Dübörög a szépségipar

Erőteljes növekedés a latin-amerikai (+19,1 százalék), és az afrikai közel-keleti régióban (+27,1 százalék). Az Egyesült Államokban a szépségápolási és testápolási termékek értékesítésének 41 százalékát az e-kereskedelem vezérli. A világ szépségápolási vásárlásainak 68 százalékát a közösségi kereskedelem hajtja.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A fogyasztók e-kereskedelem felé való vonzódása a piac bővülésének és az üzletekből való részesedés megszerzésének keveréke. Az online vásárlás felé való elmozdulás több, mint pusztán egy pandémia által vezérelt trend – ez a fogyasztói magatartás szerkezeti változása, különösen a fiatalabb generációk körében.

A közösségi kereskedelem globális felemelkedése

A közösségi kereskedelem globális trend, az ezeken a platformokon történő vásárlások 68 százaléka impulzusvezérelt. A TikTok üzlet a 8. legnagyobb e-kereskedelmi egészségügyi és szépségápolási kiskereskedővé vált az Egyesült Államokban, amely 1 milliárd dolláros szépségápolási értékesítést ért el. Az amerikai e-kereskedelmi vásárlók 12,5 százaléka vásárolt már egészségügyi és szépségápolási szolgáltatásokat az alkalmazáson keresztül, és sokan visszatérnek az ismételt vásárlásokhoz. Kínában a bőrápolási termékvásárlások 31 százaléka a Douyin/TikTok Shopból származik. A TikTok Shop egy olyan „go-to” célpont a fogyasztók számára, ahol felfedezhetik a márkákat, valamint megismerhetik és tesztelhetik az új termékeket.

A digitális kereskedelem térnyerése ellenére a bolti kiskereskedelem még mindig releváns. A vásárlók értékelik a tapintható élményt és a személyre szabott konzultációkat, különösképpen az olyan nagy befektetést igénylő termékek esetében, mint a bőrápolás. A kiskereskedőknek egyensúlyt kell találniuk a kényelem és a vásárlói elégedettség között, és olyan hibrid modellekbe kell befektetniük, amelyek zökkenőmentesen egyesítik az online felfedezést az üzleten belüli élményekkel.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo