Megállíthatatlanul tör előre az Instagram

Az elmúlt évtizedben a legértékesebb médiamárkák globális rangsora drámaian megváltozott. A hagyományos médiaszolgáltatók, mint például a Disney, a Fox és az NBC elveszítették dobogós helyeiket, a technológiai cégek felül kerekedtek.

A Brand Finance szerint a TV-márkák markánsan veszítettek márka értékükből és erejükből, ahogy a fogyasztók az online streamerek és a közösségi média platformok felé fordultak.

A 10 legértékesebb márka közül kilenc már nem a műsorszórásra, hanem a felhasználók által generált vagy harmadik féltől származó tartalmak terjesztésére összpontosít.

A Google a világ legértékesebb médiamárkája 333,4 milliárd dolláros márkaértékkel, míg a TikTok 84,2 milliárd dollárral a második helyen áll.

Az Instagram a leggyorsabban növekvő médiamárka, értéke 49 százalékkal 70 milliárd dollárra nőtt.

A legjobb 10 médiamárka közül az egyik kiugró a Disney (a márka értéke 6 százalékkal 46,7 milliárd dollárra csökkent), amely mindmáig jelentős mennyiségű saját eredeti tartalmat állít elő, és a Disney+-t, egy jelentős online streaming platformot üzemeltet.

A médiavilágot az amerikai cégek uralják, kivéve a kínai WeChat, Tencent és TikTok márkákat.

Véleményvezér

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.
Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország

Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország 

A hadiipari részvényeké a jövő.
Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz 

A pénzelosztás mintha részrehajló lenne, nem kicsit.
Már Bulgária is faképnél hagyott minket

Már Bulgária is faképnél hagyott minket 

Dobhatják a levát a bolgárok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo