Érdekes tapasztalat, hogy a társaság ügyfeleinek 85 százaléka személyesen kötötte meg vagy módosította szerződését, a maradék 15 százalék preferenciája pedig megoszlott a telefonos és az online kötés között.
A legrégebbi szerződés, amit aktualizáltak a biztosító munkatársai, egy Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyei községben található családi házé volt, amit 2009-ben, azaz 16 évvel ezelőtt kötöttek. A legnagyobb arányban egyébként a 3 és 5 év közötti szerződéseket módosították.
A legkisebb ingatlan, amire biztosítást kötöttek a társaságnál, egy 16 négyzetméteres budapesti lakás volt, a legnagyobb pedig egy szintén fővárosi lakóingatlan, egy 430 négyzetméteres családi ház.
A biztosító azt is vizsgálta, hogy a számtalan kiegészítő fedezet közül melyek voltak a legnépszerűbbek. A leggyakrabban választott plusz szolgáltatás a háztartási gépek javítására vonatkozó biztosítás volt, ezt a szerződést kötők közel 43 százaléka választotta. Ezt követték a baleseti csonttörésre, a közüzemi és internetes szolgáltatáskimaradásra, majd a melléképületre és az abban tárolt ingóságokra, valamint a készpénzre és értéktárgyakra vonatkozó kiegészítő biztosítások.