A legújabb építkezés, a Csonkingot Ginzenggel összekötő autópálya 100 km-es szakaszának építéséhez napi 3000 teherautó szállítja az alapanyagot. A 17 völgyhíd építése még az év vége alatt befejeződik. A kínai kormány az Ázsiai Feljesztési Bank 800 millió dolláros (160 milliárd forintos) kölcsöne segítségével finanszírozza a propjektet, bár a hitel a költségek negyedét fedezi.
Peking tervei szerint Kína városainak felemelkedéséhez elengedhetetlen az autópálya - a 80-as évek végén a pártvezetés elhatározta, hogy 85 ezer kilóméter autópálya-rendszert tervez kiépíteni, amely minden 200 ezer főnél nagyobb várost bekapcsolna a gazdasági vérkeringésbe.A cél az volt, hogy 30 éven belül behozzák a példaként előttük álló Egyesült Államokat. Mára 34 ezer km autópálya elkészült és a mostani lendülettel - évi 4000 km-t épül - még 12 év és készen lesz a világ leghosszabb autópálya-rendszere.
A kínai építőipar nincs rászorulva a multinacionális építőkre: legalább 100 vállalat képes a kilóméterenként 800 millió forintos pályaépítésre. Egyedül az elektronikus érzékelőket és a tanácsadó cégek érkeznek külföldről.