Kasmír és gyapjúsikerek Ausztriában

A Demko stratégia talán legfontosabb része, a külföldi terjeszkedés és megmérettetés, amelynek célja a termék értékesítés növelése mellett a márkanév erősítése, a versenyképesség javítása és a nemzetközi, piacoknak való megfelelés. Írország, Lengyelország, Szlovákia, Lettország, Fehéroroszország és Románia után a nyugat kapuja, az igényes Ausztria és vonzáskörzetének piaca következett.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az osztrák partnerrel végzett sikeres piackutatás és szondázás után először a regionális vásárokon kerültek bemutatásra a prémium kategóriás Demko biohálószobabútorok, a biomatrac ágybetét szisztémák, a Demko kasmír és gyapjú garnitúrák és kiegészítő termékek. A kiváló minőségű magyar alváskultúra termékek jól vizsgáztak az osztrák, német és svájci vásárokon, hiszen 4 hónap alatt 400 ezer euró értékben értékesítették a termékeket. A konkurencia erős, de a versenyképes árak és hatásos marketing stratégia jó eredményeket hoztak. Az osztrák franchise partner és a Demko Feder Kft kölcsönös elégedettsége alapján született meg a döntés, az első osztrák mintabolt megnyitása Demko AT név alatt.

A 120 négyzetméteres, csak magyar Demko termékeket forgalmazó Demko üzlet az ausztriai Voralberg tartományban, Feldkirch városának központjában nyílt meg, hivatalosan 2006. február 4-én. A megnyitón a Demko Feder Kft tulajdonos igazgatója Demeter Tamás vett részt. Az üzlet Lichtenstein várostól 5 km-re, a svájci határ 7 km-re, Németország, pedig 40 km-re található. A város 35 ezer lakosú, de vonzáskörzetében 500 ezer ember él. Egy Európa Uniós tanulmány a régiót a 200 uniós régió közül vásárlóerő és életszínvonal alapján a 6. helyre sorolta.

A Demko AT mintaboltként és kereskedelmi központként működik. Munkatársai évente 120 vásári napon vesznek részt, valamint partnereik révén bővítik a Demko franchise hálózatot. Reális célkitűzésük az évi 1 millió eurót meghaladó árbevétel.

A Demko Feder stratégia következő állomása Spanyolország, ahová már elkészültek az első szállítmány Demko termékei.   

Véleményvezér

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo