Daymond Johnnak mindössze 40 dollárja volt, amikor megalapította vállalkozását a FUBU-t. Magánvagyonát ma 250 millió dollárra becsülik.
1. Fukarság
Amikor elindítják vállalkozásukat, a leendő milliomosok nagyon meggondolják, mire adjanak ki pénzt. A kezdeti pénztelenség előhozza az ember kreativitását, hiszen az embernek még a munkaerőt sem nagyon van pénze megfizetni. A kreativitás azt eredményezi, hogy túllépnek a megszokott sémákon és újszerűen gondolkodnak. John fontosnak tartja, hogy az ember akkor se hagyja el a "szegénység tudatállapotát", amikor már vagyonos. Ez a kulcsa annak, hogy nem fogja szórni a pénzt baromságokra. Lehet, hogy a milliomosok egymilliót is elköltenek egy partira, mert annak megvan a haszna a kapcsolati tőke erősítésében, gyarapításában, de egy startup vállalkozásra, amelynek életképessége közel sem biztos, alig fognak költeni.
2. Mindent leírnak
Az ember sokszor azt hiszi, hogy úgyis emlékezni fog arra, ami fontos. Ez azonban sajnos tévedés. Sőt, sokszor valamiről nem is gondoljuk, hogy fontos lett volna. A milliárdosok a régi, múlt évszázadi (évezredi) szokásnak hódolnak. Mindent lejegyeznek arra a bizonyos papírlapra. Johnnak egyszer egy milliárdos azt mondta: "A legbutább ceruza is mindig többre fog emlékezni, mint a legélesebb elme." Nagyon megmaradt benne ez a mondat. Richard Branson, a Virgin-csoport alapítója is a jegyzetelésre esküszik és szerinte ennek köszönheti első cégei sikerét.
3. Nagyban gondolkodnak
Csakis globális méretekben gondolkodnak, semmi más, ami kisebb volumenű, nem izgatja őket. Ezért van meg bennük a képesség, hogy felturbózzák a vállalkozásukat és a saját piaci szegmensükben piacvezetővé váljanak.