A szerdai kormányülésen döntés született az M6-os, valamint az M60-as Public Private Partnership (PPP) konstrukcióban történő továbbépítéséről.
Az M6-os autópálya Szekszárd-Bóly közötti szakaszára és az M60-as Bóly-Pécs közötti, kétszer kétsávos autóútként megépülő szakaszára még a nyáron kiírják a közbeszerzési pályázatot - közolte Kóka János gazdasági miniszter. A nyertes konzorciummal várhatóan 2006 első felében írják alá a szerződést, így a két útszakasz 2007 végére elkészülhet. Költségekről egyelőre még szó sem esett, bár Kóka az olcsóbbítást hangsúlyozta.
A kormány szeretné Budapest Airport 75 százalék mínusz egy szavazat formájában való szakmai befektető kezébe kerülhetne, de a vagyontárgyak az állam tartós tulajdonában maradnak.
Megvan az esély, hogy a Mol-lal sikerül megállapodni, így a fuvarozók kedvezményeket kaphatnak a jövőben való tankoláskor. Az MFB-t is belevonva a fuvarozók megsegítésébe, a kormány kedvezményes hitelek formájában támogatná a fuvarozók logisztikai háttér megteremtését. A kormányszóvivő azt is megígérte, hogy erőteljesen fellépnek a jogi, műszaki és adminisztrációs normák (külföldi) megsértői ellen.
Az adóváltozásokról egyelőre nem tárgyalt a kabinet.