Dübörög a szépségipar

Erőteljes növekedés a latin-amerikai (+19,1 százalék), és az afrikai közel-keleti régióban (+27,1 százalék). Az Egyesült Államokban a szépségápolási és testápolási termékek értékesítésének 41 százalékát az e-kereskedelem vezérli. A világ szépségápolási vásárlásainak 68 százalékát a közösségi kereskedelem hajtja.

Tara James Taylor, a NIQ szépség- és testápolási termékekért felelős alelnöke elmondta: „A gyorsan változó szépségiparban a 2025-ben elért siker kényes egyensúlyt jelent. Az innováció és a hagyomány, a megfizethetőség és a luxus, a fenntarthatóság és a méretezhetőség, valamint a személyre szabottság és az inkluzivitás közötti dinamika átformálja a szépséggyártók és kereskedők piacát. A megfelelő egyensúly megtalálása kulcsfontosságú lesz azok számára, akik boldogulni szeretnének az 1 billió dolláros globális szépségpiacon.”

Véleményvezér

Hátba döfték Donald Trumpot

Hátba döfték Donald Trumpot 

Váratlan cikk jelent meg az amerikai sajtópiacon.
Megérkezett Magyarországra az új ukrán nagykövet, aki kárpátaljai magyar

Megérkezett Magyarországra az új ukrán nagykövet, aki kárpátaljai magyar 

Nem biztos, hogy Szijjártó Péter örül az új ukrán nagykövetnek.
Ellenvélemény az állampapírokról

Ellenvélemény az állampapírokról 

Állampapír kontra részvény.
Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo