Izraeli ötletekkel pezsdítenék a magyar piacot

Izraeli marketingötleteket próbálnak itthon bevezetni a külföldi fejlesztők. Az új kampányoktól azt várják, hogy a már befejezett lakóparkok lakásait a lehető leghamarabb eladják. A fejlesztők az új ötletek bevezetésére azért is rá vannak kényszerülve, mert többnyire Ők is hitelből kezdték el építeni lakóparkjaikat. A lelassult ingatlanpiacon azonban nehéz időre kitermelni a hitelek árát. A fejlesztő 2-4 ezer lakásra becsüli azoknak a lakásoknak a számát, amelyek már elkészültek, de még nem tudták eledni az építtetők. Ezek többsége a fővárosban található. 

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyarországon beruházó izraeli cégek jelentős része úgy véli, hogy a magyarok sokkal pesszimistábban látják a világpiaci válság kimenetelét, mint azt az izraeli és a környező országok gazdasági szereplői. Így ott nem csökkent a lakások vásárlásának és építésének üteme akkora mértékben, mint itthon - nyilatkozta Shachaf Alexander, a Neocity Group magyarországi képviselője. A cég egyik mási vezetője szerint a magyarok többsége nem pesszimista, inkább nem mer hitelt felvenni, mert nem tudja, hogyan alakulnak a törlesztőrészletek.

Izraelben már tavaly bevezették a „buy now, pay tomorrow" szisztémát, amelynek köszönhetően a vevőnek egy évig nem kell fizetnie a törlesztő részleteket. Mindezt átvállalja a beruházó. Ennek köszönhetően a vevőnek egy éven át nem kell attól tartania, hogy a következő hónapban magasabb számlát hoz a postás a Ft gyengülése miatt. A szisztéma módot ad a vevőnek, hogy átvészelje a válság okozta legnehezebb időszakot. Egy év alatt van lehetősége arra, hogy az új lakás tulajdonosa tartalékokat halmozzon fel, amelyből finanszírozni tudja az esetleges törlesztő részletek emelkedését.

Magyaroknak ingyen kert kell

A külföldi fejlesztők nemcsak azt állítják, hogy a magyarok pesszimistábbak, hanem azt is, hogy a magyarok kevésbé szeretnek olyan dolgokért fizetni, amelyekért más országokban evidencia, hogy a pénztárcánkba kell nyúlni. . Ilyen például az erkély, amelyet minden országban beleszámolnak (mérettől függően 50%-tól 10%-ig áron) a négyzetméterárba. Budapesten inkább az emberek nem vesznek garázst sem, ha azért fizetni kell. De a legszembetűnőbb különbség az izraeli és a magyar vásárló között, hogy itt a vevő a leghatározottabban tiltakozik akkor, ha a földszinti lakása mellé ajánlott kertért fizetni kell. Izraelben népszerűek a kertkapcsolatos, lakóparki lakások. Ezeket viszonylag magas áron lehet eladni. Itthon azonban több lakópark fejlesztője arra kényszerül, hogy szinte ingyen  adja oda a kertet a vevőnek

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo