Kasmír és gyapjúsikerek Ausztriában

A Demko stratégia talán legfontosabb része, a külföldi terjeszkedés és megmérettetés, amelynek célja a termék értékesítés növelése mellett a márkanév erősítése, a versenyképesség javítása és a nemzetközi, piacoknak való megfelelés. Írország, Lengyelország, Szlovákia, Lettország, Fehéroroszország és Románia után a nyugat kapuja, az igényes Ausztria és vonzáskörzetének piaca következett.

Az osztrák partnerrel végzett sikeres piackutatás és szondázás után először a regionális vásárokon kerültek bemutatásra a prémium kategóriás Demko biohálószobabútorok, a biomatrac ágybetét szisztémák, a Demko kasmír és gyapjú garnitúrák és kiegészítő termékek. A kiváló minőségű magyar alváskultúra termékek jól vizsgáztak az osztrák, német és svájci vásárokon, hiszen 4 hónap alatt 400 ezer euró értékben értékesítették a termékeket. A konkurencia erős, de a versenyképes árak és hatásos marketing stratégia jó eredményeket hoztak. Az osztrák franchise partner és a Demko Feder Kft kölcsönös elégedettsége alapján született meg a döntés, az első osztrák mintabolt megnyitása Demko AT név alatt.

A 120 négyzetméteres, csak magyar Demko termékeket forgalmazó Demko üzlet az ausztriai Voralberg tartományban, Feldkirch városának központjában nyílt meg, hivatalosan 2006. február 4-én. A megnyitón a Demko Feder Kft tulajdonos igazgatója Demeter Tamás vett részt. Az üzlet Lichtenstein várostól 5 km-re, a svájci határ 7 km-re, Németország, pedig 40 km-re található. A város 35 ezer lakosú, de vonzáskörzetében 500 ezer ember él. Egy Európa Uniós tanulmány a régiót a 200 uniós régió közül vásárlóerő és életszínvonal alapján a 6. helyre sorolta.

A Demko AT mintaboltként és kereskedelmi központként működik. Munkatársai évente 120 vásári napon vesznek részt, valamint partnereik révén bővítik a Demko franchise hálózatot. Reális célkitűzésük az évi 1 millió eurót meghaladó árbevétel.

A Demko Feder stratégia következő állomása Spanyolország, ahová már elkészültek az első szállítmány Demko termékei.   

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo