Elővárosi kölcsönvonat

Az első 30 Flirt motorvonat megérkezése minőségi ugrást jelent majd Tatabánya, Pusztaszabolcs és Székesfehérvár elővárosi vasútvonala mentén élő több mint 300 ezer ember életében.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Bemutatkozó látogatásra kölcsönözte a MÁV-nak a Flirt motorovonatot a Stadler Bussnang AG, a december 14-ig Magyarországon közlekedő szerelvény megfelel annak a kétszer harminc példánynak, amelynek szállítási jogát megnyerte a svájci gyártó. Az első 30 motorvonat beérkezése után a Budapest - Tatabánya, Budapest - Székesfehérvár és Budapest - Pusztaszabolcs vasútvonalak mentén élők közlekedése lesz gyorsabb és kényelmesebb. A vasúttársaság már a Flirt motorvonatok beérkezése előtt is több területen javít az elővárosi közlekedésen. További Desiro motorvonatokkal bővül a járműpark, csökken a menetidő, vasárnaptól jelentősen kibővül az ütemes menetrenddel kiszolgált települések köre.

A MÁV arról adott tájékoztatást a Svájcból kölcsön kapott szerelvény bemutatása alkalmából, hogy az első 30 Flirt motorvonat megérkezése minőségi ugrást jelent majd három város: Tatabánya, Pusztaszabolcs és Székesfehérvár elővárosi vasútvonala mentén élő több mint 300 ezer ember életében. A járműpark fejlesztéséhez e vonalakon is ütemes, zónázó menetrend, valamint a Budapesti Közlekedési Szövetség egyesített bérlete társul. A Flirt motorvonat tervezett útvonalán az elővárosi közlekedés még gyorsabb, gyakoribb és kényelmesebb lesz, mert a tervezett menetrendben, csúcsidőben 20, egész nap 30 percenként közlekedő ütemes, vagyis minden óra azonos percében induló és érkező vonatok járnak majd.

A kormány és a MÁV szándékai találkoztak az utasok elvárásaival, amikor 2004-ben megszületett a kormányhatározat az elővárosi közlekedés fejlesztési stratégiájáról. A budapesti elővárosi közlekedés célja - az európai nagyvárosokhoz hasonlóan - a főváros vonzáskörzetében élők mobilitásának biztosítása. A program területét nyugatról Székesfehérvár, keletről Szolnok határolja, észak-déli kiterjedése Budapesttől mintegy 80 kilométer. Ebben a 15 ezer négyzetkilométeres körzetben közel 3,5 millió ember él.

Véleményvezér

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo