Magyarország a piacgazdaságra történt visszatérésével és az Európai Unióval kapcsolatos csatlakozási törekvésével összhangban 1996-ban fogadta el azt a közlekedéspolitikát, amely napjainkban is érvényes.
A társadalmi-gazdasági változások hatása, az eltelt időszak tapasztalatai, az EU 2001-ben kiadott 2010-ig szóló közlekedéspolitikája szükségessé teszik a magyar közlekedéspolitika megújítását - olvasható a most megjelent hosszútávú közlekedéspolitikáról szóló tervezet bevezetőjében. A 2001-ben elkezdett és mintegy negyven közlekedési szakember bevonásával készült részletes tanulmány a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium honlapján megtekinthető. A szakmai észrevételek alapján a tervezet továbbfejlesztett változata 2002. szeptemberében kerül széleskörű társadalmi vitára. Az újabb észrevételek alapján továbbfejlesztett közlekedéspolitikát a minisztérium ezt követően kívánja a Kormány, majd az Országgyűlés számára határozathozatalra átadni.
A tervezettel kapcsolatos észrevételeket, javaslatokat a [email protected] e-mail címre lehet küldeni.
Magyar közlekedéspolitika 2002-2015 (tervezet)
A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium közreadott egy tervezetet a hosszútávú közlekedéspolitikáról, elsősorban a közlekedési társaságok számára.
Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében
A ketchup ártalmatlannak bizonyult.

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra
Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.

Atrocitás érte a prágai magyar nagykövetséget, miután Orbán Viktor az oroszok győzelméről beszélt
Orbán Viktor ellenszenves Európában.

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak
Bajban a kulturális és innovációs miniszter.