Magyarország a piacgazdaságra történt visszatérésével és az Európai Unióval kapcsolatos csatlakozási törekvésével összhangban 1996-ban fogadta el azt a közlekedéspolitikát, amely napjainkban is érvényes.
A társadalmi-gazdasági változások hatása, az eltelt időszak tapasztalatai, az EU 2001-ben kiadott 2010-ig szóló közlekedéspolitikája szükségessé teszik a magyar közlekedéspolitika megújítását - olvasható a most megjelent hosszútávú közlekedéspolitikáról szóló tervezet bevezetőjében. A 2001-ben elkezdett és mintegy negyven közlekedési szakember bevonásával készült részletes tanulmány a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium honlapján megtekinthető. A szakmai észrevételek alapján a tervezet továbbfejlesztett változata 2002. szeptemberében kerül széleskörű társadalmi vitára. Az újabb észrevételek alapján továbbfejlesztett közlekedéspolitikát a minisztérium ezt követően kívánja a Kormány, majd az Országgyűlés számára határozathozatalra átadni.
A tervezettel kapcsolatos észrevételeket, javaslatokat a [email protected] e-mail címre lehet küldeni.
Magyar közlekedéspolitika 2002-2015 (tervezet)
A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium közreadott egy tervezetet a hosszútávú közlekedéspolitikáról, elsősorban a közlekedési társaságok számára.
Véleményvezér

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa
A Fidesz politikusai nem tudják ott hagyni az állami zsíros bödönt.

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát
Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő ismét utolérte a Mészáros házaspárt.

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.