Kasmír és gyapjúsikerek Ausztriában

A Demko stratégia talán legfontosabb része, a külföldi terjeszkedés és megmérettetés, amelynek célja a termék értékesítés növelése mellett a márkanév erősítése, a versenyképesség javítása és a nemzetközi, piacoknak való megfelelés. Írország, Lengyelország, Szlovákia, Lettország, Fehéroroszország és Románia után a nyugat kapuja, az igényes Ausztria és vonzáskörzetének piaca következett.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az osztrák partnerrel végzett sikeres piackutatás és szondázás után először a regionális vásárokon kerültek bemutatásra a prémium kategóriás Demko biohálószobabútorok, a biomatrac ágybetét szisztémák, a Demko kasmír és gyapjú garnitúrák és kiegészítő termékek. A kiváló minőségű magyar alváskultúra termékek jól vizsgáztak az osztrák, német és svájci vásárokon, hiszen 4 hónap alatt 400 ezer euró értékben értékesítették a termékeket. A konkurencia erős, de a versenyképes árak és hatásos marketing stratégia jó eredményeket hoztak. Az osztrák franchise partner és a Demko Feder Kft kölcsönös elégedettsége alapján született meg a döntés, az első osztrák mintabolt megnyitása Demko AT név alatt.

A 120 négyzetméteres, csak magyar Demko termékeket forgalmazó Demko üzlet az ausztriai Voralberg tartományban, Feldkirch városának központjában nyílt meg, hivatalosan 2006. február 4-én. A megnyitón a Demko Feder Kft tulajdonos igazgatója Demeter Tamás vett részt. Az üzlet Lichtenstein várostól 5 km-re, a svájci határ 7 km-re, Németország, pedig 40 km-re található. A város 35 ezer lakosú, de vonzáskörzetében 500 ezer ember él. Egy Európa Uniós tanulmány a régiót a 200 uniós régió közül vásárlóerő és életszínvonal alapján a 6. helyre sorolta.

A Demko AT mintaboltként és kereskedelmi központként működik. Munkatársai évente 120 vásári napon vesznek részt, valamint partnereik révén bővítik a Demko franchise hálózatot. Reális célkitűzésük az évi 1 millió eurót meghaladó árbevétel.

A Demko Feder stratégia következő állomása Spanyolország, ahová már elkészültek az első szállítmány Demko termékei.   

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo