Az életminőséget támogató céges juttatásoké a jövő

A béren kívüli juttatások jelentős szerepet játszanak a munkavállalók motiválásában, megtartásában. Nehéz feladat ugyanakkor a munkáltatók számára, hogy olyan juttatásokat kínáljanak, amelyek egyszerre vonzók, költséghatékonyak és optimálisan működtethetők. Néhány éve még - kis túlzással - a gyümölcsnap, a csocsóasztal, a csapatépítő játékok voltak menő extrák, mára viszont megkopott fényük. Az elvárások inkább az életminőséget támogató juttatások irányába mozdultak. A vállalatoknak kreatív megoldásokkal kell előállniuk annak érdekében, hogy kiemelkedjenek versenytársaik közül.

Az elégedett és motivált munkavállalók hozzájárulnak a vállalat sikeréhez és a munkáltatói márka erősítéséhez. 2024-ben azok a vállalatok, amelyek ezeket a menő juttatásokat kínálják, előnyt élveznek a tehetséges munkaerő megszerzésében és megtartásában a fokozott piaci versenyben. Azok a vállalatok, amelyek a munkavállalók igényeire összpontosítanak, nemcsak az elkövetkező évek kihívásaira állnak készen,hanem nagyobb eséllyel biztosítják a cég stabil munkaerő-ellátottságát és fejlődését.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo