Elégedettségmérő rendszert telepítettek Ferihegyen

Július nem csak zsinórban az ötödik hónap volt, amikor a repülőtér forgalma meghaladta az egymillió főt, hanem a hetedik hónap, amikor a másfél millióhoz is közel volt az utasok száma. Január és július között összesen 8,2 millió utast szolgáltak ki, 24 százalékkal többet, mint 2022 azonos időszakában, és többet, mint 2021-ben egész évben.

A 2023-ban eddig regisztrált utasszám már csak 9,2 százalékkal marad el a 2019-es rekordévben rögzített adattól, és arra számítanak, hogy az egész éves utasforgalom meg fogja haladni a 14,3 milliót. Összességében ez nagyon közel van a 2019-es évhez, és több mint 2 millióval több utast jelent, mint 2022-ben. Ha ez a tendencia folytatódik, 2024 végére várják a járvány előtti utasszámok teljes visszaépülését, amivel ismét valódi növekedési pályára állnának.

Dupla kapacitás a BUD Cargo City forgalmi előterén

Alig tíz hónappal a munkálatok megkezdése után elkészült a BUD Cargo City forgalmi előterének bővítése. A fejlesztésnek köszönhetően még hatékonyabbá válik a kiszolgálási folyamat azáltal, hogy egyidejűleg akár négy szélestörzsű repülőgép töltése is megvalósulhat, az áruszállító repülőgépek üzemeltetése szempontjából kulcsfontosságú orr rakodási lehetőséggel. Az új forgalmi előteret elsőként a Qatar Cargo különleges festésű, Boeing B777F típusú gépe vehette birtokba a Budapest Airport nyitóünnepsége keretében.

Szépen növekvő forgalom (Fotó: Budapest Airport / Baranyi Róbert)
Szépen növekvő forgalom (Fotó: Budapest Airport / Baranyi Róbert)

A légiáru mennyisége az év első hét hónapjában ugyan 4,7 százalékkal elmarad a tavalyi év hasonló időszakában regisztrált adattól, de a júliusban kezelt 16 390 tonna mintegy 12 százalékkal meghaladja a 2022 júliusában mért adatot. Az idei évben összesen kezelt 107 000 tonnás légiáru-mennyiség előrevetíti, hogy a Budapest Airport újabb rekordévre számíthat, a BUD Cargo City fejlesztése pedig akár évi 300 000 tonna volumen kezelését is lehetővé teszi a vállalat és a cargo ökoszisztéma számára A tavalyi évben a rekord árumennyiséget kevesebb gépmozgással sikerült elérni, 2021-hez képest 11,5 százalékkal csökkent a cargo járatok száma.

Véleményvezér

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 
Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország

Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország  

Ukrajna és Románia is jobban teljesített. 
Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok

Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok 

Épül, szépül a körbezárt uradalom környéke is. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo