DOOR Training Central Europe Kft.

1095 Budapest, Mester u. 30–32. Tel.: 455-0430, 455-0431 Fax: 215-2156 E-mail: [email protected]

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Akik a sikert testre szabják
Nincs univerzális megoldás, egy vállalati tréning akkor éri el célját, akkor sikeres, ha minden mozzanatában helyi megoldásokat kínál – mondja Pozvai Zsolt, a DOOR Tranining Central Europe Kft. vezetője, aki immár második éve irányítja a régió legjelentősebb tréningcégét. Paradox módon, az említett elv épp egy univerzálisnak mondható cég, a DOOR Training International üzletpolitikájának kiindulópontja. A holland alapítású és 1997-ben amerikai tulajdonba kerülő, már akkor jó nevű képzési hálózat mára a világ tréningpiacának vezető szereplőjévé vált: 500 trénerével, több mint 80 nyelven és 73 országban kínálják egyedülálló tréningfilozófiájukon alapuló programjaikat.
E hálózat tagja a jelenlegi szerkezetben 1998 óta működő DOOR Tranining Central Europe Kft., amely a hazai piacon mind létszámát, mind éves árbevételét tekintve dobogós helyen van, s olyan ügyfeleket mondhat a magáénak, mint például a Philips, a Nestlé, a Budapest Bank vagy az Alcoa, s még nem említettük az Opel, a Porsche, a Fiat és az Iveco cégeket – vagyis a hazai autópiacnak közel a felét –, ahol a DOOR már tartott testreszabott tréningeket. S a kulcsszó itt is a testreszabás, mert ne gondoljuk, hogy az autó önmagában már a megoldás kulcsszava, ha vállalati tréningben gondolkodunk. Nem, mert – hogy stílszerűek legyünk –, minden ajtót más kulcs(szó) nyit, hisz, mint Pozvai Zsolt mondta, ahány autó, annyiféle előny, ügyfélkör, sajátosság, amit figyelembe kell venni, egy vállalat külső-belső kommunikációs világának, rendszerének kialakításánál. A DOOR Tranining Central Europe Kft. hétlépcsős képzési modellje ezért az ügyfél vállalat állapotfelmérésével kezdődik, s ezt követheti a fejlesztési terv egyeztetése, a – szükség szerint – testreszabott tematika kidolgozása, majd maga képzés. A DOOR abban is rendhagyó utat követ, hogy nem engedi el azonnal partnerei kezét, a képzés után, a „lecsengési időszakban” utókövetés növeli az elsajátított készségek, ismeretek hatékonyságát, amihez egy állapotfelmérés is társul, bemutatván az elért változásokat.

A DOOR piaci tapasztalatai alapján úgy találta, hogy Magyarországon, a már említett autógyártás piacán túl öt olyan terület van, ahol érdemi igény mutatkozik az értékesítési és a menedzsment-készségfejlesztésre. Ezek pedig a bank- és pénzügyi szektor, a termelő vállalatok, a gyógyszeripar, az úgynevezett FMCG, magyarul a gyorsan mozgó fogyasztási javak területe, és az információs-telekommunikációs vállalatok. Ezekben a „húzóágazatokban” a DOOR Tranining Central Europe Kft. csak az elmúlt évben több mint 1000 tréningnapot tartott az általános készségfejlesztéstől a munkakör-specifikus fejlesztéseken át az értékesítési készségek fejlesztéséig, vagy az országban elsőként megvalósított outdoor tréningig, melynek során a játékos, fizikai igénybevételt is jelentő gyakorlatokkal kimagasló eredményeket értek el nem pusztán a csapatépítés terén, de egy kreatívabb, problémamegoldási készséget erősítő magatartásforma kifejlesztésében is.

A DOOR, piaci sikereit nem kis részben egy, a vállalatitréning-kínálatban is egyedülállónak mondható erősségének köszönheti, ez pedig a második generációs képzés. Ez azt jelenti, hogy a cégnél dolgozó valamennyi tréner korábban, vezetőként már komoly tapasztalatot szerzett az adott – előbb felsorolt – terület valamelyikében. Így tehát mind a tematika kidolgozásánál, mind a tényleges képzés során sokkal inkább rálátnak a megoldásra váró kérdésekre, problémákra, hiányosságokra, mint egy általános, mondjuk csak pszichológusi tapasztalatokkal rendelkező szakember. Ettől a képzés válik hatékonyabbá és hitelesebbé.

Ezt a hitelességet növeli az a tény, hogy a DOOR nem magát kínálja kizárólagos receptül, ha egy vállalat a sikert veszi célba. A DOOR az Inside csoport tagjaként működik, s ha Pozvai Zsolt úgy látja, hogy az adott feladatra inkább cégtársai: az Inside Rt. humán tanácsadó cég vagy az Inside Játékok Kft. számítógépes szimulációi tudják az adekvát megoldást, ajánlja őket. Egy tréningcég legfontosabb feladata – fogalmazza meg az igazgató – nem a legősibb, legszebb vagy legszélesebb út megtalálása, hanem azé, amelyik a célhoz vezet. A DOOR pedig ezt tudja profi szinten: egyedi problémákra ajánl teljesen egyedi megoldásokat. Csak a megszokott dolgok megváltoztatása hozhat igazán komoly, forradalmian új eredményeket – vallják –, s ennek szellemében már működik is Magyarországon még egyedi e-learning projektjük, ami nem kevesebbet ígér, mint hogy interneten vagy intraneten, időt, pénzt megtakarítva sajátíthatja el a partnercég munkatársi gárdája például a legkorszerűbb készségfejlesztő, ügyfélkezelési technikákat. Kívánságra a programot intranetre is telepítik, természetesen ezt is – a piaci filozófiájuknak megfelelően – testreszabottan.

Véleményvezér

Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo