Átadták a Visa téli promóció díjait

A játékban való részvételhez és a mesés nyereményekhez a Visa kártyatulajdonosoknak mindössze a Visa kártyájukkal kellett fizetniük a közel 20 ezer magyarországi Visa kártyaelfogadó hely egyikén.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A játékban való részvételhez és a mesés nyereményekhez a Visa kártyatulajdonosoknak mindössze a Visa kártyájukkal kellett fizetniük a közel 20 ezer magyarországi Visa kártyaelfogadó hely egyikén. A kártyabirtokosnak a tranzakció után telefonon kellett megadniuk a vásárlás helyét, idejét és megtippelnie, hogy a téli akció alatt hányan fognak betelefonálni. A valósághoz legközelebb álló tipp nyer. A versenyben ÁÉB, Budapest Bank, CIB Bank, Citibank, Erste Bank, HVB, K&H, MKB, OTP, Raiffeisen és Volksbank kártyákkal lehetett részt venni. A játékban részvevő bankok a rádióban, a sajtóban, online és a fiókjaikban elhelyezett anyagokkal támogatták a kampányt.

"A promóció fontos szerepet játszott a kártyaelfogadó helyeken történő fizetések számának növelésében és hogy felhívja a figyelmet a fizetési kártyák használatának kényelmességére és rugalmasságára, amely kulcsfontosságú a készpénz nélküli társadalomhoz", mondta Radu Obreja, a Visa Europe magyarországi alelnöke és a magyarországi üzletfejlesztésért felelős vezetője.

A promócióban résztvett kártyabirtokosok összesen 126,356,580 forintnyi összeget költöttek.

"A jövőben is arra törekszünk, hogy bemutassuk, a kártyás fizetés és a kártyaelfogadás a fogyasztók, a kereskedők és a gazdaság számára egyaránt előnyös. A magyar fogyasztók szemmel láthatóan kezdik észrevenni, hogy sokkal, biztonságosabb, gyorsabb és kényelmesebb vásárláskor Visa kártyájukkal fizetni, mint készpénzzel. Ezzel párhuzamosan a kereskedők megnövekedett forgalomról, elégedettebb vásárlókról és alacsonyabb készpénzkezelési költségekről számolhatnak be. A készpénz nélküli fizetés elterjedtebb használatának egyik legnagyobb előnye, hogy pozitív hatással van a gazdaság egészére", mondta Obreja.


A nyertes
Az első díjat, egy Toyota Corolla Versot, Csőke István vihette haza, aki a legpontosabban tippelte meg a betelefonálok számát. Három Visa kártya tulajdonos, Dézsenyi Kálmán, Borbély András és Ringer Ferenc, Sony plazmatévével lett gazdagabb és további 500 játékos kap gyönyörű Visa ébresztőórákat.

A téli promócióval a Visa Europe továbbra is a magyarországi Visa kártyás fizetés előnyeit kívánja hangsúlyozni. Korábbi tevékenységek, mint például a Disney kampány, a James Bond illetve a "Visa Takes You Shopping" sikeresnek bizonyultak és növelték a kereskedelmi elfogadóhelyek kártyás fizetési forgalmát.

A télivel azonos mechanikán alapuló tavaszi időszakra meghirdetett Visa promóció, amely szintén a kártyásfizetést kívánja ösztönözni, április 1-vel indul és június 30-ig tart.

Ennek során a következő nyereményeket lehet megnyerni:

  •  5 X 500 ezer F
  • 10 X 250 ezer Ft
  • 250 Visa hátizsák

Bővebb információ többek között, a péntektől elérhető alábbi honlapon található.

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo