Megállíthatatlanul tör előre az Instagram

Az elmúlt évtizedben a legértékesebb médiamárkák globális rangsora drámaian megváltozott. A hagyományos médiaszolgáltatók, mint például a Disney, a Fox és az NBC elveszítették dobogós helyeiket, a technológiai cégek felül kerekedtek.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Brand Finance szerint a TV-márkák markánsan veszítettek márka értékükből és erejükből, ahogy a fogyasztók az online streamerek és a közösségi média platformok felé fordultak.

A 10 legértékesebb márka közül kilenc már nem a műsorszórásra, hanem a felhasználók által generált vagy harmadik féltől származó tartalmak terjesztésére összpontosít.

A Google a világ legértékesebb médiamárkája 333,4 milliárd dolláros márkaértékkel, míg a TikTok 84,2 milliárd dollárral a második helyen áll.

Az Instagram a leggyorsabban növekvő médiamárka, értéke 49 százalékkal 70 milliárd dollárra nőtt.

A legjobb 10 médiamárka közül az egyik kiugró a Disney (a márka értéke 6 százalékkal 46,7 milliárd dollárra csökkent), amely mindmáig jelentős mennyiségű saját eredeti tartalmat állít elő, és a Disney+-t, egy jelentős online streaming platformot üzemeltet.

A médiavilágot az amerikai cégek uralják, kivéve a kínai WeChat, Tencent és TikTok márkákat.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo