LLP & Pivotal – Segít gondoskodni az ügyfeléről, mielőtt más tenné meg!
Az LLP a Pivotal szoftver közép-kelet-európai viszonteladójává vált, azon vállalat képviselőjévé, amely az ügyfélkapcsolati management megoldását ajánlja középvállalatok számára. Az ügyfélkapcsolati management (CRM Customer Relationship Management) koncepciója a világ ezen részén még viszonylag új jelenség, és az LLP büszke rá, hogy úttörő szerepet tölthet be ennek bevezetésében.
Biztos benne, hogy ügyfeleinek a lehető legjobb szolgáltatást nyújtja?
Az Internet és az internetes kereskedelem korában a versenytársak veszélyesen közel kerültek a kliensekhez, közelebb, mint valaha, tulajdonképpen csak egy egérkattintásra az ügyfelektől.
Ha nem tudja, hogy ügyfelei valóban elégedettek-e, az ügyfélkapcsolati management segít megtalálni a választ, és rámutat a szükséges változtatásokra is.
A Pivotal egy olyan átfogó ügyfélkapcsolati megoldás, amelyet Bill Gates, a Microsoft elnök-vezérigazgatója mutatott be a Windows 2000 operációs rendszer világpremierje során. A szoftver menedzseli és feljegyzi valamennyi ügyfél vállalaton belüli „kapcsolódási pontját”; ezzel hozzásegít egy felbecsülhetetlenül értékes adatbázis kiépítéséhez, amely nemcsak magát az ügyfelet jellemzi, de vásárlói szokásait is.
A Pivotal automatizálja a következő vállalati osztályok tevékenységét: marketing, telemarketing, kereskedelem, implementáció, szolgáltatás, segélyvonal (help desk), adminisztráció.
Ezenkívül egy nyitott információ-csatornát hoz létre mind az adott vállalaton belül, mind pedig a partnerekkel együtt, hogy elősegítse a zökkenőmentes együttműködést az ügyfelekkel kapcsolatos szolgáltatás terén (nagykereskedők, viszonteladók, kereskedők, szállítmányozók, eladók, ügynökségek és szervizpartnerek).
Az ügyfelek számára egy „önkiszolgáló” lehetőséget is ajánl az Interneten keresztül, amely segítségével a termékekről, szolgáltatásokról lehet érdeklődni, meghatározható és megrendelhető a szükséges mennyiség; valamint tájékoztatást nyújt a rendelések állásáról, postázásáról, illetve az ellátás- és szervizhibákról is.
A Pivotal segítségével mindegyik ügyfelet különálló személyként kezelve pontosan meghatározható a konkrét szükséglet, és nyomon követhető a termék, valamint a szolgáltatás útvonala azáltal, hogy a szoftver az ügyfél és a szervezet között fennálló valamennyi kapcsolódási pontról egy átlátható és teljes képet alkot.
A Pivotal bizonyítottan egy olyan megoldás, amely hozzájárul a bevételek növeléséhez, fejleszti a belső kommunikáció színvonalát, teljesebb és átfogóbb rálátást biztosít a sikeres eladásra, és elősegíti az ügyfél megelégedettségét.
Az LLP több partnere is használja már a Pivotalt, többek között a KPMG és a Regus is.
Ön megengedheti magának, hogy nélküle dolgozzon?
Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!
Találkozzunk személyesen!
2024. november 21. 16:00 Budapest
Véleményvezér
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát
Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba
Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
A Jobbik volt elnöke megerősítette Magyar Péter állítását, hogy a Fidesz titkosszolgálati eszközöket is használ az ellenzék lejáratására
Régi-új szereplő jelent meg a belpolitikai porondon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten
Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt
A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.
Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban
Megjelent a World Justice Project 2024-es jogállamiság rangsora.