LLP Budapest Kft.

1053 Budapest, Ferenczy I. u. 16. Tel.: 266-2524 www.llpgroup.com

LLP & Pivotal – Segít gondoskodni az ügyfeléről, mielőtt más tenné meg!

Az LLP a Pivotal szoftver közép-kelet-európai viszonteladójává vált, azon vállalat képviselőjévé, amely az ügyfélkapcsolati management megoldását ajánlja középvállalatok számára. Az ügyfélkapcsolati management (CRM Customer Relationship Management) koncepciója a világ ezen részén még viszonylag új jelenség, és az LLP büszke rá, hogy úttörő szerepet tölthet be ennek bevezetésében.

Biztos benne, hogy ügyfeleinek a lehető legjobb szolgáltatást nyújtja?

Az Internet és az internetes kereskedelem korában a versenytársak veszélyesen közel kerültek a kliensekhez, közelebb, mint valaha, tulajdonképpen csak egy egérkattintásra az ügyfelektől.
Ha nem tudja, hogy ügyfelei valóban elégedettek-e, az ügyfélkapcsolati management segít megtalálni a választ, és rámutat a szükséges változtatásokra is.

A Pivotal egy olyan átfogó ügyfélkapcsolati megoldás, amelyet Bill Gates, a Microsoft elnök-vezérigazgatója mutatott be a Windows 2000 operációs rendszer világpremierje során. A szoftver menedzseli és feljegyzi valamennyi ügyfél vállalaton belüli „kapcsolódási pontját”; ezzel hozzásegít egy felbecsülhetetlenül értékes adatbázis kiépítéséhez, amely nemcsak magát az ügyfelet jellemzi, de vásárlói szokásait is.

A Pivotal automatizálja a következő vállalati osztályok tevékenységét: marketing, telemarketing, kereskedelem, implementáció, szolgáltatás, segélyvonal (help desk), adminisztráció.

Ezenkívül egy nyitott információ-csatornát hoz létre mind az adott vállalaton belül, mind pedig a partnerekkel együtt, hogy elősegítse a zökkenőmentes együttműködést az ügyfelekkel kapcsolatos szolgáltatás terén (nagykereskedők, viszonteladók, kereskedők, szállítmányozók, eladók, ügynökségek és szervizpartnerek).

Az ügyfelek számára egy „önkiszolgáló” lehetőséget is ajánl az Interneten keresztül, amely segítségével a termékekről, szolgáltatásokról lehet érdeklődni, meghatározható és megrendelhető a szükséges mennyiség; valamint tájékoztatást nyújt a rendelések állásáról, postázásáról, illetve az ellátás- és szervizhibákról is.

A Pivotal segítségével mindegyik ügyfelet különálló személyként kezelve pontosan meghatározható a konkrét szükséglet, és nyomon követhető a termék, valamint a szolgáltatás útvonala azáltal, hogy a szoftver az ügyfél és a szervezet között fennálló valamennyi kapcsolódási pontról egy átlátható és teljes képet alkot.

A Pivotal bizonyítottan egy olyan megoldás, amely hozzájárul a bevételek növeléséhez, fejleszti a belső kommunikáció színvonalát, teljesebb és átfogóbb rálátást biztosít a sikeres eladásra, és elősegíti az ügyfél megelégedettségét.
Az LLP több partnere is használja már a Pivotalt, többek között a KPMG és a Regus is.

Ön megengedheti magának, hogy nélküle dolgozzon?

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo