Mi a siker kulcsa az építőipari cégek számára?

A közelmúlt történései egyértelműen azt igazolják, hogy azok az építőipari cégek kerülhetnek ki megerősödve az ágazatot sújtó recesszióból, amelyek határozott és gyors lépéseket tesznek az innovatív megoldások és a fejlett technológiák alkalmazásának bevezetésére. Azok a vállalatok, amelyek idejében végrehajtják a kulcsfontosságú változtatásokat az építési projektek irányításában, komoly előnyre tehetnek szert versenytársaikkal szemben 2024-ben - és még sok éven át. Az építőipari szoftverét Magyarországon is forgalmazó bécsi székhelyű PlanRadar az építési projektmenedzsment jövőjével foglalkozó szakmai útmutatójában azt foglalta össze, hogy a digitalizáció hogyan támogatja az ágazat sikeres talpra állását a jövőben.

A digitális projektmenedzsment egyre inkább normává válik, ezért a jövő menedzsereinek munkamódszerei és a sikerhez szükséges készségei is megváltoznak. A digitális eszközök fontos előnye, hogy egységes, könnyen kezelhető, áttekinthető platformot biztosítanak a kommunikációhoz és a feladatkezeléshez a projekt összes tagja számára. Így a hibák valós időben azonosíthatóak, ellenőrizhető módon, gyorsan elháríthatóak, ami lehetővé teszi a feladatok határidőn és költségvetésen belüli elvégzését” – mondja Simon Szilárd, a PlanRadar magyarországi csapatának képviselője.

A digitalizáció egyre inkább nélkülözhetetlenné válik a projektekhez kapcsolódó adminisztrációban, a különböző folyamatok megfelelő dokumentálásában. A piacon elérhető szoftverek segítségével a menedzserek ma már megbízható, egyértelmű és a jogszabályoknak megfelelő jelentéseket készíthetnek másodpercek alatt, amivel naponta több munkaórát takaríthatnak meg. Az egyértelmű és jól áttekinthető dokumentáció ráadásul megkönnyíti a konfliktusok gyors rendezését, megakadályozhat egy hosszadalmas és költséges jogvitát a felek között. A PlanRadar szakmai útmutatóját a cég weboldalán, erre a linkre kattintva érik el az érdeklődők: Az építési projektmenedzsment jövője - PlanRadar.

 

 



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo