LLP & Pivotal – Segít gondoskodni az ügyfeléről, mielőtt más tenné meg!
Az LLP a Pivotal szoftver közép-kelet-európai viszonteladójává vált, azon vállalat képviselőjévé, amely az ügyfélkapcsolati management megoldását ajánlja középvállalatok számára. Az ügyfélkapcsolati management (CRM Customer Relationship Management) koncepciója a világ ezen részén még viszonylag új jelenség, és az LLP büszke rá, hogy úttörő szerepet tölthet be ennek bevezetésében.
Biztos benne, hogy ügyfeleinek a lehető legjobb szolgáltatást nyújtja?
Az Internet és az internetes kereskedelem korában a versenytársak veszélyesen közel kerültek a kliensekhez, közelebb, mint valaha, tulajdonképpen csak egy egérkattintásra az ügyfelektől.
Ha nem tudja, hogy ügyfelei valóban elégedettek-e, az ügyfélkapcsolati management segít megtalálni a választ, és rámutat a szükséges változtatásokra is.
A Pivotal egy olyan átfogó ügyfélkapcsolati megoldás, amelyet Bill Gates, a Microsoft elnök-vezérigazgatója mutatott be a Windows 2000 operációs rendszer világpremierje során. A szoftver menedzseli és feljegyzi valamennyi ügyfél vállalaton belüli „kapcsolódási pontját”; ezzel hozzásegít egy felbecsülhetetlenül értékes adatbázis kiépítéséhez, amely nemcsak magát az ügyfelet jellemzi, de vásárlói szokásait is.
A Pivotal automatizálja a következő vállalati osztályok tevékenységét: marketing, telemarketing, kereskedelem, implementáció, szolgáltatás, segélyvonal (help desk), adminisztráció.
Ezenkívül egy nyitott információ-csatornát hoz létre mind az adott vállalaton belül, mind pedig a partnerekkel együtt, hogy elősegítse a zökkenőmentes együttműködést az ügyfelekkel kapcsolatos szolgáltatás terén (nagykereskedők, viszonteladók, kereskedők, szállítmányozók, eladók, ügynökségek és szervizpartnerek).
Az ügyfelek számára egy „önkiszolgáló” lehetőséget is ajánl az Interneten keresztül, amely segítségével a termékekről, szolgáltatásokról lehet érdeklődni, meghatározható és megrendelhető a szükséges mennyiség; valamint tájékoztatást nyújt a rendelések állásáról, postázásáról, illetve az ellátás- és szervizhibákról is.
A Pivotal segítségével mindegyik ügyfelet különálló személyként kezelve pontosan meghatározható a konkrét szükséglet, és nyomon követhető a termék, valamint a szolgáltatás útvonala azáltal, hogy a szoftver az ügyfél és a szervezet között fennálló valamennyi kapcsolódási pontról egy átlátható és teljes képet alkot.
A Pivotal bizonyítottan egy olyan megoldás, amely hozzájárul a bevételek növeléséhez, fejleszti a belső kommunikáció színvonalát, teljesebb és átfogóbb rálátást biztosít a sikeres eladásra, és elősegíti az ügyfél megelégedettségét.
Az LLP több partnere is használja már a Pivotalt, többek között a KPMG és a Regus is.
Ön megengedheti magának, hogy nélküle dolgozzon?
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.