A nemzetközi franchise expók sorába lép be a szeptember 28. és 30. között megrendezésre kerülő budapesti rendezvény, a Második Magyarországi Buybrand Show és Nemzetközi Franchise Expo. Eddig hatvan kiállító regisztrálta magát. A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium mellett számos szakmai szervezet is támogatja a rendezvényt, illetve két miniszter is fővédnöki szerepet vállalt.
Számos hazai vállalkozás érte el, hogy márkaneve és szolgáltatási módszere minőséget jelent a fogyasztók szemében. E vállalkozások számára a piaci növekedés egyik hatékony útja éppen a márkanév és szolgáltatási know-how értékesítése lehet. A minőséget fenntartó külső partner megtalálása a hazai cégek számára éppúgy fontos, mint a külföldieknek, mert a márkanév csak így tarthatja meg az üzleti értékét.
Az expo három napján a kiállítók ismertetik a franchise-vállalkozások lehetőségeit, az előképzettséggel, beruházási igényekkel kapcsolatos tudnivalókat, a már működő franchise-vállalkozások eredményeit. A franchise lehetőségeket kínáló cégek mellett üzleti tanácsadó cégek is részt vesznek a kiállításon, szolgáltatásaikkal segítve az új vállalkozások beindítását.