AAM-Sakkom együttműködés

A Sakkom feladata, hogy erősítse az AAM szakértői imázsát - ezt több különböző pr-eszköz együttes használatával érik el.

Az AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Rt. kommunikációs feladatok ellátására kérte fel a Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr ügynökséget. A közös munka keretében a Sakkom feladata, hogy erősítse az AAM szakértői imázsát, támogassa publikációinak megjelenését. Az 1994-ben alakult AAM az elmúlt 11 év során a létszám és árbevétel tekintetében egyaránt az egyik legnagyobb, tisztán belső tulajdonlású, független vezetési tanácsadó céggé vált Magyarországon. A cég elnök-vezérigazgatója szerint az AAM számára a legfontosabb kihívást az elkövetkezendő évek stratégiájában az jelenti, hogy a Magyarországon sikeresen alkalmazott működési mód és kialakított értékrend a külföldi ügyfelek körében is megjelenjen. A szakértői imázs erősítését több különböző pr eszköz együttes használatával éri el a Sakkom Interaktív. Az AAM közel 25 vezető tanácsadójával kíván együtt dolgozni annak érdekében, hogy az általuk képviselt szakértelem megjelenhessen azokban a médiumokban, melyeket az AAM meglévő és potenciális ügyfélköre olvas.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo