Egy szolgáltatót és egy, a szolgáltatókat kiszolgáló szolgáltatást is felavatott a gazdasági és közlekedési miniszter. A Waberer's Csoport másfélmilliárd forintos beruházással hozott létre egy 15 ezer négyzetméteres raktárcsarnokot, míg az állam egy lehajtót épített az M0-ástól. Kóka János e létesítményeket avatta fel a Budapesti Intermodális Logisztikai Központban. A csarnok átadásával a BILK Logisztikai Rt. ügyfelei birtokba vehetik a 100 ezredik négyzetméter logisztikai raktárterületet. Közép-Európa legnagyobb logisztikai vállalkozásának kiépítésére a magyar állam 10 milliárd forintot, a magánbefektetők pedig további 30 milliárd forintot fordítanak.
Az M0-ás lehajtó kivitelezését a Nemzeti Autópálya Rt. megbízásából az EGÚT Rt. végezte el. A raktárak túlnyomó többségét a Market Rt. építette. A BILK dél-budapesti 100 hektáros területének forgalma jelenleg naponta több mint 2000 jármű, amelynek több mint 50%-a kamion. A logisztikai központba naponta 150 áruval rakott vasúti kocsi fut be. A MÁV Rt. és a Waberer's Csoport 3 évvel ezelőtt közösen kezdte meg "a Kelet-Nyugat" fordítókorongjának, a BILK-nek az építését azzal a céllal, hogy a beruházás hozzájáruljon Magyarország geopolitikai helyzetéből fakadó előnyök mind teljesebb kiaknázásához. A BILK Kombiterminál és a Soroksár Pályaudvar már megvalósult, a BILK Logisztikai Rt. raktárvárosának építése 2007-ig folytatódik.