe igyekszik belopni magát. Helyzetéből, lehetőségeiből adódóan a piac- és a profitszerzés mellett az emberek érzelmeire is hatni kíván. Ez a lényege a Novacom új megközelítésének. Ezt sugallja a szlogenje is: „Stílusváltás a távközlésben.” Intelligens, alternatív üzenet.

– Ennyire fontos, hogy érzelmileg is vállalható feladatot végezzen?

– A távközlés liberalizációja egyszerre jelenti az alternatív cégek és az ország lakosságának az érdekeit. Nem túlzás tehát azt mondani, hogy a gazdaság fellendülését alapvetően befolyásoló és a legszimpatikusabb területéről van szó. Célunk kicsit patetikusan még a „közjó” fogalmába is beilleszthető, hiszen azt szeretnénk, hogy az embereknek választási lehetőségük legyen. És az a feladatunk, hogy megsokszorozzuk mások munkájának a hatékonyságát.

– Erre komoly vállalkozást lehet építeni ma Magyarországon?

– Apró fáziskésésről lehet beszélni, de nagyjából most nyílnak meg a távközlési piacok Európában is. Ha az EU-csatlakozás lebeg a szemünk előtt, akkor nekünk is lépnünk kell. A Novacomnak ki kell elégítenie a legmagasabb igényeket. Rendkívüli figyelmet fordítunk arra, hogy minden ügyfelünk személyes, rászabott szolgáltatást kapjon, amire a technológiánk, mondhatjuk úgy is, hogy a holnap technológiája, alkalmassá tesz bennünket. Szolgáltatási ajánlataink teljes körűen kielégítik a távközlési igényeket a hang- és adatátvitel, valamint az internetszolgáltatás területén. Meggyőződésem, hogy Magyarország lekörözi a térséget, és utoléri Európát. Minden adott az internetes cégek létrejöttéhez és működéséhez. Egyre többen jönnek rá, hogy micsoda érték az információ. A Novacom célja, hogy technológiailag és tartalmilag minden segítséget megadjon a virtuális valóság kialakulásához Magyarországon. Egy személyes tapasztalatomat hadd osszam meg a PP olvasóival! Nem hittem a szememnek és a fülemnek Angliában, pedig több irodában is megfordultam. Hatalmas cégek munkatársai ülnek a számítógépeik előtt, s egyetlen telefoncsörgés sem zavarja meg a munkájukat. Az e-mailjeik száma viszont átlagosan 200 darab/fő fölött van naponta! Óriási adatmennyiséggel dolgoznak, üzeneteiket vizuálisan, képekben, klipekben kapják, küldik. Ez a forradalom végeláthatatlan folyamatot indított el az egész világon, s a Novacom azt szeretné, ha ennek a folyamatnak mi mindannyian itt Magyarországon haszonélvezői lehetnénk.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo