McCann Erickson, a díjazott

Eredményesebben tervezhetnek stratégiákat ügyfeleiknek, így ők hatékonyabban tudják növelni profitjukat - értékelte a cégének adományozott szakmai elismerést a McCann Erickson Budapest ügyvezető igazgatója.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az EFFIE világviszonylatban az egyetlen olyan díj, amely - szemben számos, a reklámok kreativitását értékelő megmérettetéssel - az eredményességet, a hatékonyságot helyezi a középpontba. Az EFFIE-koncepció arra az egyszerű igazságra épül, hogy a jó reklám az, amely eladja a terméket vagy szolgáltatást.  Az EFFIE-pályázóknak egy előre kidolgozott struktúrájú hatékonysági esettanulmányt kell benyújtaniuk, és az ebben felsorakoztatott piaci adatok, valamint érvek alapján döntöt a zsűri.

"A McCann Erickson következetesen hatásos kampányaival 2004-ben is felülmúlta a többi ügynökséghálózatot." - nyilatkozta Dominic Lyle, az Euro Effies Awards ügyvezető igazgatója. "Ez a nemzetközi siker a többi között ügynökséghálózatunk világszerte alkalmazott, új, többfajta marketingkommunikációs eszközt összehangoló modelljének, a McCann Demand Chain-nek köszönhető. Ennek segítségével napjainkban eredményesebben tervezhetünk stratégiákat ügyfeleink részére, így ők hatékonyabban tudják növelni profitjukat kereslet-teremtéssel" - hangsúlyozta Serényi János, a McCann Erickson Budapest ügyvezető igazgatója. "A McCann Erickson világszerte ismert kreatív és a hatékony kampányairól. A reklámügynökség ars poeticája ("Truth Well Told") azon a meggyőződésen alapszik, hogy a helyesen közölt igazság vonzó, meggyőző Az ügynökséghálózat bebizonyította, hogy filozófiája és szemléletmódja megbízói keresletet eredményez." - tette hozzá Dominic Lyle.

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo