Leáldozhat az influenszerek korának

A mesterséges intelligencia az élet minden területére, így a reklámiparba is robbanásszerűen tört be, és mostanra az influenszerek érinthetetlennek hitt világát is elkezdte átformálni. Az AI használatával már a kis- és középvállalkozások is rendkívül költséghatékonyan tudják valósághűen beszélő, meggyőző és élethű karaktereken keresztül eljuttatni üzeneteiket a célközönségükhöz, ami nehéz helyzetbe hozhatja a kisebb követőtáborral rendelkező véleményvezéreket.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan sikerült alkalmazkodnia a cégeknek Magyarországon is a mesterséges intelligenciával járó előnyökhöz. Mára kijelenthető, hogy nincs olyan iparág, ahol ne lehetne hasznosítani az AI-t, a folyamatok optimalizálásával ugyanis terhet vesz le a munkavállalók válláról, akiknek a tudására, kreativitásukra, piacismeretükre többet építhetnek a cégvezetők, mint a manuális munkájukra.


Jönnek a mesterséges intelligencia alapú influenszerek
Jönnek a mesterséges intelligencia alapú influenszerek
Fotó: Depositphotos

Nagy László, a Pixel Persona tulajdonosa arról beszélt, a reklámiparban is dinamikus változások zajlottak le az elmúlt néhány évben. Példaként említette a reklámvideókat, amelyek egyre inkább AI alapúvá válnak, és kezdik kiszorítani a hagyományos értelemben vett véleményvezéreket a piacról

„A mesterséges intelligencia használatával készült videók új szintre emelték a marketinget. Nem kell egyeztetni a szereplőkkel, nem kell forgatni és utómunkát végezni, sőt, még kamera sem kell hozzá, hogy elkészüljön egy spot. Az AI influenszerek annyi pénzt meg tudnak spórolni a vállalatoknak, hogy hamarosan nem is lesz kérdés, hogy a legtöbben ilyen formában reklámozzák majd termékeiket, szolgáltatásukat” – magyarázta a szakember.

Elmondta, lehet sokaknak fel sem tűnik a közösségi oldalak görgetése közben, hogy találkoztak már hasonló hirdetésekkel, hiszen annyira élethűek ezek a karakterek. Az AI influenszerek figyelemfelkeltőek, videóik pedig olyan profi minőségben készülnek el, hogy laikusként szinte lehetetlen különbséget tenni a valódi és az AI videók között.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo