Dübörög a szépségipar

Erőteljes növekedés a latin-amerikai (+19,1 százalék), és az afrikai közel-keleti régióban (+27,1 százalék). Az Egyesült Államokban a szépségápolási és testápolási termékek értékesítésének 41 százalékát az e-kereskedelem vezérli. A világ szépségápolási vásárlásainak 68 százalékát a közösségi kereskedelem hajtja.

A fogyasztók e-kereskedelem felé való vonzódása a piac bővülésének és az üzletekből való részesedés megszerzésének keveréke. Az online vásárlás felé való elmozdulás több, mint pusztán egy pandémia által vezérelt trend – ez a fogyasztói magatartás szerkezeti változása, különösen a fiatalabb generációk körében.

A közösségi kereskedelem globális felemelkedése

A közösségi kereskedelem globális trend, az ezeken a platformokon történő vásárlások 68 százaléka impulzusvezérelt. A TikTok üzlet a 8. legnagyobb e-kereskedelmi egészségügyi és szépségápolási kiskereskedővé vált az Egyesült Államokban, amely 1 milliárd dolláros szépségápolási értékesítést ért el. Az amerikai e-kereskedelmi vásárlók 12,5 százaléka vásárolt már egészségügyi és szépségápolási szolgáltatásokat az alkalmazáson keresztül, és sokan visszatérnek az ismételt vásárlásokhoz. Kínában a bőrápolási termékvásárlások 31 százaléka a Douyin/TikTok Shopból származik. A TikTok Shop egy olyan „go-to” célpont a fogyasztók számára, ahol felfedezhetik a márkákat, valamint megismerhetik és tesztelhetik az új termékeket.

A digitális kereskedelem térnyerése ellenére a bolti kiskereskedelem még mindig releváns. A vásárlók értékelik a tapintható élményt és a személyre szabott konzultációkat, különösképpen az olyan nagy befektetést igénylő termékek esetében, mint a bőrápolás. A kiskereskedőknek egyensúlyt kell találniuk a kényelem és a vásárlói elégedettség között, és olyan hibrid modellekbe kell befektetniük, amelyek zökkenőmentesen egyesítik az online felfedezést az üzleten belüli élményekkel.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo