Leáldozhat az influenszerek korának

A mesterséges intelligencia az élet minden területére, így a reklámiparba is robbanásszerűen tört be, és mostanra az influenszerek érinthetetlennek hitt világát is elkezdte átformálni. Az AI használatával már a kis- és középvállalkozások is rendkívül költséghatékonyan tudják valósághűen beszélő, meggyőző és élethű karaktereken keresztül eljuttatni üzeneteiket a célközönségükhöz, ami nehéz helyzetbe hozhatja a kisebb követőtáborral rendelkező véleményvezéreket.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Mi lesz az élő influenszerekkel?

A reklámszakember arra is kitért, hogy a vállalkozásoknak ez egy áldás, hiszen idejük sincs már heteket vagy hónapokat várni egy reklámfilmre. Egy ötlet alapján a mesterséges intelligenciával viszont akár egy nap alatt eljuthatunk a kész videóig, ami utána terjeszthető is a közösségi oldalakon.

„A cégeket ez a helyzet most olyan döntés elé állítja, ami akár az elkövetkező évtizedre is meghatározhatja a jövőjüket. Ha valaki nem akar AI-videót használni, az garantáltan lemarad a versenytársai mögött” – magyarázta.

Nagy László kitért arra is, hogy a véleményvezéreknek is nagyon ébernek kell most lenniük. A nagyon nagy követőtáborral rendelkező celebek, hiteles szakértők ugyan nincsenek különösebb veszélyben, de a néhány ezres, tízezres követőszámmal bíró influenszerek nagyon nehéz helyzetbe kerülhetnek, mert a cégek nem biztos, hogy fizetnek majd nekik a szponzorált tartalmakért, ha ugyanolyan vagy még jobb eredményt tudnak elérnie egy AI influenszerrel.



Ezek miatt véleménye szerint az influenszereknek is be kell lépniük a jövőbe még ma annak érdekében, hogy akár a mesterséges intelligencia segítségével gyártott tartalmakkal talpon tudjanak maradni, és fel tudják venni a kesztyűt ebben a kiélezett közegben a versenytársakkal.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo