Klemm Balázs szerint a megváltozott utazási szokásokhoz igazodó legnagyobb kihívás most az, hogy a vendégek körében nagyon jellemzővé vált az utolsó pillanatban tett szobafoglalás, ami komoly alkalmazkodó képességet követel a szállodáktól. Kiemelten fontos feladatnak látja a jó szakemberek megtartása mellett a munkavállalók folyamatos szakmai képzését a kimagasló vendégélmény elérése érdekében, továbbá komoly energiát fordítanak az online értékesítés, valamint a Hotel & More Hűségprogram folyamatos fejlesztésére is.
„Az infláció csökkenésének hatására a tavalyinál lényegesen kisebb áremelésre lehet számítani, miközben az előfoglalások alapján az is látszik, hogy a főszezon mellett az utazók már a hosszú tavaszi hétvégékre is megkezdték az előfoglalásokat. Ami azért is bölcs döntés, mert a kiemelt időszakokra 2024-ben is egyértelműen teltházakat várunk” - tette hozzá Klemm Balázs a cégcsoport vezérigazgatója.