AAM-Sakkom együttműködés

A Sakkom feladata, hogy erősítse az AAM szakértői imázsát - ezt több különböző pr-eszköz együttes használatával érik el.

Az AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Rt. kommunikációs feladatok ellátására kérte fel a Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr ügynökséget. A közös munka keretében a Sakkom feladata, hogy erősítse az AAM szakértői imázsát, támogassa publikációinak megjelenését. Az 1994-ben alakult AAM az elmúlt 11 év során a létszám és árbevétel tekintetében egyaránt az egyik legnagyobb, tisztán belső tulajdonlású, független vezetési tanácsadó céggé vált Magyarországon. A cég elnök-vezérigazgatója szerint az AAM számára a legfontosabb kihívást az elkövetkezendő évek stratégiájában az jelenti, hogy a Magyarországon sikeresen alkalmazott működési mód és kialakított értékrend a külföldi ügyfelek körében is megjelenjen. A szakértői imázs erősítését több különböző pr eszköz együttes használatával éri el a Sakkom Interaktív. Az AAM közel 25 vezető tanácsadójával kíván együtt dolgozni annak érdekében, hogy az általuk képviselt szakértelem megjelenhessen azokban a médiumokban, melyeket az AAM meglévő és potenciális ügyfélköre olvas.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo