A játékban való részvételhez és a mesés nyereményekhez a Visa kártyatulajdonosoknak mindössze a Visa kártyájukkal kellett fizetniük a közel 20 ezer magyarországi Visa kártyaelfogadó hely egyikén. A kártyabirtokosnak a tranzakció után telefonon kellett megadniuk a vásárlás helyét, idejét és megtippelnie, hogy a téli akció alatt hányan fognak betelefonálni. A valósághoz legközelebb álló tipp nyer. A versenyben ÁÉB, Budapest Bank, CIB Bank, Citibank, Erste Bank, HVB, K&H, MKB, OTP, Raiffeisen és Volksbank kártyákkal lehetett részt venni. A játékban részvevő bankok a rádióban, a sajtóban, online és a fiókjaikban elhelyezett anyagokkal támogatták a kampányt.
"A promóció fontos szerepet játszott a kártyaelfogadó helyeken történő fizetések számának növelésében és hogy felhívja a figyelmet a fizetési kártyák használatának kényelmességére és rugalmasságára, amely kulcsfontosságú a készpénz nélküli társadalomhoz", mondta Radu Obreja, a Visa Europe magyarországi alelnöke és a magyarországi üzletfejlesztésért felelős vezetője.
A promócióban résztvett kártyabirtokosok összesen 126,356,580 forintnyi összeget költöttek.
"A jövőben is arra törekszünk, hogy bemutassuk, a kártyás fizetés és a kártyaelfogadás a fogyasztók, a kereskedők és a gazdaság számára egyaránt előnyös. A magyar fogyasztók szemmel láthatóan kezdik észrevenni, hogy sokkal, biztonságosabb, gyorsabb és kényelmesebb vásárláskor Visa kártyájukkal fizetni, mint készpénzzel. Ezzel párhuzamosan a kereskedők megnövekedett forgalomról, elégedettebb vásárlókról és alacsonyabb készpénzkezelési költségekről számolhatnak be. A készpénz nélküli fizetés elterjedtebb használatának egyik legnagyobb előnye, hogy pozitív hatással van a gazdaság egészére", mondta Obreja.
Az első díjat, egy Toyota Corolla Versot, Csőke István vihette haza, aki a legpontosabban tippelte meg a betelefonálok számát. Három Visa kártya tulajdonos, Dézsenyi Kálmán, Borbély András és Ringer Ferenc, Sony plazmatévével lett gazdagabb és további 500 játékos kap gyönyörű Visa ébresztőórákat.A téli promócióval a Visa Europe továbbra is a magyarországi Visa kártyás fizetés előnyeit kívánja hangsúlyozni. Korábbi tevékenységek, mint például a Disney kampány, a James Bond illetve a "Visa Takes You Shopping" sikeresnek bizonyultak és növelték a kereskedelmi elfogadóhelyek kártyás fizetési forgalmát.
A télivel azonos mechanikán alapuló tavaszi időszakra meghirdetett Visa promóció, amely szintén a kártyásfizetést kívánja ösztönözni, április 1-vel indul és június 30-ig tart.
Ennek során a következő nyereményeket lehet megnyerni:
- 5 X 500 ezer F
- 10 X 250 ezer Ft
- 250 Visa hátizsák
Bővebb információ többek között, a péntektől elérhető alábbi honlapon található.