Magyarország a piacgazdaságra történt visszatérésével és az Európai Unióval kapcsolatos csatlakozási törekvésével összhangban 1996-ban fogadta el azt a közlekedéspolitikát, amely napjainkban is érvényes.
A társadalmi-gazdasági változások hatása, az eltelt időszak tapasztalatai, az EU 2001-ben kiadott 2010-ig szóló közlekedéspolitikája szükségessé teszik a magyar közlekedéspolitika megújítását - olvasható a most megjelent hosszútávú közlekedéspolitikáról szóló tervezet bevezetőjében. A 2001-ben elkezdett és mintegy negyven közlekedési szakember bevonásával készült részletes tanulmány a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium honlapján megtekinthető. A szakmai észrevételek alapján a tervezet továbbfejlesztett változata 2002. szeptemberében kerül széleskörű társadalmi vitára. Az újabb észrevételek alapján továbbfejlesztett közlekedéspolitikát a minisztérium ezt követően kívánja a Kormány, majd az Országgyűlés számára határozathozatalra átadni.
A tervezettel kapcsolatos észrevételeket, javaslatokat a [email protected] e-mail címre lehet küldeni.
Magyar közlekedéspolitika 2002-2015 (tervezet)
A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium közreadott egy tervezetet a hosszútávú közlekedéspolitikáról, elsősorban a közlekedési társaságok számára.
Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!
Klasszis Befektetői Klub
2025. május 27. 17:00, Budapest
Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény
A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”
A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért
Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.

Donald Trump hivatalos közösségi oldalán pápának öltözve látható, sokan kiakadtak
Rossz vicc, vagy egy politikusi tréfa?