„Ahogy növekszünk, a gyorsan változó kiskereskedelmi környezet megköveteli, hogy folyamatosan fejlődjünk, és megfeleljünk a vásárlóink új igényeinek. Ha kíváncsiak és alkalmazkodóképesek maradunk, és továbbra is arra törekszünk, hogy jobbá tegyük az IKEA-t, akkor olyan vállalkozást hozunk létre, amely nemcsak pénzügyileg erős, hanem a jövő generációi számára is releváns tud maradni” – mondta Jesper Brodin, az IKEA és az Ingka Csoport vezérigazgatója.
Az IKEA Csoportnak továbbra is célja, hogy teljesítse a Párizsi Megállapodást, és nettó nullás kibocsátóvá váljon azáltal, hogy 2030-ra legalább 50 százalékkal, 2050-re pedig 90 százalékkal csökkenti a teljes értékláncból származó abszolút üvegházhatásúgáz-kibocsátást. A Megállapodás 2016-os aláírása óta a vállalat 23,7 százalékkal növekedett, miközben a nyersanyagoktól a vásárlókig terjedő szén-dioxid-kibocsátását 30,1 százalékkal csökkentette.