LLP & Pivotal – Segít gondoskodni az ügyfeléről, mielőtt más tenné meg!
Az LLP a Pivotal szoftver közép-kelet-európai viszonteladójává vált, azon vállalat képviselőjévé, amely az ügyfélkapcsolati management megoldását ajánlja középvállalatok számára. Az ügyfélkapcsolati management (CRM Customer Relationship Management) koncepciója a világ ezen részén még viszonylag új jelenség, és az LLP büszke rá, hogy úttörő szerepet tölthet be ennek bevezetésében.
Biztos benne, hogy ügyfeleinek a lehető legjobb szolgáltatást nyújtja?
Az Internet és az internetes kereskedelem korában a versenytársak veszélyesen közel kerültek a kliensekhez, közelebb, mint valaha, tulajdonképpen csak egy egérkattintásra az ügyfelektől.
Ha nem tudja, hogy ügyfelei valóban elégedettek-e, az ügyfélkapcsolati management segít megtalálni a választ, és rámutat a szükséges változtatásokra is.
A Pivotal egy olyan átfogó ügyfélkapcsolati megoldás, amelyet Bill Gates, a Microsoft elnök-vezérigazgatója mutatott be a Windows 2000 operációs rendszer világpremierje során. A szoftver menedzseli és feljegyzi valamennyi ügyfél vállalaton belüli „kapcsolódási pontját”; ezzel hozzásegít egy felbecsülhetetlenül értékes adatbázis kiépítéséhez, amely nemcsak magát az ügyfelet jellemzi, de vásárlói szokásait is.
A Pivotal automatizálja a következő vállalati osztályok tevékenységét: marketing, telemarketing, kereskedelem, implementáció, szolgáltatás, segélyvonal (help desk), adminisztráció.
Ezenkívül egy nyitott információ-csatornát hoz létre mind az adott vállalaton belül, mind pedig a partnerekkel együtt, hogy elősegítse a zökkenőmentes együttműködést az ügyfelekkel kapcsolatos szolgáltatás terén (nagykereskedők, viszonteladók, kereskedők, szállítmányozók, eladók, ügynökségek és szervizpartnerek).
Az ügyfelek számára egy „önkiszolgáló” lehetőséget is ajánl az Interneten keresztül, amely segítségével a termékekről, szolgáltatásokról lehet érdeklődni, meghatározható és megrendelhető a szükséges mennyiség; valamint tájékoztatást nyújt a rendelések állásáról, postázásáról, illetve az ellátás- és szervizhibákról is.
A Pivotal segítségével mindegyik ügyfelet különálló személyként kezelve pontosan meghatározható a konkrét szükséglet, és nyomon követhető a termék, valamint a szolgáltatás útvonala azáltal, hogy a szoftver az ügyfél és a szervezet között fennálló valamennyi kapcsolódási pontról egy átlátható és teljes képet alkot.
A Pivotal bizonyítottan egy olyan megoldás, amely hozzájárul a bevételek növeléséhez, fejleszti a belső kommunikáció színvonalát, teljesebb és átfogóbb rálátást biztosít a sikeres eladásra, és elősegíti az ügyfél megelégedettségét.
Az LLP több partnere is használja már a Pivotalt, többek között a KPMG és a Regus is.
Ön megengedheti magának, hogy nélküle dolgozzon?
Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!
Klasszis Befektetői Klub
2025. május 27. 17:00, Budapest
Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”
A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért
Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.

Donald Trump hivatalos közösségi oldalán pápának öltözve látható, sokan kiakadtak
Rossz vicc, vagy egy politikusi tréfa?

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből
Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.