Megállíthatatlanul tör előre az Instagram

Az elmúlt évtizedben a legértékesebb médiamárkák globális rangsora drámaian megváltozott. A hagyományos médiaszolgáltatók, mint például a Disney, a Fox és az NBC elveszítették dobogós helyeiket, a technológiai cégek felül kerekedtek.

A Brand Finance szerint a TV-márkák markánsan veszítettek márka értékükből és erejükből, ahogy a fogyasztók az online streamerek és a közösségi média platformok felé fordultak.

A 10 legértékesebb márka közül kilenc már nem a műsorszórásra, hanem a felhasználók által generált vagy harmadik féltől származó tartalmak terjesztésére összpontosít.

A Google a világ legértékesebb médiamárkája 333,4 milliárd dolláros márkaértékkel, míg a TikTok 84,2 milliárd dollárral a második helyen áll.

Az Instagram a leggyorsabban növekvő médiamárka, értéke 49 százalékkal 70 milliárd dollárra nőtt.

A legjobb 10 médiamárka közül az egyik kiugró a Disney (a márka értéke 6 százalékkal 46,7 milliárd dollárra csökkent), amely mindmáig jelentős mennyiségű saját eredeti tartalmat állít elő, és a Disney+-t, egy jelentős online streaming platformot üzemeltet.

A médiavilágot az amerikai cégek uralják, kivéve a kínai WeChat, Tencent és TikTok márkákat.

Véleményvezér

Fülön csapták Orbán Viktor barátját

Fülön csapták Orbán Viktor barátját 

Az ellenzék ezúttal ártatlan.
Nőtt Ukrajna támogatottsága Európában

Nőtt Ukrajna támogatottsága Európában 

Az ukránok állnak győzelemre, legalábbis Európában.
Amerika ellen konspiráló kommunista diktátorokkal menetelt együtt a magyar külügyminiszter

Amerika ellen konspiráló kommunista diktátorokkal menetelt együtt a magyar külügyminiszter 

1956 népének külügyminisztere együtt ünnepelt egy volt KGB ügynökkel.
Ötödik helyen a magyar eladósodás

Ötödik helyen a magyar eladósodás 

A lengyelek jobban sáfárkodtak a hiteleikkel.
A szegénység mércén hetedik helyen Magyarország

A szegénység mércén hetedik helyen Magyarország 

Mennyit kell dolgozni egy lakásért?
Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust

Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust  

Magánrepülővel utazott, amelyről Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő osztott meg képeket. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo