HunSider: országimázs magánzsebből

Európai középvállalatok előtt népszerűsíti a hazai üzleti környezetet több Magyarországon jelen levő multinacionális vállalat az elkövetkező pár hónapban. A McCann Erickson kezdeményezésével létrejött program első helyszíne Bécs, ahova a szervezők szeptember 29-én várják az érdeklődőket.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyedülálló együttműködést kezdeményezett a magyar üzleti környezet bemutatására a McCann Erickson Budapest, a hazai piac vezető reklámügynöksége. A Miniszterelnöki Hivatal és az ITD Hungary támogatásával kidolgozott és Magyarország iránt érdeklődő középvállalkozásokat célzó HunSider program Frankfurttól Londonon át Párizsig, városonként egynapos rendezvénysorozat keretében hasznos és praktikus tanácsokkal látja el a külföldi üzletembereket.

A program partnereinek képviselői gyakorlati példákkal szemléltetve strukturált, naprakész információkat bocsátanak a magyarországi befektetési lehetőségeket fontolgatók számára. A roadshow-n az egyes piaci szegmensek jeles szereplőinek delegáltjai fognak előadni, így az Adecco Személyzeti Közvetítő Kft., az Allianz Hungária Biztosító Rt., a Dresdner Bank (Hungária) Rt., az Equis Ingatlantanácsadó Kft., a GfK Hungária Piackutató Intézet, a KPMG Hungária Kft. valamint McCann Erickson Budapest szakemberei. A program megvalósulásában jelentős támogatást nyújt az Osztrák Nagykövetség Kereskedelmi Osztálya, a Magyar Turizmus Rt, a Carnation Rt. és a Zwack Unicum Rt.

– Az elmúlt évtizedben elsősorban multinacionális nagyvállalatok fektettek be hazánkban. Ugyanakkor egy 50-250 főt foglalkoztató, 10-50 millió euró éves árbevételt forgalmazó európai középvállalkozás is komoly partnere lehet magyar cégeknek, ezért jelenlétük hazánkban az állami és üzleti szektor közös érdeke – hangsúlyozta Serényi János, a reklámügynökség ügyvezető igazgatója a program hivatalos bejelentésére rendezett sajtótájékoztatón.

Az európai körút első állomása Bécs lesz, ahol 2004. szeptember 29-én a Magyar Köztársaság bécsi Nagykövetségének épületében az osztrák középvállalatok kérdéseire válaszolnak a magyar szakemberek. A második helyszín Frankfurt lesz, ahol novemberben kerül sor a rendezvényre, 2005-ben több német nagyváros, valamint London, Dublin, Párizs és Lyon is a tervekben szerepel.

Gombai Nagy Károly, a roadshow megszervezésében és a potenciális résztvevők felkutatásában együttműködő ITD Hungary igazgatóhelyettese szerint bár egy külsös rendezvényről van szó, egyértelművé vált, hogy az állami ügynökség tevékenységi céljába illeszkedik, és ezért állították a roadshow mellé a teljes külszolgálati hálózatukat. A programot támogató másik állami vállalat, a Magyar Tutizmus Rt. vezérigazgatója, Galla Gábor szerint a legtöbb külföldi befektetés turistaútként indul. Ezért az alapvető gazdaságélénkítő hatásán túl a turizmus a befektetés-ösztönzésben is jelentős szerepet játszik, tette hozzá a vezérigazgató. Bár a bécsi rendezvény kapcsán ezer osztrák középválallalatot kerestek meg, a szervezők nem számítanak 60-70 főnél nagyobb közönségre. A viszonylag gyengének tűnő érdeklődést a hasonló jellegű programok tapasztalatai alapján jónak tartja Serényi János, hozzátéve: helyszíntől és időponttól függően legjobb esetben is mindössze 5-10 százalékos részvételi aránnyal lehet számolni.

A rendezvényt példaértékűnek nevezte a sajtótájékoztatón résztvevő Garamhegyi Ábel, a Meh főosztályvezetője is. Garamhegyi méltatta a magánszférai kezdeményezést, már azért is, mert az közvetlenül semmibe nem került az adófizetőknek: a teljes programot a résztvevő multik finanszírozzák. A bécsi rendezvényre egyenként 600 ezer forintot áldoznak a cégek, a továbiak várhatóan 800 ezer forintba kerülnek majd. Megtérülésről a mindannyiuk nevében felszólaló Serényi szerint 1-2 új ügyfél behozása esetén már beszélni lehet.

Kapcsolódó linkek:
www.hunsider.hu
www.mccann.com

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo